Версия за печат

00580-2009-0006

BG-Самоков: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Самоков, бул "Македония" N 34, За: инж. Евелина Перфанова, България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66729, E-mail: obsamokow@abv.bg, Факс: 0722 60065

Място/места за контакт: инж. Евелина Перфанова

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Община Самоков, ул. Македония N 34, За: Снежана Низамска, България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66630

Място/места за контакт: Снежана Низамска

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Община Самоков, ул. Македония N 34, За: Снежана Низамска, България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66630

Място/места за контакт: Снежана Низамска

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ОСНОВЕН РЕМОНТ НА АСФАЛТОВИ ТРОТОАРИ В ГР. САМОКОВ” за 2009г. История

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: На територията на Община Самоков
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

“ОСНОВЕН РЕМОНТ НА АСФАЛТОВИ ТРОТОАРИ В ГР. САМОКОВ” за 2009г , по зададени от възложителя видове работи и количества на стойност до 500000 лева с включен ДДС.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45233161

Описание:

Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

“ОСНОВЕН РЕМОНТ НА АСФАЛТОВИ ТРОТОАРИ В ГР. САМОКОВ” за 2009г , по зададени от възложителя видове работи и количества на стойност до 500000 лева с включен ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
416666 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата по всички позиции в размер на 5000 (пет хиляди) лева. Гаранция за изпълнение на договора- 3% от стойността на договора без ДДС .

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствени средства.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидат за изпълнител може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. Всички документи са фиксирани в чл.13 от НВМОП и документацията за участие. Непредставянето на някой от изисканите документи в документацията води до отстраняването на участника. Офертата се предава комплектована със следните документи: Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, издаден не по-рано от един месец, преди датата, на която е подадена офертата - оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че кандидатът е физическо лице – нотариално заверено копие от документ за самоличност; в случай, че кандидатът е обединение решението за съдебна регистрация и удостоверението за актуално състояние на съдебната регистрация се представят за всички юридически лица в обединението. Удостоверение, че кандидатът няма задължения към държавата, издадено не по-рано от един месец, преди датата, на която е подадена офертата (издава се от НАП) – оригинал или нотариално заверено копие; Удостоверение, че кандидатът няма задължения към Община Самоков, издадено не по-рано от един месец, преди датата, на която е подадена офертата – оригинал ; БУЛСТАТ и регистрация в НАП по ЕИК – копия, заверени от кандидата; Други, посочени в документацията .
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатът да представи информация и документи съгласно чл.50 от ЗОП и документацията за участие. Офертата се предава комплектована със следните документи: Документи за икономическо и финансово състояние на кандидата: непредставянето на който и да е от посочените документи е основание за недопускането на кандидата до участие в конкурса. Кандидатът да има изпълнени подобни обекти на стойност не по-малко от 500 000 лева без ДДС за всяка от последните три години. Когато кандидатът е обединение, опитът на всички юридически лица в обединението се сумира. Удостоверение за декларирани данни и справка за актуалното състояние на действащите трудови договори на служителите /персонала/ на кандидата в НАП – документи издадени от НАП . Справката трябва да е направена не по – рано от 10 работни дни преди подаването на офертата . Нотариално заверени копия от годишния счетоводен баланс, отчет и за приходите и разходите и годишните данъчни декларации, за всяка от предходните три години, заверени съгласно Закона за счетоводството; за обединенията – представя се за всички юридически лица в обединението. Нотариално заверено копие от застраховка за професионална отговорност; за обединенията – представя се за всички юридически лица в обединението. Най-малко една банкова референция от обслужващи банки за кандидата (в оригинал); за обединенията – представя се за всички юридически лица в обединението. Други посочени в документацията.
Минимални изисквания: Кандидатът да има изпълнени подобни обекти на стойност не по-малко от 500 000 лева без ДДС за всяка от последните три години. Когато кандидатът е обединение, опитът на всички юридически лица в обединението се сумира.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатът да представи информация и документи съгласно чл.51 от ЗОП и документацията за участие. отговарящи за извършване на строителството). Документи за технически възможности и квалификация за изпълнение на поръчката: непредствянето на който и да е от посочените документи е основание за недопускането на кандидата до участие в конкурса. Кандидатът да представи удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя по необходимата категория за обекта – заверено копие. Представяне на сертификат - Система за Управление на Качеството - копие, заверено от кандидата. Описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на изискваното от Възложителя качество при изпълнение на поръчката: Наличие на материално складова база – собствена или наета за организиране на опорен пункт за извършване на дейностите , предмет на поръчката. Доказва се с копие от инвентарната книга или договора за наем . Наличие на собствена или наета строителна механизация, с която да се изпълняват СМР – минимални изисквания: асфалторазстилачи – 2 броя, валяци- 2 броя, пътни фрези – 2 броя, товарни коли – 4 броя. Доказва се с копие от инвентарната книга или договори за наем. Декларация - списък за заетия технически персонал + работен график . Наличие на не по-малко от 3 препоръки за добро изпълнение на подобни обекти за последните три години. Списък на основните строителни материали и елементи, които кандидатът възнамерява да използва, както и доказателства за доставка и произход на пътен битум, дизелово гориво, каменни фракции и др. Кандидатът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности. Други посочени в документацията.
Минимални изисквания: Наличие на собствени или наети строителни съоражения – асфалтова база и ТМСИ с лицензирани системи за производствен контрол /СПК/ с оглед изпълнение в срок и с нужното качество на зададените в поръчката СМР. Доказва се с копие от инвентарната книга или договори за наем.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 06.07.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
120 BGN
Условия и начин на плащане

Община Самоков, ул."Македония" N 34, партер, гише - каса.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
13.07.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

6

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.07.2009 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала в сградата на община Самоков

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законни или упълномощени представители на участниците.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша N 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша N 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.06.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ