Версия за печат

00661-2009-0004

BG-Белене: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Белене, ул."България" № 35, За: Калоян Прокопиев - ст. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", България 5930, Белене, Тел.: 0658 31061, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Белене, ул."България" № 35, За: арх. Пламена Агалова – гл. архитект на Община Белене; инж. Христина Иванова – Мънева – гл. инженер на Община Белене, България 5930, Белене, Тел.: 0658 31061, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://obshtina.belene.net.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Община Белене, ул."България" № 35, За: Калоян Прокопиев - ст. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", България 5930, Белене, Тел.: 0658 31061, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://obshtina.belene.net.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Белене, ул."България" № 35, За: Петър Илиев Дулев - Кмет на Община Белене, България 5930, Белене, Тел.: 0658 31061, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://obshtina.belene.net.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Подготовка на инвестиционен проект „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на гр. Белене”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11
Основно място на изпълнение: гр. Белене
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обектът на настоящата обществена поръчка е осъществяване на консултантски услуги свързани подготовката на инвестиционен проект „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на гр. Белене”, включително разработване на пред-инвестиционни проучвания, идейни и работни проекти по смисъла на Наредба 4 към ЗУТ, анализ „разходи-ползи”, попълване на формуляр за кандидатстване и подготовка на документация за възлагане на обществени поръчки за дейностите в рамките на бъдещия инвестиционен проект.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71800000

Описание:

Консултантски услуги в областта на водоснабдяването и отпадъчните води

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно техническата спецификация към Документацията за участие в процедурата. Максималната стойност на офертите не може да надвишава 763333.33 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
763333.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

30.06.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й: Гаранцията за участие е в размер на 7000,00 лв. /Седем хиляди лева/. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) календарни дни, включително от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на община Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 4547 00 BIC: STSA BGSF “Банка ДСК" ЕАД При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Белене, че е със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) календарни дни, включително от крайния срок за получаване на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Белене, и че е със срок на валидност – най – малко 30 дни след изтичане срока за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането по настоящия договор се осъществява на 5 вноски (а именно четири междинни плащания и едно окончателно плащане: Първото междинно плащане, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на настоящия договор за обществена поръчка, е платимо след приемането на работата на изпълнителя по Задача 1, съгласно техническата спецификация с протокол от Общински експертен съвет по устройство на територията, в срок до 10 (десет) дни от датата на одобряването на представената от Изпълнителя фактура; Второто междинно плащане, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на настоящия договор за обществена поръчка, е платимо след приемането на работата на изпълнителя по Задача 2, съгласно техническата спецификация с протокол от Общински експертен съвет по устройство на територията, в срок до 10 (десет) дни от датата на одобряването на представената от Изпълнителя фактура; Третото междинно плащане, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на настоящия договор за обществена поръчка, е платимо след приемането на работата на изпълнителя по Задача 4, съгласно техническата спецификация с протокол от Общински експертен съвет по устройство на територията, в срок до 10 (десет) дни от датата на одобряването на представената от Изпълнителя фактура; Четвъртото междинно плащане, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на настоящия договор за обществена поръчка, е платимо след приемането на работата на изпълнителя по Задача 3, съгласно техническата спецификация с протокол от Общински експертен съвет по устройство на територията, в срок до 10 (десет) дни от датата на одобряването на представената от Изпълнителя фактура; Окончателното плащане, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на настоящия договор за обществена поръчка, е платимо след приемането на работата на изпълнителя по Задачи 5 и 6, съгласно техническата спецификация с протокол от Комисия, назначена със заповед на кмета на община Белене, в срок до 10 (десет) дни от датата на одобряването на представената от Изпълнителя фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

На основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП да се създаде юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участникът удостоверява изискванията на чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП и чл.93, чл.94 и чл.96 (а) от Регламент 1605/2002 (ЕО, Евратом) с декларации. Доказателства (копие) за наличието на валидна застраховка за професионална отговорност съгласно чл.171 от ЗУТ.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три финансови години – 2006г., 2007г., 2008г. (с изключение на новорегистрираните кандидати и кандидатите, упражняващи свободна професия) или в зависимост от датата на учредяване, заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството 2. Информация за общия оборот и за оборота на услуги, сходни на тези, които са обект на поръчката, за последните три години /2006г., 2007г., 2008г./, или оборот в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си до датата на представянето на офертата; 3. Банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент (оригинал); 4. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя-Община документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят-Община приеме за подходящ.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: а) Годишният финансов резултат на участника, а в случай на обединение - на всеки един от участниците в него, за всяка от последните две години да бъде положителен. б) Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ оборот от дейността за предходните три години (2006 г., 2007 г, 2008 г.), според приложени годишни финансови отчети в размер на 1 000 000,00 лв. (Един милион лева). Участникът трябва да има минимален общ оборот от услуги, сходни на тези, които са обект на поръчката, за последните три години (2006 г., 2007 г, 2008 г.), в размер на 500 000,00 лв. (Петстотин хиляди лева). В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася за общия оборот на участниците в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за услуги, сходни на тези, които са обект на поръчката, изпълнени от участника през последните три години (2006 г., 2007 г, 2008г.), с посочване на стойностите на договорите, място и срокове на изпълнение, клиенти и придружени с препоръки за добро изпълнение (референции) и/или заверени копия от договорите; списъка с декларираните обстоятелства се подписва от лицето/лицата, които представляват участника и се полага негов печат. 2. Списък на експерти, които ще изпълняват поръчката (ключови експерти и други експерти, ако участникът предвижда участието им) - попълва се Образец № 16, придружен с автобиографиите, ведно с доказателствата към тях, и с декларациите от всеки един от ключовите експерти, част от екип на участника по проекта, за ангажираност по проекта - Автобиографиите следва да са съгласно Образец № 6, а Декларациите – съгласно Образец № 7. 3. Документи доказващи образованието и професионалната квалификация на служителите на ръководни длъжности, както и доказателства за образованието и професионалната квалификация на ключовите експерти за изпълнение на поръчката и експертите, които не са ключови експерти, и които ще извършват проектирането по съответните части на инвестиционния проект.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: а) Участникът трябва да има изпълнени за последните три години /2006г., 2007г., 2008г./ не по-малко от 3 /три/ договора със предмет, сходен със предмета на поръчката. Участникът трябва да е изпълнил работите на завършените проекти директно (не чрез подизпълнител или като член на консорциум). Участникът следва да представи копия от референции, подписани от Възложителя на проектите; б) Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка трябва да разполага със следните ключови експерти: • Ръководител на екипа; • Главен проектант за изготвяне на проект за рехабилитация на водоснабдителната мрежа на град Белене; • Главен проектант за изготвяне на проект за доизграждане на канализационна мрежа и изграждане на ПСОВ за град Белене; • Двама ключови експерти във връзка с разработването на анализ „ползи-разходи” за инвестиционния проект. в) Изпълнителят на настоящата обществена поръчка следва да разполага и с квалифициран екип от експерти с пълна проектантска правоспособност по част: Архитектура, Конструкции, ВиК, Геодезия, Електро, Машиннотехнологична и ПБЗ за проектирането на съответните части на инвестиционните проекти, експерт/-и, извършващи екологична оценка и/или оценка на въздействието върху околната среда (ЕО и ОВОС), както и с други експерти във връзка с разработването на анализ „ползи-разходи”. Всички експерти трябва да са независими и без конфликти на интереси в отговорностите си. Екипът от експерти може да включва в състава си, но не ограничено до следните специалисти: архитект; строителен инженер (промишлено и гражданско строителство или строителство на сгради и съоръжения); машинен инженер; инженер по водоснабдяване и канализация; електроинженер; инженер контролно измервателни прибори (КИП) и автоматика; геодезист; геолог; хидрогеолог; икономист; финансист; строителен инженер (пътно строителство); специалист по организация и изпълнение на строителството; експерт/-и, извършващи екологична оценка и/или оценка на въздействието върху околната среда (ЕО и ОВОС).
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

ЗУТ и Наредбите към него, ЗКАИИП, законодателството в сектор "Околна среда"

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предлагана цена; тежест: 80%
Показател: срок за изпълнение; тежест: 20 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.09.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 36 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие в размер на 36.00 лв. е платима в каса в каса ЦИОГ при Община Белене всеки работен ден от 08:00 до 16:00 часа или по банков път: Банка: “Банка ДСК" ЕАД IBAN: BG74 STSA 9300 8459 454700 BIC: STSA BGSF Вид плащания код: 44 80 07 Документацията за участие в процедурата може да бъде намерена и на интернет адреса на Възложителя: http://obshtina.belene.net

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
14.09.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.09.2009 г.  Час: 10:00
Място

Зала № 26 /Заседателната зала/ на Общината, ул. “България” 35 , гр. Белене 5930

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, имат право да присъстват при отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Финансовите средства за изпълнение на настоящия договор за обществена поръчка са осигурени по Приоритетна ос 1 на оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съ-финансирана от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на Европейския съюз. Проектът, чрез който се осигуряват финансовите средства за изпълнение на поръчката се финансира от Кохезионния фонд в размер на 80% и с национални средства в размер на 20% от общите допустими разходи.

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура е открита с Решение № 713/23.07.2009 год. на Кмета на Община Белене

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.07.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ