Версия за печат

00530-2009-0053

BG-Велико Търново: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите/Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението"- гр. Велико Търново, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението"- гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.4, стая 403, За: Мария Ковачева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617141 ; 062 617142, E-mail: oui_velikotyrnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 603930

Място/места за контакт: гр.Велико Търново, пл. "Център"№ 2, ет.4, стая 403

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Обжалване на ревизионни и други актове по ДОПК

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Услуга по почистване на сгради, без жилищни - абонаментно почистване на сградата на ТД на НАП - Монтана", находяща се в гр. Монтана, ул."Л. Каравелов" № 11.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 14
Основно място на изпълнение: административната сграда на ТД на НАП – Монтана, находяща се в гр. Монтана, ул.”Л. Каравелов” №11
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Абонаментно почистване на сградата на ТД на НАП - Монтана, находяща се в гр. Монтана, ул."Л. Каравелов" № 11, на 4 етажа с обща квадратура за почистване 1120,00 кв. метра в това число коридори, стълбища, салон за обслужване на клиенти и 33 броя стаи, като необходимите консумативи и препарати се осигуряват от ТД на НАП - Монтана.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90911200

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 200,00 /двеста/ лева, внесена по набирателна сметка IBAN BG82UNCR75273348540132 и BIC UNCRBGSF в Уникредит Булбанк - клон - гр. Велико Търново. Гаранция за изпълнение: до 5% от стойността на сключения договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По банков път, в срок до 60 работни дни след представяне на фактура в ТД на НАП - Монтана.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В случай, че участникът е регистриран /пререгистриран/ по смисъла на Закона за търговския регистър /ЗТР/, представя единен идентификационен код - ЕИК, съгласно чл. 23 от същия закон. В случай, че участникът не е регистриран /пререгистриран/ по смисъла на Закона за търговския регистър /ЗТР/, представя заверено копие от документ за първоначална съдебна регистрация, заверено копие от удостоверение за октуално състояние и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ. Когато участникът е физическо лице, представя копие от документа за самоличност; - Декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; - Други посочени в документацията за участие документи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година, заверени с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат;
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - По възможност да се представят доказателства за търговската репутация на участника - препоръки от предишни възложители или постоянни партньори и списък на основните поръчки със същия предмет, изпълнени през последната година; - Други, съгласно описанието на обекта на поръчката.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2009/S 037 - 054221 от 24.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.07.2009 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 1.98 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 1,98 лв. /един лев и деветдесет и осем стотинки/, с включен ДДС, невъзстановими и платими по банкова сметка на възложителя в УниКредит Булбанк - клон ВеликоТърново с IBAN BG89UNCR75273103569901, BIC UNCRBGSF. Документация се получава до 03.07.2009г. в стая 403 на Дирекция "ОУИ"- Велико Търново.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13.07.2009 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.07.2009 г.  Час: 10:30
Място

гр. Велико Търново, пл. "Център"№ 2, ет.5, стая 504

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Желаещите участници или упълномощени техни представители, могат да присъстват при отваряне на офертите. В случай, че участникът се представлява от лице, което не е негов законен представител се представя изрично пълномощно в оригинал. На действията на комисията могат да присъстват и други посочени в чл. 68, ал. 4 и в чл. 69а, ал. 3 от ЗОП лица.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ