Версия за печат

00067-2008-0025

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Специализирана болница за активно лечение на сърдечно-съдови заболявания - Национална кардиологична болница" ЕАД, ул. "Коньовица" 65, За: Мариус Кацарски, България 1309, София, Тел.: 02 9211202, E-mail: mkatsarski@hearthospital.bg, Факс: 02 9217145

Място/места за контакт: ул. "Коньовица" 65

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hearthospital.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

доставка и монтаж на обзавеждане за офиси и медицински кабинети чрез договори, сключени въз основа на рамково споразумение

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, ул. Коньовица 65
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящата информация за сключен договор е във връзка с:

Рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

доставка и монтаж на обзавеждане за 12 броя помещения (офиси и медицински кабинети)

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39290000

Описание:

Различни видове обзавеждане

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
12983.55 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 70
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 10
Показател: Качество; тежест: 10
Показател: Срок за реакция при неизправност в рамките на гаранционния срок; тежест: 5
Показател: Срок за доставка и монтаж ; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 38 от 24.09.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 1 / Наименование:доставка и монтаж на обзавеждане за офиси и медицински кабинети
V.1) Дата на сключване договора

06.07.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"МЕБЕЛЛУКС" АД, БУЛСТАТ 119020085, ул. "Банско шосе" 3, България 8800, Сливен, Тел.: 044 622520, Факс: 044 623648

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 12983.55 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящото обявление се отнася за договори, сключени въз основа на рамковото споразумение от 15.01.2009г. Настоящото обявление касае преписка 00067-2008-0025 по описа на АОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Крайният срок за подаване на жалби е определен с разпоредбите на чл. 120, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП - в 10 дневен срок от уведомяване за съответно действие или решение, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие, но не по-късно от сключването на договор за обществена поръчка.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.07.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор