Версия за печат

00145-2009-0017

BG-гр. Кюстендил: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт гр. София ТП на НОИ гр. Кюстендил, бул. "България" №46, За: Илиана Димитрова, Република България 2500, гр. Кюстендил, Тел.: 078 559290, E-mail: liana.dimitrova@kyustendil.nssi.bg, Факс: 078 551293

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: kyustendil.nssi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nssi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява ДОО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Периодични доставки на фабрично нови канцеларски материали за нуждите на РУСО гр. Кюстендил"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: бул. "България" №46 гр. Кюстендил
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Пеиодични доставки на фабрично нови канцеларски материали за нуждите на РУСО-гр. Кюстендил при заявена необходимост от страна на Възложителя, изготвена съобразно Приложение №1-"Номенклатура на канцеларски материали по вид и количество"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30190000

Описание:

Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
20000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска цена на предложението; тежест: 50%
Показател: Качество на предлаганите канцеларски материали; тежест: 30%
Показател: Най-кратък срок за изпълнение на поръчката; тежест: 20%
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 12 / Наименование:"периодични доставки на фабрично нови канцеларски материализа нуждите на РУСО-гр. Кюстендил"
V.1) Дата на сключване договора

15.06.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Перун ККБ" ЕООД, ул. "Мара Бунева" №9, Република България 2700, гр. Благоевград, Тел.: 073 884101, E-mail: peryn_ofis@abv.bg, Факс: 0745 62092

URL: www.peryn.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 20000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.06.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор