Версия за печат

00081-2009-0024

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Варна, бул. "Съборни"№24, За: Антон Жожев, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 659195, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 659165

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на ремонтни работи по сгради общинска собственост, части Архитектурно-строителна, Електро, ВиК и ОВК по обособени позиции в община Варна.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

При изпълнение на поръчката следва да се извършат ремонтни работи по части Архитектурно-строителна,конструктивна, ВиК, електро и ОВК в сгради общинска собственост и да се извърши благоустрояване на административни, общински жилищни, промишлени и самосрутващи се сгради на територията на Община Варна.Да се извърши ремонт на административна сграда на ул. "Д-р Пюскюлиев" №1, съгласно предоставена от Възложителя количествена сметка. Да се проектира и изгради собствен водопровод и канализация на ремонтно-складова база на ОП"АСРУД" на ул. "А. Сахаров" №11 и да се издаде собствена партида за ползване на електроенергия и ВиК.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45300000, 45310000, 45320000, 45330000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Изолационни строителни работи
Строителни и монтажни работи на тръбопроводни инсталации
Довършителни строителни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Описано в конкурсната документация и договорите-проекти. Изпълнението да е съгласно изискванията на ПИПСМР и всички действащи към момента на изпълнение наредби за строителство. Вложените материали следва да отговарят на действащите стандартизирани норми.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.26, ал.2 от НВМОП, гаранцията за участие е определена като абсолютна сума: За Обособена позиция №1: 20 500 лв; За Обособена позиция №2: 166 лв.;За Обособена позиция №3: 250лв, представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. На основание чл.26,ал.3 от НВМОП гаранцията за изпълнение на договора се определя на 2% от стойността на договора за всяка обособена позиция, представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. Гаранциите се внасят по IBAN: BG36CECB97903362150000 и BIC код:CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на Община Варна. Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Средствата за изпълнение на поръчката ще се предоставят от Бюджет 2009г, 2010г. и 2011г. на Община Варна за обособена позиция 1. Средствата за обособена позиция 2 и обособена позиция 3 ще се предоставят от бюджета на ОП "АСРУД" за 2009г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

На основание чл.6, ал.2 от НВМОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: - Удостоверение за актуално състояние на участника - оригинал или нотариално заверено копие или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документа за създаването му; - Удостоверение за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ - нотариално заверено копие - (за обособена позиция 1); - Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1, 2 и 5 от ЗОП; - Декларации по чл.13, ал.1, т.5 и т.8 от НВМОП; - Др.документи, описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Копие от годишния баланс и ОПР за 2007г. и 2008г., заверени от участника; - Копие от актуална застраховка за професионална отговорност , която да е в сила минимум 30 дни след изтичане срока за валидност на офертата-заверено от участника; - Декларация за общия оборот от СМР - подобни на предмета на поръчката за последните три години, като за 2008г. следва да не е по-малък от 2 000 000 лв.- само за обособена позиция 1;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Списък на основните договори за строителство, свързани с предмета на поръчката през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение /референции с телефон за връзка с подписалите ги лица/; - Списък на техническите лица по длъжности заети със строителната дейност, включително на тези, които отговарят за контрола на качеството, подписан от участника; - Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката-копия, заверени от участника; -Описание на техническото оборудване, механизация и транспорт за осигуряване на качеството с приложени документи, доказващи собствеността или ползването им- копия,заверени от участника; -Документи, доказващи наличие на техническа база, с посочване на точното й местонахождение, собствена или наета- копия, заверени от участника; -Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството ISO 9001-2000(или еквивалентна) - нотариално заверено копие - за обособена позиция 1; - Сертификат на участника за внедрена система за управление на Околната среда ISO 14001:2004(или еквивалентна) - нотариално заверено копие -за обособена позиция 1; - Сертификат на участника за внедрена система на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007(или еквивалентна) - нотариално заверено копие - за обособена позиция 1; -Автореференция на участника.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оферта; тежест: 60
Показател: Ценова оферта; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Обявлението за възлагане на малка обществена поръчка е одобрено с Решение №1811/05.06.2009г. на Кмета на Община Варна.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 34 от 27.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 23.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Комплекта офертни документи се закупува всеки работен ден (без последния работен ден от месеца) от 9.00ч. до 11.00ч. и от 14,00ч. до 16,00ч. от Община Варна, Отдел "ОП" гр.Варна, бул."Съборни" №24,ет.7, срещу заплащане на сумата в брой, или по пощата при писмено поискване, придружено с данни за издаване на фактура и платежен документ за стойността на документацията за сметка на лицето, отправило искането.Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG49CECB97908462150000 и BIC:CECBBGSF код 447000 на Община Варна в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
30.06.2009 г.  12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.07.2009 г.  Час: 10:00
Място

Община Варна, Отдел "Обществени поръчки"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

I.Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгл.чл.21, ал.1 от НВМОП, включително наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП: 1.Oсъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. Oбявен в несъстоятелност; 3. В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. II.Датата и часа за отварянето на ценовите оферти ще бъде оповестена на Информационното табло във фоайето на Община Варна.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" №18, РБългария 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл.чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.06.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Извършване на ремонтни работи по части архитектура, конструкции, електро,ВиК, ОВК, благоустрояване на административни, общински жилищни, промишлени и самосрутващи се сгради на територията на община Варна."
1) Кратко описание

При изпълнение на поръчката следва да се извършат ремонтни, строителни и монтажни работи по части Архитектурно-строителна, конструктивна, електро,ВиК, ОВК, благоустрояване на административни, общински жилищни, промишлени и самосрутващи се сгради на територията на община Варна.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45310000, 45320000, 45330000, 45340000, 45350000, 45450000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Изолационни строителни работи
Строителни и монтажни работи на тръбопроводни инсталации
Монтажни работи на огради, парапети и подобни предпазни ограждения
Механични инсталации
Други довършителни строителни работи

3) Количество или обем

Описани в документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Проектиране и изграждане на собствен водопровод и канализация на ремонтно-складова база на ОП"АСРУД" на ул."А. Сахаров" №11,гр. Варна."
1) Кратко описание

При изпълнение на поръчката следва да се извърши проектиране и изграждане на собствен водопровод и канализация и издаване на собствена партида за ползване на електроенергия и ВиК на ремонтно-складова база на ОП"АСРУД" находяща се на ул."А. Сахаров" №11.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332000, 45332200, 45332300

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации

3) Количество или обем

Посочени в документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Строително-монтажни работи на административна сграда на ул. "Д-р Пюскюлиев" №1, гр. Варна."
1) Кратко описание

При изпълнение на поръчката следва да се извърши подмяна на дограма на 3 помещения, обръщане на касите на прозорците, поправки от гипсова шпакловка, боядисване на таван и стени, подмяна на подова настилка в 3 помещения и коридор, измазване на външни стени и др. СРР, съгласно предоставена от Възложителя количествена сметка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45400000, 45410000, 45420000, 45430000, 45442000, 45443000

Описание:

Довършителни строителни работи
Работи по полагане на мазилка
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Работи по полагане на подови настилки и стенни облицовки
Работи по боядисване и нанасяне на защитни покрития на сгради
Работи по фасади

3) Количество или обем

Посочени в документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3