Версия за печат

00087-2009-0058

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул." Московска"№33, За: Илияна Станева, България 1000, София, Тел.: 02 9809866

Място/места за контакт: д-я " Обществени поръчки и концесии"
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обработка на информацията „Отчитане на труда и работната заплата на служителите” и „Изплащане на суми по извънтрудови правоотношения” на Столична община и СОС

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София, Столична община
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обработка на информацията: 1.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” и „Изплащане на суми по извънтрудови правоотношения” на Столична община и СОС; 2.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „ПАМДТ”; 3.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „Социални дейности”; 4.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на Заведенията за социални услуги: СУПЗ „Княз Борис І”; СОДДЛУЗ; ЦВН „СВ. Димитър”; Дом за възрастни с умствена изостаналост – с. Подгумер; Военно инвалиден дом „Елена и Никола Иванови”; ЦВН на бездомни хора-кв."Красна поляна"; ЦВН на сираци „Св. София”; ЦВНД „Вяра, Надежда, Любов” ; СОДЦСИИ; Дом за възрастни с деменция-кв."Княжево"; Дом за деца "Надежда"; Дом за деца "Св.Иван Рилски"; Дом за деца - кв. "Драгалевци"; Дом за деца "Христо Ботев"; Дом за деца "Асен Златаров"; Дневен център за хора с психични разстройства; Дневен център за социална интеграция и рехабилитация на лица с проблеми от аутистичния спектър; Център за обществена подкрепа, ул. "Пиротска" №175; Център за обществена подкрепа,ул. "Сава Филаретов" №23 5.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО - Направление "Архитектура и градоустройство"; 6.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на Дирекция "Логистика"; 7.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на ОП "Туристическо обслужване".

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

72310000

Описание:

Услуги по обработка на данни


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 65
Показател: Аванс; тежест: 5
Показател: Предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 15
Показател: Срок за обработка на информацията ; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-55-485 / Наименование:Обработка на информацията „Отчитане на труда и работната заплата на служителите” и „Изплащане на суми по извънтрудови правоотношения” на Столична община и СОС
V.1) Дата на сключване на договора
07.07.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ИНФО-ТМ” ООД, ЕИК по БУЛСТАТ №130635348, район Подуяне, ж.к. Суха река, бл.221, вх.А, ет.1, ап.2, България 1000, София, Тел.: 02 9445369

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.07.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор