Версия за печат

00914-2009-0008

BG-Разлог: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разлог, ул."Стефан Стамболов"№1, За: Петър Белчев - мл. юрисконсулт, България 2760, Разлог, Тел.: 0886144204 116, E-mail: ob_razlog@bcmesta.bg, Факс: 0747 80081

Място/места за контакт: Петър Белчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razlogbg.com.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Рехабилитация на част от ул. "Гоце Делчев" от о.т.556 до о.т.426 с дължина 250м и част от ул. "Братя Кулини" от о.т.544 до о.т. 541 с дължина 62м" в гр. Разлог.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Разлог
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

"Рехабилитация на част от ул. "Гоце Делчев" от о.т.556 до о.т.426 с дължина 250м и част от ул. "Братя Кулини" от о.т.544 до о.т. 541 с дължина 62м" в гр. Разлог. Към документацията е приложена обяснителна записка и количествени сметки, където има подробно описание на видовете дейности.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествената сметка, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
250000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Гаранция за участие в процедурата - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 000 лв. Гаранция за изпълнение - парична сума или банкова гаранция в размер на 5 % от стойността на договора. Паричната сума се внася по сметка на Община Разлог, Банка "ДСК" -клон Разлог, BIC STSABGSF, IBAN BG67STSA93003304191849. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранциите се уреждат съгласно чл. 61-63 от ЗОП.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят изисква преди сключването на договорът за обществената поръчка Изпълнителят да представи доказателства за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, както и оригинал или нотариално заверено копие от Договора за учредяване на обединението в което недвусмислено е указано обвързването на обединението и всяка една от страните в него с подадената оферта и условията на Договора за изпълнение на обществената поръчка; търговската правоспособност на чуждестранни лица, придобита съгласно законодателството на друга държава /извън Република България/ се признава, ако е доказана с изискваните от тази документация документи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1) удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие, ако участниците са юридически лица или еднолични търговци или заместващ го документ, издаден от търговският регистър към агенция по вписванията. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 6/шест/ месеца преди датата на представяне на офертата. 2) Документ за регистрация на кандидата: • съдебна регистрация на фирмата ; за чуждестранните лица – документ за регистрация съобразно националното му законодателство , който се представя в легализиран превод; • данъчна регистрация на фирмата; • идентификационен код /БУЛСТАТ/; • идентификационен код по ДДС / ако има/; 3) Удостоверение от НАП за наличието или липсата на на задължения на основаниечл.87, ал.6 от ДОПК , издадени не по-рано от 25 дни преди датата на отваряне на офертите; 4) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП ( по образец) . 5) Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП – (по образец). 6) Декларация по чл. 56, ал.1, т.7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите -( по образец) 7) декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва по приложения образец към настоящата документацията. - документ за регистрация на подизпълнителя ,удостоверение за актуално състояние и удостоверение от НАП (когато е физическо лице - документ за самоличност) – заверени от подизпълнителя копия на указаните документи, издадени от компетентния орган в страната на подизпълнителя. Изискванията към документите са съгласно т.1 , т.2 и т.3) по-горе; - доказателства за икономическото и финансовото състояние, техническите възможности и/или квалификация - доказва се по начина определен в т.III.2.2 и т.III.2.3 по-долу. - декларации за отсъствия на обстоятелствата по чл.47 от ЗОП – попълват се, подписват се от представляващия подизпълнителя и се подпечатват образците от настоящата документацията за обстоятелствата, които са изискуеми за участие в процедурата, съгласно т.4) и т.5) по-горе. За основната дейност не е допуска подизпълнител, а само за изрязване и възстановяване на асфалтовата настилка. 8) декларация за приемане клаузите на проекта на договора ( по образец). 9) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП – за спазване изискванията за минимална цена на труда. „Минимална цена на труда” е минималният размер на заплащане на работната сила , определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл.8, т.1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване ( по образец); 10)документ за внесена гаранция за участие 11) документ за закупена документация за участие (заверено копиe) 12) Предлагана цена за изпълнение на поръчката – подготвя се от участника по образеца на Ценово предложение; Този документ задължително се поставят в отделен , запечатан , непрозрачен плик с надпис плик «Б» , поставен в плика с офертата; 13) Попълненият и парафиран договор без да се попълва цена. 14) Техническото предложение- следва да бъде изготвено по образеца от настоящата документация при съблюдаване на изпълнение на поръчката. 15) Декларация за запознаване с обекта ( по образец); 16) Оферта по образец; 17) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника ( приложение към образец на оферта ) ;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.) Копие от «Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството». Професионалната дейност от застрахователната полица да отговаря на предмета на поръчката и категорията на строежа. 2.) Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години, оформени съгласно ЗС; 3.) Справка за общия оборот от строителство и оборота от строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката за последните 3 /три/ години (по образец); 4.) Декларация за изпълнен минимален обем строително-монтажни работи през последните 3 /три/ години (по образец).
Минимални изисквания: 1.) «Застраховката за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството» да е в сила минимум 30 дни след изтичане срока за валидност на офертата; 2) Изпълнен минимален обем строително-монтажни работи с предмет асфалтиране на улици през последните 3 /три/ години в размер на не по-малко от 500 000 /петстотин хиляди/ лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.) Декларация, съдържаща списък с изпълнени договори за строителство през последните 3 години, с предмет подобен на предмета на поръчката включително вида и местоположението на строителните обекти, стойностите, процентното участие на фирмата в обекта и възложителите (по образец). Нотариално заверени договори; 2.) Препоръки за добро изпълнение на договорите по т. 1. от предишни възложители. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 3.) Справка за инженерно-техническия състав на фирмата, определен за участие в строителството на обекта на поръчката (по образец). Справката трябва да е придружена с професионални автобиографии и документи за образование и професионална квалификация. 4.) Справка за изпълнителския състав, определен за участие в строителството на обекта на поръчката, придружена с документи за професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж; 5.) Списък на собственно и наето техническо оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) (по образец); 6.) Сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството в строителството. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката ;
Минимални изисквания: 1.) Да има изпълнени договори с предмет асфалтиране на улици не по-малко от 3 през последните 3 /три/ години; 2.) Да притежава собствена или наета механизация, обезпечаваща процедурата; 3.) Да притежава собствена асфалтова база. 3.) Да притежава документ от Камарата на строителите, необходим за извършването на строителните работи, съгласно категорията на обекта на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Най- ниска предложена цена; тежест: 90т
Показател: Най- кратък срок на изпълнение; тежест: 10т
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 24.06.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

На касата на информационен център в гр. Разлог.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
01.07.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.07.2009 г.  Час: 14:00
Място

Стая № 111 в сградата на ОбА- гр. Разлог.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници или упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpc.admin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответно решение или действие , а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.Жалбата се подава до Комисията за защита на конкурецията с копие до Възложителя, съгласно чл.121 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.06.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ