Версия за печат

00193-2008-0040

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Технически университет- София, бул."Св. Климент Охридски" № 8, За: маг. инж. Елеонора Станоева - дирекция ОП, България 1000, София, Тел.: 02 9652965

Място/места за контакт: маг. инж. Елеонора Станоева - дирекция ОП
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Технически университет – София и неговите поделения.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: София, Пловдив, Сливен, Правец, Созопол и Семково
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Технически университет – София и неговите поделения, в три обособени позиции, как следва: Обособена позиция № 1 - „Доставка на канцеларска хартия за ТУ - София и неговите поделения”; Обособена позиция № 2 – „Доставка на магнитни носители за ТУ-Софияи неговите поделения”; Обособена позиция № 3 – „Доставка на разнообразни канцеларски материали за ТУ-София и неговите поделения”.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30199200, 30197620, 30197630, 30197642, 30197600, 22850000, 30237320, 30237380, 30192000

Описание:

Пликове, пощенски карти и неилюстровани пощенски картички
Хартия за писане
Хартия за печатане
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Третирана хартия и картон
Класьори и аксесоари за тях
Дискети
CD-ROM дискове
Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
93129.47 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Опростено обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 132 - 794 от 16.12.2008 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 031 - 978 от 18.03.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 129 / Заглавие:„Доставка на канцеларска хартия за ТУ - София и неговите поделения”
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

16.06.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Кооперация "Панда", гр. София, о-на "Искър",ул. "Илия Бешков"-12, България 1000, София, Тел.: 02 9766883, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766731

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 38576.66 История BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 38576.664 BGN с ДДС 20%
Поръчка №: 128 / Заглавие:„Доставка на магнитни носители за ТУ – София и неговите поделения”
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

16.06.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Алегро 2000", гр. София, о-на "Младост", бул. "Самоковско шосе" - 1, България 1000, София, Тел.: 02 9175609

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 6997.9 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 6997.9 BGN с ДДС 20%
Поръчка №: 127 / Заглавие:"Доставка на разнообразни канцеларски материали за ТУ-София и неговите поделения"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

16.06.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Кооперация "Панда", гр. София, о-на "Искър",ул. "Илия Бешков"-12, България 1000, София, Тел.: 02 9766883, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766731

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 47554.91 История BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 47554.906 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КЗК, 1000, България 1000, София, Тел.: 02 9356113

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.2 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КЗК, бул. Витоша - 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.06.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка