Версия за печат

00731-2009-0002

BG-гр. Стара Загора: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"МЕЖДУОБЛАСТЕН ДИСПАНСЕР ЗА ОНКОЛОГИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ СЪС СТАЦИОНАР-СТАРА ЗАГОРА"ЕООД, УЛ."Д-Р ТОДОР СТОЯНОВИЧ"15, За: Бончо Георгиев, БЪЛГАРИЯ 6003, гр. Стара Загора, Тел.: 042 600959, E-mail: oncosz@abv.bg, Факс: 042 600959

Място/места за контакт: ЗАМ.УПРАВИТЕЛ ПО ИКОНОМИЧЕСКИТЕ ДЕЙНОСТИ

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

" Определяне на оператор на ваучери за храна на персонала на "МДОЗС - Стара Загора " ЕООД "

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: "МДОЗС- Стара Загора "ЕООД Стара Загора , Ул. "Д-р Тодор Стоянович"15
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

" Определяне на оператор на ваучери за храна на персонала на "МДОЗС-Стара Загора"ЕООД "

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55521200

Описание:

Услуги, свързани с доставка на храна

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

.

Прогнозна стойност без ДДС
400000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

01.09.2009 г. 

Завършване

31.12.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРАТА Е В РАЗМЕР НА 400 ,А ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА Е В РАЗМЕР НА 3% ОТ СТОЙНОСТА И .СЪЩИТЕ СЕ ПРЕДОСТАВЯТ ПОД ФОРМАТА НА БАНКОВА ГАРАНЦИЯ , СЪГЛАСНО ОБРАЗЕЦА ОТ ДОКУМЕНТАЦИЯ ИЛИ ПОД ФОРМАТА НА ПАРИЧНА СУМА ВНЕСЕНА ПО СМЕТКАТА ВЪЗЛИЖИТЕЛЯ - УНИКРЕДИТ, БУЛБАНК АД, КЛОН СТАРА ЗАГОРА- IBAN BG 84 UNCR 76301074985320 , BIC : UNCRBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

СЪГЛАСНО ПРОЕКТО-ДОГОВОРА

ІІІ.1.4) Други особени условия

ОБСТОЯТЕЛСТВА, НАЛИЧИЕ НА КОИТО ВОДИ ДО ОТСТРАНЯВАНЕ НА УЧАСТНИКА ОТ ПРОЦЕДУРАТА ПО ЧЛ.47 АЛ. 2 ЗОП - АКО УЧАСТНИКА Е ЛИШЕН ОТ ПРАВОТО ДА ОСЪЩЕСТВЯВА / УПРАЖНЯВА ТЪРГОВСКА ДЕЙНОСТ СЪГЛАСНО ЗАКОНОДАТЕЛСТВОТО НА ДЪРЖАВАТА , В КОЯТО Е ИЗВЪРШЕНО НАРУШЕНИЕТО.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.КОПИЕ ОТ ДОКУМЕНТА ЗА РЕГИСТРАЦИЯ ИЛИ ЕДИНЕН ИДЕНТИФИКАЦИОНЕН КОД СЪГЛАСНО ЧЛ. 23 ОТ ЗАКОНА ЗА ТЪРГОВСКИЯ РЕГИСТЪР , КОГАТО УЧАСТНИКЪТ Е ЮРИДИЧЕСКО ЛИЦЕ ИЛИ ЕДНОЛИЧЕН ТЪРГОВЕЦ; КОПИЕ ОТ ДОКУМЕНТА ЗА САМОЛИЧНОСТ , КОГАТО УЧАСТНИКЪТ Е ФИЗИЧЕСКО ЛИЦЕ ;АКО НЕ Е ПРЕДСТАВЕН ЕИК - ПРИЛАГАСЕ УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА АКТУАЛНО СЪСТОЯНИЕ,ИЗДАДЕНО НЕ ПО - КЪСНО ОТ ДВА МЕСЕЦА ПРЕДИ ОТВАРЯНЕ НА ОФЕРТИТЕ. 2.ДЕКЛАРАЦИЯ ПО ОБРАЗЕЦ ПО ЧЛ. 47, АЛ.1 , АЛ. 2 И АЛ. 5 ЗОП ПОДПИСАНО ОТ ЛИЦЕТО ПО ЧЛ. 47 АЛ. 4 ЗОП И ОТ ВСИЧКИ ЧЛЕНОВЕ НА УПРАВИТЕЛЕН ОРГАН, ВКЛЮЧИТЕЛНО ПРОКУРИСТ ИЛИ ТЪРГОВСКИ ПЪЛНОМОЩНИК И ПОДПЕЧАТАНА - ОРИГИНАЛ. 3.ДЕКЛАРАЦИЯ ПО ОБРАЗЕЦ ПО ЧЛ.56 АЛ. 1 Т. 7 ЗОП - ЗА ИЗПОЛЗВАНЕТО / НЕИЗПОЛЗВАНЕТО НА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛ И ДЕЛА НА ТЯХНОТО УЧАСТИЕ. 4. РАЗРЕШЕНИЕ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ДЕЙНОСТ КАТО ОПЕРАТОР НА ВАУЧЕРИ ЗА ХРАНА. 5. ДОКУМЕНТ ЗА ОСИГУРЕНА ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: ПО ЧЛ. 50 АЛ. 1 Т.2 ЗОП - ОТЧЕТА ЗА ПРИХОДИ И РАЗХОДИ ОТ ГОД. ФИН. ОТЧЕТ КЪМ 31.12.2008 Г. ,А В СЛУЧАЙ ЧЕ ЛИПСВА НОРМАТИВНО ЗАДЪЛЖЕНИЕ ЗА ПУБЛИКУВАНЕТО МУ - ТОЗИ ПО ЧЛ.50 АЛ.1 Т.3 ЗОП, Т.Е. ИНФОРМАЦИЯ ЗА ОБЩИЯ ОБОРОТ И ЗА ОБОРОТА НА УСЛУГИТЕ ПРЕДМЕТ НА ПОРЪЧКАТА ЗА ПОСЛЕДНИТЕ ТРИ ГОДИНИ (01.07.2006 - 01.07.2009 Г. ) , В ЗАВИСИМОСТ ОТ ДАТАТА НА КОЯТО УЧАСТНИКЪТ Е УЧРЕДЕН ИЛИ Е ЗАПОЧНАЛ ДЕЙНОСТ.
Минимални изисквания: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. ПО ЧЛ. 51 АЛ. 1 Т. 1 ЗОП- СПИСЪК НА ОСНОВНИТЕ ДОГОВОРИ ЗА УСЛУГИ , ИЗПЪЛНЕНИ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ ТРИ ГОДИНИ (01.07.2006 - 01.07.2009 Г. ), ВКЛ. СТОЙНОСТТА , ДАТИТЕ И ПОЛУЧАТЕЛИТЕ , ПРИДРУЖЕН С ПРЕПОРЪКИ ЗА ДОБРО ИЗПЪЛНЕНИЕ.
Минимални изисквания: .
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ЦЕНА НА УСЛУГАТА; тежест: 70%
Показател: БРОЙ ТЪРГОВСКИ ОБЕКТИ; тежест: 20%
Показател: СРОК ЗА ДОСТАВКА НА ВАУЧЕРИТЕ; тежест: 10%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.07.2009 г.  Час: 14:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.07.2009 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.07.2009 г.  Час: 09:00
Място

ЗАСЕДАТЕЛНА ЗАЛА - "МДОЗС - СТАРА ЗАГОРА " ЕООД УЛ. Д-Р ТОДОР СТОЯНОВИЧ" 15 ГР. СТАРА ЗАГОРА

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

УЧАСТНИЦИТЕ В ПРОЦЕДУРАТА ИЛИ ТЕХНИТЕ ПИСМЕНО УПЪЛНОМОЩЕНИ ПРЕДСТАВИТЕЛИ, ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА СРЕДСТВА ЗА МАСОВА ИНФОРМАЦИЯ, ПРЕСТАВИТЕЛИ НА ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА С НЕСТОПАНСКА ЦЕЛ.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ. " ВИТОША "18, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 ДНЕВЕН СРОК ОТ УВЕДОМЯВАНЕ НА УЧАСТНИКА ЗА СЪОТВЕТНОТО РЕШЕНИЕ ИЛИ ДЕЙСТВИЕ , А АКО НЕ Е УВЕДОМЕН - ОТ ДАТАТА НА УЗНАВАНЕТО ИЛИ ОТ ДАТАТА, НА КОЯТО Е ИЗТЕКЪЛ СРОКЪТ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА СЪОТВЕТНОТО ДЕЙСТВИЕ.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ. " ВИТОША "18, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ