Версия за печат

00530-2009-0023

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ,ул."Скопие" № 106, За: Жана Манолова, инж. Борянка Дачева, РБългария 4004, Пловдив, Тел.: 032 935639; 032 935507, E-mail: g.manolova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Жана Манолова, инж. Борянка Дачева
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на пътнически и товарни асансьори /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Стара Загора, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Пловдив, според зададените технически параметри на поръчката".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: за обособена позиция № 5 (ТД Пловдив) - административните сгради на ТД на НАП - Пловдив, находящи с в гр. Пловдив, ул. „Скопие” №106 и ул. „Чернишевски” №3.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

за обособена позиция № 5 (ТД Пловдив) - извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на 4 бр. пътнически и 1 бр. товарен асансьор /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Пловдив, ул. „Скопие” №106 и ул. „Чернишевски” №3.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Решение № 001-7/27.04.2009 г. на директора на Дирекция "ОУИ" - Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 82 от 27.02.2009 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 12 от 07.05.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 26 / Наименование:Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на 4 бр. пътнически и 1 бр. товарен асансьор /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Пловдив, ул. „Скопие” №106 и ул. „Чернишевски” №3.
V.1) Дата на сключване договора

23.06.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„АСАНСЬОРНИ МОНТАЖИ" АД, гр. София 1618, район Витоша, ул. „Белмекен” № 2, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9555635, Факс: 02 8564934

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 46620 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 29

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът влиза в сила: - по отношение на асансьорите, обслужващи административната сграда на ул."Скопие" № 106 на 02.11.2009г., а - по отношение на асансьорите, обслужващи административната сграда на ул."Чернишевски" № 3 на 23.06.2009г. Срокът на договора е до 02.11.2011 г. Във връзка с невъзможността предварително да бъдат предвидени извършваните ремонти, вкл. и необходимите за тях резервни части, възли, материали и консумативи, към датата на сключване на договора е невъзможно да се определи крайната му обща стойност.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 987315

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120а, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) всяко заинтересовано лице може да предяви иск за установяване нищожност на договор за обществена поръчка, както и да претендира обезщетение за вреди по реда на Гражданския процесуален кодекс.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 987315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.06.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор