Версия за печат

01471-2008-0002

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, За: Лора Хаджиева - директор на дирекция АПИО, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Място/места за контакт: Дирекция "Административно правно и информационно обслужване" (АПИО)

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.cpc.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Правомощия по ЗЗК, ЗОП и ЗК

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА НА ОФИС КОНСУМАТИВИ И КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА КЗК С ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 - "ДОСТАВКА НА ОФИС КОНСУМАТИВИ" ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 - "ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: бул. "Витоша" №18, гр.София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ДОСТАВКА НА ОФИС КОНСУМАТИВИ И КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА КЗК С ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 - "ДОСТАВКА НА ОФИС КОНСУМАТИВИ" ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 - "ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ"

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

22000000

Описание:

Различни типове печатни материали и продукти за печатане


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
148000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История ДГВ-33 История / Наименование:ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА КЗК
V.1) Дата на сключване на договора
03.06.2008 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„РОЕЛ – 98”ООД, гр. София, бул. Ситняково № 39А, Република България 1505, гр. София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 74000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История ДГВ-32 История / Наименование:ДОСТАВКА НА ОФИС КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА КЗК
V.1) Дата на сключване на договора
03.06.2008 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РОЕЛ-98" ООД, БУЛ.СИТНЯКОВО №39А, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1505, СОФИЯ, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 74000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.06.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор