Версия за печат

00108-2009-0007

BG-СУВОРОВО: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА СУВОРОВО, ПЛ."НЕЗАВИСИМОСТ" 1, За: ВЕНЦИСЛАВ РАЙЧЕВ, БЪЛГАРИЯ 9170, СУВОРОВО, Тел.: 05153 3333, Факс: 05153 2160

Място/места за контакт: ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ "ОС"

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставки на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж гр.Суворово и Направление “Образование” към Община Суворово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Суворово
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни продукти по прЕдварителна заявка на Домашен социален патронаж, детска млечна кухня и детски градини на територията на Общинина Суворово

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

до 90000 лв

Прогнозна стойност без ДДС
90000 EEK
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 800 лв. Гаранция за изпълнение - 3% от стойността на обществената поръчка. Гаранциите се представят във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция. Банковата сметка на Община Суворово е: IBAN: BG81IORT73773346376003, BIC код: IORTBGSF – ТБ”Инвестбанк”АД – Варна, клон гр. Суворово Срока на валидност на гаранциите не може да бъде по-кратък от : при гаранция за участие от срока на валидност на офертата, а при гаранция за изпълнение от срока на договора за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Периодично разплащане, съобразно доставените количества и клаузите на договора

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или копие заверено от участника издадено не по-рано от 6 месеца от датата на отваряне на предложенията; 2. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП 3. Доказателства за технически възможности по чл.51 от ЗОП - списък на основните договори за доставки изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение - информация за собствена или наета магазинна мрежа /един или няколко магазина на територията на Община Суворово/ включваща описание и на техническото оборудване за осигуряване качеството на стоките. Информацията следва да бъде придружена: • с документ за въвеждане на обектите от магазинната мрежа в редовна експлоатация /копие заверено от кандидата/. • ако обектът е собствен да се представи документ за собственост а, ако обектът е нает да се представи договор за наем /копие заверено от кандидата/. - информация за превозните средства с които ще се извършва доставката- собствени или наети от кандидата. Информацията да бъде придружена от: - копие от талона на превозното средство (ако е собствено ) или от договор за наем на същото , (ако е наето). - списък на лицата отговарящи за контрола на качеството на стоките. 4. Декларация за липса на обстоятелства /по образец/ по чл.47, ал.1 от ЗОП; 5. Декларация за липса на обстоятелства /по образец/ по чл.47, ал.2 от ЗОП; 6. Декларация за липса на обстоятелства /по образец/ по чл.47, ал.5 от ЗОП; 7 декларация за наличност като асортимент на най-малко 70% от посочените стоки обект на поръчката, в магазинната мрежа на кандидата 8 Ценово предложение /по образец/ , запечатано в отделен плик с надпис “ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” включващо: - действаща цена в магазинната мрежа - окончателна цена на стоките - процентно намаление от действащите цени в магазинната мрежа 9. Справка за административни сведения /по образец/ на кандидата; 10. Оферта със списък на документите /по образец/ до Възложителя, включващо потвърждение за срока на валидност на офертата; 11. Документ за закупена документация за участие в процедурата - копие заверено с подпис и печат от кандидата; 12.Документ за внесена гаранция за участие в размер на 900.00лв./деветстотин/ лева внесени в касата на общината 13. Попълнен, подписан и подпечатан договор /по образец/. 14. Декларация за съгласие с процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - годишен финансов отчет за 2008г. – копие заверено от участника; - информация за общия оборот и за оборота на стоките които са обект на поръчката за 2008г. – копие заверено от участника;
Минимални изисквания: оборот на стоките обект на поръчката -не по-малко от 50000 лв
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - списък на основните договори за доставки изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение - информация за собствена или наета магазинна мрежа /един или няколко магазина на територията на Община Суворово/ включваща описание и на техническото оборудване за осигуряване качеството на стоките. Информацията следва да бъде придружена: • с документ за въвеждане на обектите от магазинната мрежа в редовна експлоатация /копие заверено от кандидата/. • ако обектът е собствен да се представи документ за собственост а, ако обектът е нает да се представи договор за наем /копие заверено от кандидата/. - информация за превозните средства с които ще се извършва доставката- собствени или наети от кандидата. Информацията да бъде придружена от: - копие от талона на превозното средство (ако е собствено ) или от договор за наем на същото , (ако е наето). - списък на лицата отговарящи за контрола на качеството на стоките.
Минимални изисквания: -поне един магазин на тариторията на общината; -поне едно превозно средство(собствено или наето) , с което ще се извършва доставката; - поне един договор за доставка
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 29.06.2009 г.  Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

платими в касата на общината или по банкова сметка Гаранциите се представят във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция. Банковата сметка на Община Суворово е: IBAN: BG09IORT73778400846800, BIC код: IORTBGSF – ТБ”Инвестбанк”АД – Варна, клон гр. Суворово вид плащане - 448007

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
06.07.2009 г.  14:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

ET
Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.07.2009 г.  Час: 10:00
Място

ЗАЛА № 1 В СГРАДАТА НА ОБЩИНАТА

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ."ВИТОША" 18, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ

VI.4.2) Подаване на жалби

10 ДНИ СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА ЗАПОВДТА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛ

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ