Версия за печат

00267-2009-0022

BG-Пловдив: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов"1, За: инж.Христина Иванова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656446

Място/места за контакт: Дирекция СМСТИ

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Община Пловдив, пл."Централен"1, За: Евелина Палчева, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656469

Място/места за контакт: Отдел ПНООССЖП

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Община Пловдив, пл."Централен"1, За: Офелия Карагяурова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656403

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗБОР НА КОСУЛТАНТСКА ФИРМА ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ЗА ОБЕКТ: „Инженеринг за изграждане на пътна връзка бул. „Освобождение – бул. „Санкт Петербург”, гр. Пловдив и вливащите се в нея обслужващи улици”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: гр.Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, оценка за съответствието на инвестиционните проекти, изготвяне на технически паспорт, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., контрол на количествата и качеството на изпълненото строителството по съответните части на строежа, съобразно издаденото Разрешение за строеж от датата на съставяне на протокола за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво до издаване на Разрешение за ползване

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Стойността за изпълнение на всички дейности по поръчката е до 44 333,33лв без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
44333.33 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите са представят в една от следните форми: 1.Парична сума, внесена по банковата сметка на община Пловдив в ТБ "ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ" АД - ПЛОВДИВ, IBAN:BG 12BPBI79243385370301 BIC: BPBIBGSF или 2.Банкова гаранция В случай, че участникът представи банкова гаранция за участие, срокът на валидност не може да бъде по-малък от срока на валидност на офертата, срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение не може да бъде по-малък от срока за изпълнение на договора. Изискуеми гаранции: а/гаранция за участие - 300лв б/гаранция за изпълнение - 3% от стойността на договора без ДДС, като същата се дължи от определения за изпълнител участник преди подписване на договора Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция за участие или в банковата гаранция, следва да е отразено, че тя ползва всички участници в обединението

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Изпълнението на обекта, за който ще се упражнява строителния надзор и извършването на другите дейности, е с частично финансиране.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят изисква на основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, изискване за създаване на юридическо лице, което е обвързано с офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Заявление за участие - приложение 1 2.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 2.1.Договор за обединение - в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице; 3.Удостоверение за актуално състояние - за юридическите лица и едноличен търговец, които не са вписани в търговския регистър към Агенция по вписвания; 4.Документ за платена гаранция за участие; 5.Документ за закупена документация за участие; 6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1 т.1 и ал.2 т.2 от ЗОП - по образец, приложен към документацията за участие; 7.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1 т.2 и т.3 и ал.2 т.1 и т.3 от ЗОП - по образец, приложен към документацията за участие; 8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.5 т.1 - по образец, приложен към документацията за участие; 9.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.5 т.2 - по образец, приложен към документацията за участие; 10.Декларация за използване, респ. неизползване на подизпълнители, които ще участват при изпълнение предмета на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители - по образец, приложен към документацията за участие. 11.Ако участникът предвижда участие на подизпълнители, следва да представи декларация от подизпълнителя с изричното му съгласие за участие в изпълнение на предмета на поръчката и описание на дела от обществената поръчка, която същият ще изпълнява; 12.Декларация по чл.166 ал.3 и ал.4 от Закона за устройство на територията - по образец, приложен към документацията за участие; 13.Копие от лиценз на основание чл.166 ал.2 от ЗУТ за упражняване на строителен надзор, съгласно чл.167 от ЗУТ, придружен от списъка на екипа от правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността, заверен съгласно чл.166 ал.2 от ЗУТ. 14.Предлагана цена - в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагана цена" - приложение 5 от документацията 15.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители документите по т. 2,3,6,7,8,9,11,12, 13 се представят за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.2,3,6,7,8,9, 12, 13 се представят за всяко лице, включено в обединението. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, които не представят някой от изискуемите документи, не отговарят на изискванията на възложителя и ЗОП. Във връзка с чл.47 ал.3 от ЗОП възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които е налице някое от посочените в чл.47 ал.2 от ЗОП обстоятелства.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от действаща застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ 2.Информация за общия оборот и за оборота от услуги за 2006, 2007 и 2008г. - приложение № 2 от документацията за участие. 3.Копия от баланси и отчети, удостоверяващи финансовото сътояние на участника за 2006, 2007 и 2008г. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко лице, включено в обединението.
Минимални изисквания: Участникът да има годишен оборот общо от услуги за 2006, 2007 и 2008г. в размер на не по-малко от 100 000лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договорите за упражняване на строителен надзор на строителство при изпълнение на строежи, в т.ч. дейности, свързани с въвеждане на строежите в експлоатация, изпълнени през последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните обекти - приложение №3 Препоръките да съдържат стойността, датата и мястото на услугата, както и дали тя е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Поне една от препоръките да съдържа информация, че участникът е упражнявал строителен надзор за обект от подобен род. Участникът може да използва и други документи за доказване на изпълнени от него обекти от подобен род - договори, придружени с актове за приключена работа, разрешение за ползване. Забележка:Под обект от подобен род Възложителят има предвид участникът да е изпълнявал строителен надзор върху реконструкция на улица в градски условия, включително подмяна на подземна инфраструктура и на стойност приблизително равна или по-висока от прогнозната стойност на строително - ремонтните работи, които са обект на упражняване на строителен надзор в настоящата процедура и са на стойност - 3500000/три милиона и петстотин хиляди/лева. 2.Списък на персонала, предвиден за изпълнение на обществената поръчка - приложение №4 от документацията, придружен от документи, удостоверяващи образовението и професионалната квалификация - трудови договори, трудови книжки, дипломи и др.; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях. За подизпълнителя не важи изискването поне една от препоръките да съдържа информация за обект от подобен род. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко лице, включено в обединението.
Минимални изисквания: Участникът да е упражнявал строителен надзор поне върху един обект от подобен род за последните три години. В списъчния състав на техническия персонал участникът да има специалисти по всички специалности - пътно строителство, ВиК, електрификация, телефонизация и топло и газоснабдяване.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Лиценз за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и за упражняване на строителен надзор по чл.166, ал.2 от ЗУТ.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 24.06.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие може да бъде получена в сградата на община Пловдив, пл."Централен"1, ет.4, ст.4 срещу представен документ за закупена документация на стойност 10лв с ДДС в касата на община Пловдив, пл."Стефан Стамболов"1, ет.1

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
01.07.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.07.2009 г.  Час: 14:00
Място

гр.Пловдив, пл."Централен"1, ет.4, ст.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.38 ал.2 и ал.3 от НВМОП, както и при отваряне на ценовите предложения.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ