Версия за печат

00115-2009-0019

BG-Русе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобда - 6, За: сектор "Управление на собствеността, снабдяване и ведомствен транспорт" - инж. Тодор Първанов тел 082 881712, отдел "Обществени инвестиции" Камен Христов - тел 082 881710, България 7000, Русе, Тел.: 082 881712, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл."Свобода" 6,Информационен център, гише "Търговия и транспорт", За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл."Свобода" 6,Информационен център, гише "Търговия и транспорт", За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на автотракторна техника

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: град Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на автотракторна техника - трактори оборудвани с ремаркета и предни гребла

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16700000, 34223300

Описание:

Трактори
Ремаркета

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

трактори - 5 бр; ремаркета - 5 бр; предни гребла за тракторите - 5 бр.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

1


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: парична сума или банкова гаранция в размер на 2400 лв. /две хиляди и четиристотин/, внесени по сметката на Община Русе в “Инвестбанк” АД клон Русе-Възраждане, BIC - IORT BGSF, IBAN:BG37 IORT 7379 3300 0300 00 счетоводна сметка 1724 000 300 7 00 и на гаранцията за изпълнение на договора парична сума или банкова гаранция в размер на 5 % (пет) от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно утвърдения бюджетен кредит. Плащането ще се извърши по банков път, след подписване на приемо-предавателни протоколи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за регистрация по ТЗ или единен индентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Удостоверение за актуално състояние със срок на издаване не по-малко от 2 месеца преди датата на разглеждане на офертите.Нотариално заверено копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език. Кандидата да притежава разрешение за извършване на дейности с отпадъци по чл. 12 от Закона за управление на отпадъците.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1, 2 и 5 от ЗОП. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от Закона за обществените поръчки.Други изисквания посочени в указанията и техническите условия за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите следва да представят документи съгласно изискванията на възложителя,посочени в докумнтацията и чл.50 от ЗОП
Минимални изисквания: Кандидатите следва да представят документи съгласно изискванията на възложителя,посочени в документацията и чл.50 от ЗОП: Удостоверения от банки или копие на застраховка за професионална отговорност; Годишен финансов отчет и баланс за предходната година; Информация за общия оборот и за оборота на доставките, които са обект на поръчката за последните 3 години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите следва да представят документи съгласно изискванията на възложителя,посочени в техническите условия за изпълнение на поръчката и чл.51,ал.1 от ЗОП
Минимални изисквания: Участниците да притежават достатъчен опит и капацитет за извършване на доставката. Доставката да бъде извършена в срок, качествено и отговорно.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: размер на предлаганата цена ; тежест: 40 т.
Показател: извънгаранционно поддържане; тежест: 25 т.
Показател: гаранционно поддържане; тежест: 15 т.
Показател: оторизиран сервиз ; тежест: 10 т.
Показател: време за реакция при ремонт /до 3 кал. дни/; тежест: 10т.

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.07.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 36 BGN
Условия и начин на плащане

Кандидатите могат да закупят документацията за участие в откритата процедура всеки работен ден от 9,00 до 16,00часа от Община Русе, пл."Свобода" № 6, "Информационен център", гише "Търговия и транспорт" срещу представен документ за внесената сума - 36 лв. с ДДС, внесени по сметка в"Инвестбанк" АД, клон Русе Възраждане BIC - IORTBGSF, IBAN:BG96 IORT 7379 8400 0800 00, счетоводна сметка 7311 000 800 000 К РР вид плащане: 444000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.07.2009 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.07.2009 г.  Час: 14:00
Място

гр.Русе , пл."Свобода" 6 , ет.3 , зала "Заседателна".

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68 ал.4 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № РД/01/2575/05.06.2009 год.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ