Версия за печат

00028-2009-0026

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" №17-19, За: инж. Анелия Пеева, РБългария 1202, София, Тел.: 02 9405413, E-mail: APeeva@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405478

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки", отдел "Подготовка и мониторинг на обществените поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mrrb.government.bg/ Профил на купувача/ НВМОП и ЗОП.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: регионално развитие и благоустройство

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Инженеринг ( проектиране и изграждане) на обект: Укрепване свлачище, път IV - 90023, Варна - Златни пясъци в обхвата на свлачището и брегоукрепване.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основно място на изпълнение: гр. Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на поръчката представлява извършване на инженеринг – проектиране, изграждане и укрепване на терени, пътя и брега на Черно море в района на свлачище „Трифон Зарезан” на площ около 50 дка. Дължината по пътя и бреговата линия е около 500 метра, а ширината на свличащият се терен в обсега на пътя, частните имоти и Черно море е около 100 метра. Участъкът, засегнат от активни свлачищни процеси, се намира на около 20 км. северно от гр. Варна и обхваща крайбрежния склон в района на сп. „Спортпалас” - „Трифон Зарезан”. Територията е заключена между трасето на пътя и Черноморското крайбрежие. Теренът представлява част от склон с източно изложение и наклон над 24о. Свлачището продължава да е активно.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 71322000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно Техническо задание от документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

24.12.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD. Гаранцията за участие е в размер на 290 000 /двеста и деветдесет хиляди/ лв. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС .

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обекта до неговото завършване е съгласно поименното разпределение на разходите за придобиване на дълготрайни материални активи и за основен ремонт на Министерството на регионалното развитие и благоустройството за съответната година.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.)копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (нотариално заверено). Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документа се представят в легализиран превод. 2.) удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: Четвърта група – строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда; Строежи от първа категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т.4.1.4. от ПРВВЦПРС 3.) копие от «Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството». Професионалната дейност от застрахователните полици да отговаря на предмета на поръчката; 4.) заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години ( 2006, 2007 и 2008 г.) оформени съгласно ЗС; 5.) справка за общия оборот от строителство и оборота от строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката , в т. ч. обекти на хидротехническо строителство за последните 3 /три/ години( 2006, 2007 и 2008 г.) 6.) удостоверение от банка за наличие на финансов ресурс или достъп до кредитни линии от участника, позволяващ изпълнението на проектната задача; 7.) декларация съдържаща списък с изготвени и одобрени инвестиционни проекти - фаза работен проект за обекти, подобни на обществената поръчка, в т. ч. обекти на хидротехническо строителство през последните 3 /три/ години, включително година на одобряване на проекта, възложител, стойност. 8.) препоръки за добро изпълнение по т. 7.) от възложителите. Тези препоръки посочват стойността, наименованието на възложения инвестиционен проект, както и дали същият е одобрен. Във всяка препоръка трябва да има информация за това изготвен ли е проектът професионално и в съответствие с нормативните изисквания 9.) декларация, съдържаща списък с изпълнени договори за строителство през последните 5 години, с предмет подобен на предмета на поръчката, в т. ч. обекти на хидротехническо строителство. Списъкът да съдържа информация за вида и местоположението на строителните обекти, стойностите, процентното участие на фирмата в обекта и възложителите 10.) копия на договорите от списъка по т. 9. препоръки за добро изпълнение на договорите от предишни възложители. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителния обект, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания 11.) справка за инженерно-техническия състав на фирмата, определен за изпълнение строителството на обекта - предмет на обществената поръчка (по образец). Справката трябва да е придружена с професионални автобиографии и документи за образование и специфична професионална квалификация 12.) списък на проектантския екип от правоспособни физически лица, определен за изпълнение на обществената поръчка 13.) справка за изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката, придружен с документи за специфична професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж; 14.) списък на собствено и наето техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) ; 15.) сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството в строителството . Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката; 16.) сертификат по ISO 14001:2004 за опазване на околната среда; 17.) сертификат OHSAS 18001:1999 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството. 18.) документ за членство на участника в браншови организации
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.) копие от «Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството». Професионалната дейност от застрахователната полица да отговаря на предмета на поръчката; 2.) заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години ( 2006, 2007 и 2008 г.) оформени съгласно ЗС; 3.) справка за общия оборот от строителство и оборота от строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката , в т. ч. обекти на хидротехническо строителство за последните 3 /три/ години( 2006, 2007 и 2008 г.) ; 4.) удостоверение от банка за наличие на финансов ресурс или достъп до кредитни линии от участника, позволяващ изпълнението на проектната задача;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Общия оборот с включен ДДС от изпълнено строителство през последните 3 /три/ години да бъде в размер не по-малък от 50 000 000 /петдесет милиона/ лева. 2. Оборотът с включен ДДС от изпълнено строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката, в т. ч. обекти на хидротехническо строителство през последните 3 /три/ години да бъде в размер не по-малък от 30 000 000 /тридесет милиона/ лева. 3. Участникът трябва да разполага с ликвиден работен капитал към датата на подаване на офертата за финансиране на работите в размер на не по-малко от 3 000 000 (три милиона) лева под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка с добра репутация или друга приемлива форма на разполагаеми средства.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.) декларация съдържаща списък с изготвени и одобрени инвестиционни проекти - фаза работен проект за обекти, подобни на обществената поръчка, в т. ч. обекти на хидротехническо строителство през последните 3 /три/ години, включително година на одобряване на проекта, възложител, стойност. 2.) препоръки за добро изпълнение по т.1.) от възложителите. Тези препоръки посочват стойността, наименованието на възложения инвестиционен проект, както и дали същият е одобрен. Във всяка препоръка трябва да има информация за това изготвен ли е проектът професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 3.) декларация, съдържаща списък с изпълнени договори за строителство през последните 5 години, с предмет подобен на предмета на поръчката , в т. ч. обекти на хидротехническо строителство. Списъкът да съдържа информация за вида и местоположението на строителните обекти, стойностите, процентното участие на фирмата в обекта и възложителите . 4.) копия на договорите от списъка по т. 3 препоръки за добро изпълнение на договорите от предишни възложители. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителния обект, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 5.) справка за инженерно-техническия състав на фирмата, определен за изпълнение строителството на обекта - предмет на обществената поръчка 6.) списък на проектантския екип от правоспособни физически лица, определен за изпълнение на обществената поръчка 7.) справка за изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката, придружен с документи за специфична професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж; 8.) списък на собствено и наето техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) 9.) сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството в строителството. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката; 10.) сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството в проектирането. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката; 11.) сертификат по ISO 14001:2004 за опазване на околната среда; 12.) сертификат OHSAS 18001:1999 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството. 13.) документ за членство на участника в браншови организации
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Да има изготвени и одобрени не по–малко от 5 /пет/ инвестиционни проекта, подобни на предмета на обществената поръчка, в т. ч. и за обекти на хидротехническо строителство през последните 3 /три/ години; 2. Задължителни в състава на проектантския екип са специалностите: хидрология и инженерна геология, геодезия, ХТС; 3. Всички физически лица от проектантския екип да притежават Удостоверение за пълна проектантска правоспособност; 4. Задължително в състава на проектантския екип трябва да присъства координатор по безопасност и здраве, притежаващ съответното удостоверение. 5. Да има изпълнени не по-малко от 5 /пет/ строителни обекта, подобни на предмета на обществената поръчка, в т. ч. обекти на хидротехническо строителство през последните 5 години; 6.Техническия ръководител на обекта да е с образователна степен магистър, специалност «ХТС» с професионален опит не по – малко от 15 години. 7.Инженерно – техническия състав определен за изпълнение строителството на обекта да е от минимум 5 специалиста, с образователна степен магистър и среден професионален опит над 10 години. 8.Задължително в инженерно – техническия състав е присъствието на отговорник по контрола на качеството. 9.) сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството в строителството. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката; 10.) сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството в проектирането. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката; 11.) сертификат по ISO 14001:2004 за опазване на околната среда; 12.) сертификат OHSAS 18001:1999 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: срок за изпълнение; тежест: 0.30
Показател: гаранционен срок на СМР; тежест: 0.20
Показател: цена за изпълнение; тежест: 0.50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

04-09-102

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.07.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

окументацията се закупува всеки работен ден от 14.00 до 16.00 часа . Цената на документацията е с включен ДДС, платима в брой в лева в касата на МРРБ, ул. "Св.св. Кирил и Методий" 17-19 срещу фактура за разхода, издадена в стая 424, ет.4. или по банков път по сметка на МРРБ - BG 86 BNBG 9661 3000 166301, BIC: BNBGBGSD. Документацията за участие в процедурата се предоставя на участниците в отдел "Подготовка и мониторинг на обществените поръчки" стая 17Б.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17.07.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.07.2009 г.  Час: 11:00
Място

МРРБ, ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19, ет. ІІ стая 17А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1202, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правна" при Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. "Св.св.Кирил и Методий" № 17-19, РБългария 1202, София, Тел.: 02 9405562

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ