Версия за печат

00692-2009-0010

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к Младост 1, ул. "Димитър Моллов", За: Жени Човалинова, България 1709, София, Тел.: 02 9759048, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759130

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на Монопланова ангиографска система с плосък дигитален детектор за кардиологични процедури и допълнително оборудване към нея за нуждите на Клиника по Кардиология при УМБАЛ „Св. Анна” – София, АД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: Клиника по кардиология при УМБАЛ "Св. Анна" - София, АД, база "Запад", ет.1, ж.к. "Младост" 1, ул. "Димитър Моллов" № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на Монопланова ангиографска система с плосък дигитален детектор за кардиологични процедури и допълнително оборудване към нея за нуждите на Клиника по Кардиология при УМБАЛ „Св. Анна” – София, АД. Доставката включва: монтаж, пускане в експлоатация, гаранционна поддръжка, транспортни разходи до мястото за инсталация на апаратурата, Изготвяне и съгласуване с отговорните институции НЦРРЗ и АЯР на необходимите технологични проекти, свързани с въвеждане в експлоатация на новодоставената апаратура, Узаконяване на апаратурата пред институциите НЦРРЗ и АЯР, с включени всички съпътстващи дейности и разходи, с изключение на държавните такси, предоставяне на ръководства за експлоатация на апаратурата в оригинал и на български език и апликационно обучение на персонала за работа с апаратурата. Предлаганата апаратура трябва да отговаря на изискванията на възложителя и да притежава минималните технически характеристики, посочени в приложената към документацията за участие техническа спецификация. Гаранционният срок на новодоставената апаратура и оборудване да е минимум 24месеца. Осигуряване на гаранционно обслужване на апаратурата от оторизиран сервиз на производителя при максимално време на реакция 24 часа.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1795743 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена - К1; тежест: 50 т.
Показател: Гаранционен срок и сервизно обслужване - К2; тежест: 15 т.
Показател: Качество - К3; тежест: 30 т.
Показател: Срок на доставка - К4; тежест: 5 т.
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ"Св. Анна" - София, АД с Решение № 293/13.05. 2009 г. Обявлението е с вътрешен референтен номер 2009-054348.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 41 - 059504 от 28.02.2009 г. 
Опростено обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 93 - 133554 от 15.05.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 1 / Заглавие:Доставка на Монопланова ангиографска система с плосък дигитален детектор за кардиологични процедури и допълнително оборудване към нея за нуждите на Клиника по Кардиология при УМБАЛ „Св. Анна” – София, АД.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

20.07.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Соломед" ООД, ж.к. "Бъкстон", ул. "Казбек" № 49, България 1618, София, Тел.: 02 9555600, E-mail: rpetrova@solomed.eu, Факс: 02 9559300

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1795743 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

ДА

Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Дял: 15%
Кратко описание

При изпълнението на поръчката ще се участва подиизпълнител "Сименс" ЕООД с дял на подизпълнителя 15% от общата стойност на поръчката.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба до Комисията за защита на конкуренцията може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.( чл.120, ал.2 ЗОП ).

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.07.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка