Версия за печат

00747-2009-0001

BG-с. Горна Малина: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Горна Малина, пл. Родолюбие №1, За: Н.Николова- гл.юрисконсулт, България 2131, с. Горна Малина, Тел.: 07152 320, E-mail: nelka_stoyanova@abv.bg, Факс: 07152 252

Място/места за контакт: инж. Благой Коев

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Подмяна на главен водопроводен клон по път III - 6004 в с. Горна Малина от ОК 1 до ОК 209 в с. Горна Малина"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Горна Малина, община Горна Малина Софийска област
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

По път III-6004 в с. Горна Малина от ОК1 до ОК 209 е изграден водопровод от стоманени тръби ф 250 мм - спирално заверени с обща дължина 1756 м.л. Водопроводът е изграден през 1984г. Съществуващият водопровод представлява главен вдопроводен клон от вътрешната водопроводна мрежа на с. Горна Малина.Същият е оразмерен и изпълнен съгласно работен проект от 1980 г. Строителството следва да се извърши с минимално спиране на водатата, за което след направа на изкопните работи да се изпълнят временни водопроводни връзки отстария водопрвод с тръби РР 25 мм и фасонни части за бързи връзки ф 25 мм. Същите следва да се демонтират след включване на абонатите към новия водопровод. Диаметрите на тръбите за подмяна, както и начинът на свързване с вотростепенните клонове са съгласувани с дружеството, експлоатиращо водопроводната мрежа. Всички тръби следва да са ПЕВП тип 100, отговарящи на следните европейски стандарти :ISO 9001: 2000 ISO 14001:2004 ISO 18001:1999 Е 12201-2 OHSAS или еквивалентни на тях.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Водопроводът е с дължина 1756 м.л.

Прогнозна стойност без ДДС
650000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участницете следва да представят оригинален документи на внесена гаранция за участие в размер на 2000 лв., вносими по сметка на община Горна Малина IBAN BG91UNCR96603311292019, BIC : UNCRBGSF. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% - две на сто от стойността на договора, внесена по сметка на общината Горна Малина към момента на подписване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Външон финансиране, в случай че проектът бъде одобрен от ПУДООС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от съдебно решение за регистрация на участника или актуално удостоверение от агенция по вписванията (оригинал). Удостоверение за актуално състояние, за липса на несъстоятелност и производство по ликвидация, издадени не по-рано от един месец преди крайната дата на кандидатстване; Заверено копие от удостоверение за регистрация по ДДС - ако участникът е регистриран по ДДС. Оригинал на документа за внесена гаранциа за участие, пълномощно на лицето/лицата, подписало/ли предложението, в случай че нямат представителни функции. Декрацаии по образец в оригинал по чл.47 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите на кандидата за предходните три години, заверен, съгласно ЗС. Едноличните търговци представят само отчет за приходите и разходите. Копие от застраховка за професионална отговорност. Удостоверение от банката за достъп до кредитни линии или собствени средства в размер на половината от оферираната цена. Информация за оборота на строителството за последните три години. Информация за броя и стойността на обектите от подобно естество - подмяна на водопровод или изграждане на нов, хидротехнически и/или пречиствателни станции изпълнени през последните петгодини.
Минимални изисквания: 1. Наличие на минимален оборот за всяка от последните три финансови години в размер минимум на 10 000 000.00 - десет милиона лева. Годишна оперативна печалба от строителство не по-малка от 1 500 000 .00 лв. Собствен капитал на Участника да е в размер на не по-малко от 8 000 000.00 лв.- осем милиона лева. Учадтникът да разполага със собствени средства или да има достъп до кредитни линии в размер на не по малко от 3 милиона лева.През всяка от последните три финансови години минимум 80% от приходите на участника да са от проектиране и строителство.Участникът да е изпълнил през последните 5 години, обекти от подобен род- ВиК, хидротехнически и/или пречиствателни станции на стойност не по-малко то 30 000 000 лв. - тридесет милиона лева-общо за годините.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларации съдържащи: Списък на реализираните подобни обществени поръчки през последните пет години, възложител и стойност.Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; Декларация за собствено техническо оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка,Доказателство за собствени или наети - доказани с договор, бази за складиране на основните материали. Автобиографии и копия отдипломи за зъвршено образование на лицата, отговорни за изпълнението.
Минимални изисквания: Участнъкът трябва да разполага с екип от технически провоспособни лица - поне един проектант с придобита пълна проектантска правоспособност, съгласно българското законодателство, за всяка част от проекта. Участникът - водещия съдружник в консорциума/обединението да е вписан в Централни професионален регистър на строителя, Четвърта категория, първа до трета категория строежи и/или ако е чуждестранен участник да има такова еквивалентно прова. Участникът да има средногодишен персонал за всяка от последните финансово приключени години и към момента на подаване на офертите минимум 200 /двеста/ чавека, назначени на трудов договор, за което представя удостоверение от националната агенция по приходите. Минимален брой на видовете механизация, необходима за изпълнението: багери - 2 бр. товарачни машини- 1 бр., самосвал- 3 бр. Минимални изсквания към персонал: ръководител обект - строителен енженер, тех.ръководител - един строителен техник.Участникът не прябва да има наложети санкции от ДНСК/РДНСК и/или съответния еквивалентен орган в държавата на участника.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 02.07.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
240 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на общината, втори етаж.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
09.07.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.07.2009 г.  Час: 09:00
Място

зала №9 , втори етаж в сградата на община Горан Малина

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лице, което представлява или управлява търговеца ли илице, изрично упълномощено за участие в процедурата. Участниците могат да присъстват само при отваряне на офертите и установяване на наличието на необходимите документи за допускане до разглеждане на ценовото предложение.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП, жалбата може да бъде подадена в 10-дневен срок от уведомлението за съответното решение на възложителя. Жалбата не спира изпълнеието, освен ако Комисията по защита на конкуренцията наложи временна мярка "спиране".

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

община Горан Малина, пл. Родолюбие №1, България 2131, с. Горна Малина, Тел.: 07152 320, Факс: 07152 252

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ