Версия за печат

00265-2008-0180

BG-Раднево: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица Изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Росица Димитрова - Експерт "Търговия", България 6260, Раднево, Тел.: 0417 82765, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и търговия"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Рамково споразумение за доставка на канцеларски материали

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: склад на П”МТС” в гр.Раднево
Код NUTS: BG34
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

По настоящото Рамково споразумение ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще възлага по реда, описан в Указанията (Приложение №2 на рамковото споразумение) на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договори за доставка на канцеларски материали, конкретизирани по вид /търговска номенклатура/, технически данни, количество и качество и единични цени в приложение към всеки конкретен договор. Посочените количества в договорите ще са 6-месечни и ориентировъчни, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е длъжен да заяви и получи целите договорени количества. На всеки 6 месеца Възложителят подписва с един от Изпълнителите на рамковото споразумение Договор, съдържащ: - Спецификация и актуализирани цени на канцеларските материали за доставка. - очаквана стойност на договора, в лева - размер на гаранцията за изпълнение на договора, в лева - Ценова листа на всички предлагани от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ артикули канцеларски материали.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

реф.№180/2008г. - ЗОП

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 16 от 18.12.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
Договор №: МТ 401 / Наименование:Рамково споразумение за доставка на канцеларски материали
V.1.1) Дата на сключване договора

05.06.2009 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ“ПИК – ПЕТЪР ХРИСТОВ” - ЕИК по Булстат: 833051871, ул.”Спортна” - №4, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83103, Факс: 0417 83103

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
Договор №: МТ 402 / Наименование:Рамково споразумение за доставка на канцеларски материали
V.1.1) Дата на сключване договора

05.06.2009 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС”ООД - ЕИК по Булстат: 103628972, ЗПЗ, ул.”Уста Кольо Фичето” - №17, България 9000, Варна, Тел.: 052 579981, Факс: 052 579974

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
Договор №: МТ 403 / Наименование:Рамково споразумение за доставка на канцеларски материали
V.1.1) Дата на сключване договора

05.06.2009 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“ПРЕСТИЖ БИЗНЕС”АД - ЕИК по Булстат: 030270980, ж.к.”Младост – 4”, ул.”Бизнес парк София” - №1, България 1000, София, Тел.: 02 9764111, Факс: 02 9764125

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" - №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалба - в 10-дневен срок от уведомяването за съответното решение или действие, а ако не е уведомен - от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" - №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.06.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП