Версия за печат

00728-2009-0005

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Народно събрание на Република България, пл. "Народно събрание" 2, За: Вероника Антова, Петко Баев, Република България 1169, София, Тел.: 02 9392326; 02 9392574, E-mail: v.antova@parliament.bg, Факс: 02 9808916; 02 9805012

Място/места за контакт: дирекция "Протокол"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Народно събрание на Република България, пл. "Княз Александър І" 1, За: Гергана Ковачка, Република България 1169, София, Тел.: 02 9392450, E-mail: gkovachka@abv.bg

Място/места за контакт: дирекция "Парламентарен бюджет и финанси"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Народно събрание на Република България, пл. "Народно събрание" 2, За: Станка Арсова, Антоанета Стоянова, Република България 1169, София, Тел.: 02 9392371; 02 9392077, Факс: 02 9813131

Място/места за контакт: отдел "Обща канцелария"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: законодателна дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на Народното събрание на Република България

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Република България и при необходимост в чужбина. Писмените преводи се извършват в София, а устните преводи - в София, провинцията, както и в чужбина
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на Народното събрание на Република България

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79530000, 79540000

Описание:

Услуги по писмени преводи
Услуги по устни преводи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на Народното събрание на Република България с прогнозна стойност за срока на договора около 150 000 лева.

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е 1000 лева. Тя се задържа при условията на чл. 61 ЗОП и се освобождава съгласно чл. 62 ЗОП. Банковата гаранция за участие се издава в полза на НС и е неотменяема и безусловна. Влиза в сила от 13.07.2009 г. (крайния срок за подаване на оферти) и има срок на валидност равен на този на подадената оферта, удължен с 15 дни. Паричната сума се внася по сметка на Народното събрание в БНБ – ЦУ, IBAN: BG49 BNBG 9661 3300 1707 01, BIC: BNBGBGSD. 2. Гаранцията за изпълнение е 4000 лева. Паричната сума се внася по горепосочената банкова сметка. Банковата гаранция за изпълнение се издава в полза на НС и е неотменяема, безусловна и изискуема при първо поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задълженията си и/или ги е изпълнил неточно. Влиза в сила от датата на издаването й и има срок на валидност равен на срока на договора, удължен с два месеца. Гаранцията се задържа и освобождава при условията посочени в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране. Плащането се извършва на части в левове, по банков път, не по-рано от 5 дни след подписване на двустранен протокол, констатиращ изпълнението и стойността на конкретна преводаческа услуга.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на ФЛ и/или ЮЛ, същият следва да създаде ЮЛ, като новосъздаденото ЮЛ е обвързано с офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато участникът е физическо лице – копие от документа за самоличност; оригинал или нотариално заверено копие от удостоверение за актуално състояние по регистрацията на участника - когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, издадено не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за получаване на оферти, за чуждестранните юридически лица - еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; копие от регистрация - ЕИК/ ЕИК по БУЛСТАТ (когато е приложимо), копие от регистрацията по ЗДДС (ако има такава); справка - административни сведения за участника; декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1-3, ал. 2, т.1-3 и ал. 5 ЗОП; документ за закупена документация и за внесена гаранция за участие, данни за подизпълнители (ако има такива); списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за 2008 г. 2. Информация за общия оборот на участника и за оборота му на преводачески услуги за последните три години (по години).
Минимални изисквания: 1. Общ годишен оборот в размер минимум 400000 лева за 2008 г. 2. Годишен оборот на преводачески услуги, в размер минимум 100000 лева за 2008 г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за преводачески услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години. 3. Декларация за това, че участникът има най-малко 5-годишен опит в изпълнението на преводачески услуги; разполага с поне един офис в град София, за който следва да посочи точен адрес; разполага с минимум по трима преводачи от/на всеки от езиците - английски, френски и немски, като същите се изброяват поименно и се посочва образователната и професионалната им квалификация; при поискване ще осигурява заклет преводач.
Минимални изисквания: Участникът следва: 1. Да има най-малко 5-годишен опит в изпълнението на преводачески услуги. 2. Да има минимум един изпълнен договор за преводачески услуги на стойност най-малко 50000 лева през последните три години. 3. Да разполага с поне един офис в град София, за който следва да посочи точен адрес. 4. Да разполага с минимум по трима преводачи от/на всеки от езиците - английски, френски и немски. 5. Да осигурява при поискване заклет преводач.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Условия за изпълнение на поръчката; тежест: 0.60
Показател: Предлагана цена ; тежест: 0.40

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 248 от 04.03.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.07.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 3.58 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата, с цена 3.58 лева без ДДС, се получава всеки работен ден до 02.07.2009 г. от 9:00 до 16:00 ч. след заплащането й в Народното събрание, София, пл. "Княз Александър І" 1, ет.4, ст. 487а, тел. 02 9392450.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.07.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.07.2009 г.  Час: 10:00
Място

София, пл. "Княз Александър І" 1, сградата на Народното събрание, ет. 2, зала 248.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 8, ал. 2 ЗОП главният секретар на Народното събрание е овластен да извършва всички действия по организацията, провеждането и завършването на настоящата процедура, в т.ч. сключване на договор за възлагане на обществената поръчка с обект извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на Народното събрание на Република България или прекратяване на процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответно решение или действие или от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ