Версия за печат

00081-2009-0022

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Варна, бул."Съборни" №24, ет.7, За: Антон Жожев, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 659195; 052 668248, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 659165

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на газьол и дизелово гориво за отопление на общински обекти на територията на Община Варна по обособени позиции"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на газьол за промишлени и комунални цели, както и доставка на дизелово гориво за изгаряне в стационарни горивни инсталации за отопление на обекти на територията на Община Варна по приложени списъци към документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

09134000, 09134200

Описание:

Газьол
Дизелово гориво

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

5 620 000 литра газьол /прогнозно количество/ за промишлени и комунални цели и 154 000 литра дизелово гориво /прогнозно количество/ за изгаряне в стационарни горивни инсталации. Възможна е корекция в количеството, съобразно сезонно-климатичните условия.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

01.01.2010 г. 

Завършване

31.12.2011 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.59, ал.2 от ЗОП, гаранцията за участие за всяка обособена позиция се определя в размер до 0,5 % от стойността на всяка обособена позиция, определена като абсолютна сума в документацията за участие, представена като банкова гаранция или паричен депозит,внесен по банкова сметка. На основание чл.59,ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение на договора се определя на 3% от стойността на договора за всяка обособена позиция, представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. Гаранциите се внасят по IBAN: BG36CECB97903362150000 и BIG код :CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на Община Варна.Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за изпълнение на поръчката ще бъдат осигурени от бюджет 2010г. и 2011г. на Община Варна както следва: за Обособена позиция 1: Функция Общи Държавни служби-д.122-Общинска администрация, Функция Образование-д.311-Детски градини, д.312-Санаториални детски градини, д.318-Предучилищна дейност, д.322-Общообразователни училища, д.321-Специални училища, д.324-Спортно училище, д.332-Средношколско общежитие, Функция "Здравеопазване"-д.431-Детски ясли, Функция "Социални дейности"-д.540-ДСХ,д.545-СУПЦ, Функция "Култура"-д.751-Регионална библиотека,д. 739-Музеи, галерии с регионален характер,д.759-Други дейности по културата; за Обособена позиция №2-Функция Общи Държавни служби-д.122-Общинска администрация,Функция "Култура"- д.759-Други дейности по културата, Функция "Социални дейности"-д.546-Дом за деца лишени от родителски грижи "Другарче".

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: -Документ за регистрация на участника- оригинал или нотариално заверено копие, или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документа за създаването му; -Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; -Декларация по чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП и други документи описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Копие от годишния баланс и ОПР за 2008г., заверени от участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: -Списък на основните договори за доставки на горива, извършени през последните 3 години, включително стойностите, датите и клиентите, придружен с препоръки за добро изпълнение/референции с телефон за връзка с подписалите ги лица/; -Декларация за притежаваните от участника складови бази за съхранение на гориво, придружена с документи доказващи собствеността или ползване им. Складовите бази да остоят от гр. Варна на разстояние до 120 км., в които да се поддържа едномесечен запас от минимум 300 тона гориво; - Декларация за притежаваното от участника техническо оборудване, придружена с документи доказващи собствеността или ползването му; -Доказателства удостоверяващи, че фирмата участник в процедурата е производител, вносител или официален дистрибутор на производителя или вносител-копия на договори заверени от участника; - Доказателства за наличие на собствен или нает специализиран транспорт, оборудван с броячи, замерени и пломбирани от Държавна агенция за метрология и технически надзор-копия заверени от участника; -Доказателства за наличие на собствена лаборатория или сключен дългосрочен договор с акредитирана такава за контрол на качеството на горивото-копия заверени от участника; - Декларация за съответствие на качеството на горивото съгласно чл.12 от Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина на техния контрол, сертификати за качество и произход на горивото; -Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години; -Автореференция на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие са одобрени с Решение №1643/26.05.2009г. на Кмета на община Варна. За тази обществена поръчка е попълнен онлайн формуляр в базата SIMAP

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.07.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Комплекта офертни документи се закупува всеки работен ден (без последния работен ден от месеца) от 9.00ч. до 11.00ч. и от 14,00ч. до 16,00ч. от Община Варна,Дирекция "Правно нормативно обслужване", Отдел "Обществени поръчки" гр.Варна, бул."Съборни" №24,ет.7, срещу заплащане на сумата в брой, или по пощата при писмено поискване, придружено с данни за издаване на фактура и платежен документ за стойността на документацията за сметка на лицето, отправило искането.Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG49CECB97908462150000 и BIC:CECBBGSF код 447000 на Община Варна в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27.07.2009 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.07.2009 г.  Час: 10:00
Място

Община Варна, бул. "Съборни" 24, ет.7,Отдел "Обществени поръчки"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно).Могат да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно. • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгл.чл.69, ал.1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП. 2. Датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде оповестена на Информационното табло във фоайето на Община Варна.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" №18, РБългария 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл.чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.06.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на газьол за промишлени и комунални цели за отопление на сградата на Община Варна, социални заведения, детски ясли, детски и учебни заведения и обслужващи звена във функция "Образование", обекти във Функция "Култура" и кметство Приморски"
1) Кратко описание

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на газьол за промишлени и комунални цели за отопление на обекти по приложен Списък-Приложение 1 и по ориентировъчни количества съгласно Приложение 2.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

09134000

Описание:

Газьол

3) Количество или обем

5 620 000 литра газьол/прогнозно количество/ за промишлени и комунални цели .Възможна е корекция в количеството, съобразно сезонно-климатичните условия.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на дизелово гориво за изграряне в стационарни горивни инсталации за отопление на кметство Владиславово, обекти във функция "Култура" и Дом за деца лишени от родителска грижа "Другарче" "
1) Кратко описание

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на дизелово гориво за изгаряне в стационарни горивни инсталации за отопление на обекти по приложен Списък-Приложение 3 и по ориентировъчни количества съгласно Приложение 4.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

09134200

Описание:

Дизелово гориво

3) Количество или обем

154 000 литра дизелово гориво/прогнозно количество/ за изгаряне в стационарни горивни инсталации.Възможна е корекция в количеството, съобразно сезонно-климатичните условия.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване