Версия за печат

00661-2009-0005

BG-Белене: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Белене, ул."България" № 35, За: Калоян Прокопиев - ст. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", България 5930, Белене, Тел.: 0658 31061, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за звената на бюджетна издръжка на територията на Община Белене"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Домашен Социален Патронаж, ОДЗ "Мечта", ОДЗ "Бодра смяна", ОДЗ "Знаме на мира", ОУ "Васил Левски", СОУ "Димчо Дебелянов" – гр. Белене, ОУ "Проф. Иван Шишманов" – с. Деков.
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обектът на поръчката е периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за звената на бюджетна издръжка на територията на Община Белене по следните обособени позиции: 1. Хлебни изделия; 2. Сладкарски изделия; 3. Мляко и млечни продукти; 4. Месо и месни продукти; 5. Пресни плодове и зеленчуци; 6. Преработени и консервирани плодове и зеленчуци; 7. Различни хранителни продукти.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно Документацията за участие в процедурата

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

30.06.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата по отделните обособени позиции е, както следва: за обособена позиция № 1- 200 лв. за обособена позиция № 2 - 120 лв. за обособена позиция № 3 - 240 лв. за обособена позиция № 4 - 680 лв. за обособена позиция № 5 - 360 лв. за обособена позиция № 6 - 220 лв. за обособена позиция № 7 - 230 лв. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от неговата стойност и се представя при подписване на договора. Същата се освобождава в 7-дневен срок от датата на изпълнение на договора. Гаранциите се представят под форма, посочена в чл.60 от ЗОП. Условията и сроковете за тяхното задържане и/или освобождаване се уреждат съгласно чл.61, 62 и 63 от ЗОП. Гаранцията за участие под формата на парична сума превежда по банков път по сметка: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 4547 00 BIC: STSA BGSF „Банка ДСК" ЕАД

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условията и начинът на финасиране са уредени в проекта на договор, който е неразделна част от Документацията за участие в процедурата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

На основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП да се създаде юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Възложителят запазва правото си да променя количествата по отделните позиции при промяна на потребностите на бюджетните звена. Доставната цена ще може да се актуализира след писмено заявяване от страна Заявителя /Изпълнител или Възложител/, като се запазва процентното съотношение между предложената цена на определения за изпълнител на поръчката участник в процедурата и осреднената за област Плевен цена на едро за отделните продукти, представена от "САПИ" - ООД, към крайната дата за получаване на офертите /10.09.2009г./. Полученото процентно съотношение между двете цени ще се запазва постоянно при последващи промени в цените по време на изпълнение на поръчката. Заявителят доказва промените в цените като предоставя на ответната страна документ от "САПИ" - ООД с информация за осреднената за област Плевен цена на едро за съответните продукти.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Удостоверение за актуално състояние /издадено не по-рано от 6 /шест/ месеца от датата на отваряне на офертата/ или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; Документи за регистрация на участника в процедурата - съдебна регистрация на фирмата, идентификационен код /Булстат/, браншова регистрация /ако има/, Документ за регистрация на фирмата по ДДС /Идентификационен номер по ДДС/ - копия, заверени от участника; Удостоверение от НАП за наличието или липса на задължения на основание чл.87, ал.6 от Данъчно - осигурителен процесуален кодекс /ДОПК/, издадено не по-рано от 25 дни от датата на отваряне на офертата - заверено от участника копие; Право на участие в процедурата има всеки участник, който е закупил документация за участие и отговаря на изискванията на чл.9, чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5, чл.48, чл.56, чл.57 от ЗОП и чл.24 ППЗОП. Отстраняване на участници от процедурарта - при наличие на някое от обстоятелствата по чл.69 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Референция от обслужващата банка. 2. Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните три години (2006 г., 2007 г., 2008 г.) - за участници, които са предприятия по смисъла на Закона за счетоводството, с изключение на новорегистрираните фирми и ФЛ. Едноличните търговци представят само отчет за приходи и разходи; 3. Справка, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и за оборота от изпълнени дейности, подобни на обекта на поръчката, за последните три години (2006 г., 2007 г., 2008 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. 4. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Годишният финансов резултат на участника, а в случай на обединение – на всеки един от участниците в него, за всяка от последните две години да бъде положителен. 2. Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ оборот от дейността за предходните три години (2006 г., 2007 г, 2008 г.), според приложени годишни финансови отчети в размер на 500 000,00 лв. (Петстотин хиляди лева). Участникът трябва да има минимален общ оборот от изпълнени договори за доставки, които са подобни на обекта на обществената поръчка, за последните три години (2006 г., 2007 г, 2008 г.), в размер на 250 000,00 лв. (Двеста и петдесет хиляди лева). 3. В случай на обединение, водещият партньор трябва да удовлетворява поне 50 % от горепосоченото изискване (при открита процедура).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Кратко описание на дейността на фирмата. Описание на оборудването, машините и съоръженията, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката. Декларация за наличие на собствени или наети специализирани транспортни средства за изпълнението на поръчката. 2. Списък на основните договори с предмет, подобен на предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните три години (2006 г., 2007 г., 2008 г.), с посочване на стойностите на договорите, място и срокове на изпълнение, клиенти и придружени с препоръки за добро изпълнение (референции) и/или заверени копия от договорите; списъка с декларираните обстоятелства се подписва от лицето/лицата, които представляват участника и се полага негов печат; Участниците, по своя преценка, могат да приложат списък на изпълнени договори с предмет, подобен на предмета на поръчката, и за по-дълъг от посочения период. 3. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците в процедурата да разполагат с транспортни средства, отговарящи на хигиенните норми за доставка и транспорт на хранителни продукти, снабдени със съответните разрешителни. 2. Участникът трябва да има изпълнени за последните три години не по-малко от 5 договора с предмет, сходен с предмета на поръчката. Участникът трябва да е изпълнил доставките директно (не чрез подизпълнител или като член на консорциум). Участникът следва да представи копия от референции, подписани от Възложителя на доставките; 3. Хранителните продукти обект на бъдещата доставка да отговарят на БДС (1-во качество, екстра) и изискванията на Закона за храните или на стандартите на европейски или международни организации, което се удостоверява със документ за произход и експертен лист и годност на продукта.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предлагана цена; тежест: 0.75
Показател: срок на отложено плащане; тежест: 0.25
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
31.08.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 60 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие в размер на 60.00 лв. е платима в каса в каса ЦИОГ при Община Белене всеки работен ден от 08:00 до 16:00 часа или по банков път: Банка: “Банка ДСК" ЕАД IBAN: BG74 STSA 9300 8459 454700 BIC: STSA BGSF Вид плащания код: 44 80 07 Документацията за участие в процедурата може да бъде намерена и на интернет адреса на Възложителя: http://obshtina.belene.net

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
10.09.2009 г.  Час: 11:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.09.2009 г.  Час: 13:00
Място

Зала № 26 /Заседателната зала/ на Общината, ул. “България” 35 , гр. Белене 5930

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, имат право да присъстват при отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура е открита с Решение № 746/30.07.2009 год. на Кмета на Община Белене

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.07.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Хлебни изделия
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на хлебни изделия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Съгласно Документацията за участие в процедурата

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2010 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Сладкарски изделия
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на сладкарски изделия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Съгласно Документацията за участие в процедурата

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2010 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на мляко и млечни продукти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Съгласно Документацията за участие в процедурата

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2010 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Месо и месни продукти
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на месо и месни продукти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Съгласно Документацията за участие в процедурата

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2010 г. 

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Пресни плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на плодове и зеленчуци в прясно състояние

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Съгласно Документацията за участие в процедурата

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2010 г. 

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Преработени и консервирани плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на преработени и консервирани плодове и зеленчуци

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Съгласно Документацията за участие в процедурата

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2010 г. 

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Различни хранителни продукти
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на различни хранителни продукти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Съгласно Документацията за участие в процедурата

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2010 г.