Версия за печат

00530-2009-0011

BG-Пловдив: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО" - ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ, ул.Скопие № 106, За: Силвия Пеева, Георги Бакърджиев, Р.България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497, E-mail: s.peeva@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул. Скопие № 106
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Извършване на охранителни услуги (охрана на обекти с физическа охрана) в сградите на ТД на НАП – Стара Загора, Кърджали и Пазарджик”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 23
Публикуване на информацията: ДА
Основно място на изпълнение: Сградата на ТД на НАП - Стара Загора, ул. "Кенали" № 1, сградата на ТД на НАП-Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1 и сградите на ТД на НАП - Пазарджик,ул. Асен Златаров № 7 и бул. България № 41.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на охранителни услуги (охрана на обекти с физическа охрана) в сградите на ТД на НАП – Стара Загора, Кърджали и Пазарджик.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
126120 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

001-3/24.03.2009г.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 37 - 054221 от 24.02.2009 г. 
Опростено обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 59 - 084923 от 26.03.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 22 / Заглавие:Денонощна въоръжена физическа охрана на административната сграда и имуществото на ТД на НАП – Стара Загора, ул. „Кенали” №1.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

12.06.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"ВИС-42" ООД, ЕИК 126655238, ул. Христо Ботев № 1, Бизнес Център 1, офис 310, Р.България 6300, Хасково, Тел.: 038 666061, Факс: 038 664614

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 33120 BGN без ДДС
В брой месеци: 24
Поръчка №: 23 / Заглавие:Денонощна физическа охрана на административната сграда и имуществото на ТД на НАП – Кърджали, ул. „Деспот Слав” №1.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

12.06.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"ВИС-42" ООД, ЕИК 126655238, ул. Христо Ботев № 1, Бизнес Център 1, офис 310, Р.България 6300, Хасково, Тел.: 038 666061, Факс: 038 664614

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 41400 BGN без ДДС
В брой месеци: 24
Поръчка №: 24 / Заглавие:Физическа охрана на административните сгради и имуществото на ТД на НАП – Пазарджик, ул. „Асен Златаров” № 7 и бул. „България” № 41.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

17.06.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"АСО ТРЕЗОР - 2 М" ЕООД, ЕИК 131083155, район Люлин, ж.к.Люлин, ул. Д-р Петър Дертлиев № 42, Р.България 1324, София, Тел.: 02 9252443, Факс: 02 9252443

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 51600 BGN без ДДС
В брой месеци: 24

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

Поръчка номер №22 и №24 са възложени по реда на чл.74, ал.2 от ЗОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 987315

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 987315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.06.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка