Версия за печат

00479-2009-0002

BG-Балчик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балчик, пл."21 Септември" №6, За: Красимира Костова, Република България 9 600, Балчик, Тел.: 0579 71036, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Гергана Николова
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на нов специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване за нуждите на Община Балчик"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Балчик
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на възлагане на малка обществена поръчка е:"Доставка на нов специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване за нуждите на Община Балчик". Технически спецификации за изпълнение на поръчката. Пълната техническа спецификация за доставения автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване, трябва да съдържа: І. За базов автомобил: 1. Данни за двигателя и да притежава EURO-4; 2. Шаси-усилено високоустойчиво - 4х2, наличие на подсигурителни опори между повдигащата се задна част фургона и други, повишаващи сигурността и проходимостта; 3. Механична скоростна кутия; 4. Електрическа уредба; 5. Размер на джанти и гуми; 6. Разход на гориво; 7. Кабина - с три персонални места - 1 за водач + 2 пасажери, с или без климатик, ел. стъкла, озвучаване; 8. Вид гориво и смазочни материали; ІІ. За надстройката или специалното оборудване: 1. Степен на пресоване - не по-малко от 5:1; 2. Товароносимост - не по-малко от 9000кг; 3. Автомобилът да извършва комбинирано сметоизвозване на кофи /110л/ и контейнери /1 100л/; 4. Описание на принципа на действие и управление на специалното оборудване. ІІІ. Гаранционният срок на автомобила да е минимум 2 години. Автомобилът се доставя на територията на гр.Балчик, като разходите по доставката са за сметка на изпълнителя на обществената поръчка.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

34144510

Описание:

Превозни средства за отпадъци


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
146000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Най-ниска предлагана цена ; тежест: 70т.
Показател: Минимален разход на гориво; тежест: 15т.
Показател: Товароносимост; тежест: 10т.
Показател: Степен на пресоване; тежест: 5т.
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 6 от 26.02.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 202 / Наименование:"Доставка на нов специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване за нуждите на Община Балчик"
V.1) Дата на сключване на договора
03.06.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЕВРОМАРКЕТ БРД" ООД, бул. "Андрей Ляпчев" № 51, Република България 1000, София, Тел.: 02 9767101, E-mail: office@euromarket.bg, Факс: 02 9767111

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 146000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 146000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 146000, Най-висока цена 178540 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренция, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му засъответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.06.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор