Версия за печат

00491-2009-0002

BG-Оряхово: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Оряхово, ул."Андрей Чапразов" № 15, За: Георги Пенков, България 3300, Оряхово, Тел.: 09171 2131, E-mail: oba-oryahovo@e-gov.bg, Факс: 09171 3371

Място/места за контакт: Кмет на Община Оряхово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.oriahovo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Организиране на форуми и обучения по проект „Разбираема администрация в диалог с гражданите и бизнеса за прозрачно управление”, финансиран по оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския социален фонд

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Оряхово
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е организиране на: • 4 дискусионни форума за получаване на обратна връзка от гражданите и бизнеса за информираността им относно информацията и услугите, които администрацията трябва да им предоставя. Форумите ще бъдат организирани в общините Оряхово, Бяла Слатина, Якимово и Борован. Форумите ще се проведат в две части. За участие в първата част ще бъдат поканени представители на целевата група, които с помощта на модератор ще обсъдят нивото на информираност на обществеността относно предоставяните от администрацията услуги. Втората част от форума ще бъде насочена към широката общественост, която ще има възможността да сподели мнението си относно прозрачността на предоставяните услуги от администрацията чрез попълване на анкетни карти. Получените от форумите резултати ще бъдат обобщени и анализирани в доклад, който ще послужи за изпълнение на други дейности по проекта. Разработването на доклада не е обект на настоящата поръчка. • 24 обучения за служителите от общините Оряхово, Мизия, Бяла Слатина, Якимово и Борован, служителите в кметствата към тях, както и за общинските съветници от тези общини. Обученията ще бъдат по 6 теми, както следва: o Ефективна комуникация с гражданите и бизнеса o Етика в административното обслужване o Закон за достъп до обществена информация и други нормативни актове, касаещи достъпа до информация и административното обслужване o Механизми за противодействие на корупцията при обществените поръчки o Превенция и противодействие на корупцията o Връзки с обществеността

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

98000000

Описание:

Други обществени, социални и персонални услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
109280 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Цена; тежест: 0.6
Показател: Технически показатели; тежест: 0.4
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 36 / Наименование:Организиране на форуми и обучения по проект „Разбираема администрация в диалог с гражданите и бизнеса за прозрачно управление”, финансиран по оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския социален фонд
V.1) Дата на сключване на договора
22.07.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Консорциум „БИК, ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТ”, гр. София, ул. Самоковско шосе 1, ТЦ “Боила”, ет. 3, България 1138, гр. София, Тел.: 02 4341234, E-mail: office@computers.bg, Факс: 02 9737799

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 109280 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

по проект „Разбираема администрация в диалог с гражданите и бизнеса за прозрачно управление”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския социален фонд

VI.2) Допълнителна информация

Към т.IV.2.1) Показател 1 „Предлагана цена” – с максимален брой точки 100 и относително тегло в комплексната оценка 0.60 Показател 2 „Техническа оценка” (КТ) – с максимален брой точки – 100 и относително тегло в комплексната оценка 0.40. Подпоказател 1 (Тс) – „Концепция за организация на 4 форума ” – от 1 до 50 точки. Подпоказател 2 (Тл) – „Концепция и план за организиране на обучения” – от 1 до 50 точки.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Окръжен съд Враца, ул.Христо Ботев №23, България 3000, Враца, Тел.: 092 682100, E-mail: os.vratza@abv.bg, Факс: 092 626997

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: os.vratza.court-bg.org.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Оряхово, ул. "Андрей Чапразов'' 15, България 3300, Оряхово, Тел.: 09171 2131, E-mail: oba-oryahovo@e-gov.bg, Факс: 09171 3371

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: www.oriahovo.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.07.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор