Версия за печат

00176-2009-0002

BG-Ямбол: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, улица "Д-р Петър Брънеков" №20, За: Пенка Динева, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 661932, E-mail: vik_yambol@abv.bg, Факс: 046 661938

Място/места за контакт: Пенка Динева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-yambol.com.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Метрологична проверка на водомери , собственост на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол /периодични и след ремонтни проверки/

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: Лабораторията на изпълнителя.
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Метрологична проверка на водомери, собственост на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол /периодични и след ремонтни проверки/

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71631000

Описание:

Услуги по технически контрол и проверка

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката е на стойност до 110 000 лв.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - сума в размер на 200 лв Гаранция за изпълнение - сума в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми:а) парична сума, която се внася на касата на дружеството или преведена по б. с/ка IBAN BG63UNCR76301018004212, BIC код UNCRBGSF при банка "Уникредит Булбанк" клон Ямбол; б) банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е със средства на възложителя. Начина на плащане - в лева, по банков път по сметка на изпълнителя, разсрочено, след представяне на надлежно оформени и приети финансово-счетоводни документи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискванията към кандидатите са съгласно чл.46, чл.47, ал.1, 2, 5, 8 и чл.48 ЗОП, техническата спецификаця и указанията за подготовка на офертата, посочени в документацията за участие. Отстраняването на кандидатите става съгласно чл.69 ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изискванията по 50, ал.1, т.2 ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изискванията по чл.51, ал.1 , т.1,3, 6 ,9 ЗОП и техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие .
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 29.06.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава всеки работен ден от техническия секретар срещу заплащане на 60 лв без ДДС на касата на дружеството или преведени по банков път по б.сІка IBAN BG63UNCR76301018004212, BIC код UNCRBGSF при банка "Уникредит Булбанк" клон Ямбол

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
06.07.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.07.2009 г.  Час: 14:00
Място

Централно управление на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол, ул. Д-р П. Брънеков" №20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ