Версия за печат

00589-2009-0012

BG-Перник: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл. "Св. Иван Рилски" № 1А, За: Иван Лозанов - Главен секретар; ик.Ани Илиева; юк.Мирослава Йорданова, Р България 2300, Перник, Тел.: 076 684220; 076 684237, E-mail: ani.ilieva@pernik.bg, Факс: 076 603890

Място/места за контакт: Иван Лозанов - Главен секретар; ик.Ани Илиева; юк.Мирослава Йорданова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Зареждане на автомобилите на Община Перник с течно гориво (А 95Н и дизелово гориво)."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 20

Място на изпълнение: Бензиностанция на територията на община Перник.
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Необходимост от ежедневно зареждане на автомибилите на Община Перник с течно гориво (А 95Н и дизелово гориво).

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

63712600

Описание:

Услуги по зареждане на автомобили с гориво

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Средномесечно количество за потребление на течни горива по видове е: А 95Н - 1 300 литра; дизелово гориво -1 100 литра.

Прогнозна стойност без ДДС
94617.6 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в "открития конкурс" е в размер на 900 лв./деветстотин лева/ представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка на Община Перник: IBAN: BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIC: CECB BG SF при “ЦКБ” АД, клон Перник или банкова гаранция за срока на валидност на офертите /оригинал/. Гаранцията за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора, представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка на Община Перник: IBAN: BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIC: CECB BG SF при “ЦКБ” АД, клон Перник или банкова гаранция /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора. Гаранциите се представят в една от двете форми съгласно чл.27, ал.1 и 2 от НВМОП по преценка на участника, съответно изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на плащане: по банков път съгласно клаузите в проекта на договора, приложен в документацията за участие. Финансирането е със средства от бюджета на Община Перник.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участника определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, същите следва да се регистрират като юридическо лице за изпълнение на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код – за българско юридическо лице – оригинал или нотариално заверено копие, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство – оригинал или нотариално заверено копие, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност; 3. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал; 4. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП – по образец. 5.Декларация по чл.13, ал.1, т.5 от НВМОП за използване/неизползване на подизпълнител/и и списък с имената на подизпълнителите – по образец. 5.1. Декларация, подписана от управителя на участника, че е изискано предварително съгласие за участие на подизпълнителя. 5.2. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – попълва се и се подписва от представляващия подизпълнителя. 6. Документ за закупена документация за участие - оригинал; 7.Административни сведения за участника - по образец; 8. Копие от документа за регистрация по БУЛСТАТ/ЕИК и ДДС.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Баланса и отчета за приходите и разходите за 2008 год.(копие заверено от НАП); 2.Банкова референция за изряден клиент (оригинал или нотариално заверено копие); 3.Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката за последните три години - по образец.
Минимални изисквания: 1.Участника не трябва да има отрицателен финансов резултат от дейността си през 2008 год. 2.Участника трябва да представи минимум една банкова референция за изряден клиент; 3.Участника трябва да има общ оборот от услугите за последните три финансови години в размер не по-малко от 90 000 лв. (деветдесет хиляди лева).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за доставки и услуги , изпълнени през последните 3 години, вкл. стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; 3.Списък на техническите лица, вкл. на тези, отговарящи за контрола на качеството; 4.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието със съответните спецификации или стандарти; 5.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата; 6.Описание на мерките за опазване на околната среда, които кандидатът или участникът ще приложи при изпълнение на поръчката; 7.Документите посочени от т.1 до т.6 се представят и за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива.
Минимални изисквания: 1.Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; 2.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието със съответните спецификации или стандарти.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение № 41 от 01.06.2009 г. на Кмета на Община Перник за откриване на процедурата.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 29.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Получаване на документацията: участниците е необходимо да направят предварителна заявка за закупуване на документацията на тел. 076/ 684237 - Ани Илиева или Мирослава Йорданова, всеки работен ден от 09.00 ч. до 12:00 ч. и от 13:00 ч. до 16.00ч. Документацията се получава след представяне на документ за платена такса в ст.1, ет.9 - Община Перник. Начин на плащане: на касата в отдел "ЦИАО"/партер/ при Община Перник от 09.00 ч. до 16.00ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
06.07.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.07.2009 г.  Час: 14:00
Място

Община Перник, заседателна зала - ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в конкурса, подали оферти или техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно (оригинал).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Възложителя предвижда през 2011 година да бъде възложена поръчка със същия предмет.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение, действие или бездействие на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

отдел "Правно-нормативно обслужване и човешки ресурси", пл. Св.Иван Рилски №1А, Р България 2300, Перник, Тел.: 076 684216; 076 684237, E-mail: ani.ilieva@pernik.bg, Факс: 076 603890

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.pernik.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.06.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ