РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Денонощна физическа охрана на сгради и имущество на Община Хасково"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
23
Място на изпълнение:
Община Хасково
Код NUTS:
BG422
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Осигуряване на денонощна физическа охрана на сгради и имущество на Община Хасково. В зависимост от спецификата на обектите и/или обитателите им тяхната охрана ще бъде със или без огнестрелно оръжие.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
79713000
Описание:
Охранителни услуги
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно техническата спецификация и изискванията в документацията
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 244800, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 318240 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Участниците представят оригинален документ за гаранция за участие под формата на банкова гаранция или с вносна бележка, както следва: 1. за обособена позиция № 1 - гаранция за участие в размер на 700 (седемстотин) лева без ДДС; 2. за обособена позиция № 2 - гаранция за участие в размер на 480 (четиристотин и осемдесет) лева без ДДС; 3. за обособена позиция № 3 - гаранция за участие в размер на 650 (шестстотин и петдесет) лева без ДДС; 4. за обособена позиция № 4 - гаранция за участие в размер на 460 (четиристотин и шестдесет) лева без ДДС. Гаранциите за участие следва да бъдат представени под формата на банкова гаранция или вносна бележка за внесената сума по банковата сметка на Община Хасково в "Райфайзенбанк (България)" ЕАД, клон Хасково, IBAN - BG50 RZBB 9155 3320 0001 30, BIC код - RZBBBGSF. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от минималната прогнозно стойност за всяка от обособените позиции без ДДС под формата на банкова гаранция или внесени по сметка на Община Хасково към момента на подписване на договор с участника, определен за Изпълнител на процедурата.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Собствени бюджетни средства на Община Хасково
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация/и за липса на на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и ал. 5 от ЗОП; 2. Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП; 3. Декларация/и за запознаване и приемане на условията на документацията за участие; 4. Заверено копие от документа за регистрация (включително всички документи за пререгистрация) или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговският регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец - копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 5. Удостоверение за актуално състояние от фирменото отделение на съответният съд по регистрацията на Участника (в случай, че не е регистриран или пререгистриран по Закона за търговският регистър); 6. Заверено ксерокопие от регистрация по БУЛСТАТ (в случай, че не е регистриран или пререгистриран по Закона за търговският регистър); 7. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, ако е налично такова; 8. Декларация за участие на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 9. Документ в оригинал за внесена гаранция за участие; 10. Заверено копие на документ, издаден от възложителя, за закупена документация; 11. Писмено пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо предложението и цялата свързана документация (ако това лице не е законен представител); 12. Административни данни за участника; 13. Кратка анотация/представяне на досегашната дейност на Участника по предмета на поръчката; 14. Декларация за спазване на етичните клаузи; 15. Декларация за липса на потенциален конфликт на интереси; 16. Списък на документите, съдържащи се в офертата с подпис и печат от участника съгласно чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 17. Заверено копие от Лиценз за извършване на охранителна дейност на територията на цялата страна или регионален лиценз, съгласно чл. 4 и чл. 13 от Закона за частната охранителна дейност. Лицензът да е издаден за извършване на дейност по чл. 5, ал. 1, т. 2 от Закона за частната охранителна дейност;
В СЛУЧАЙ, ЧЕ УЧАСТНИКЪТ ПРЕДВИЖДА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛ/И: Всеки подизпълнител трябва да представи документите по т.1, 2, 4, 5 и 15, както и Декларации от подизпълнителя (съответно от членовете на управителният орган на подизпълнителите), че е съгласен да участва в изпълнението на поръчката;
В СЛУЧАЙ, ЧЕ УЧАСТНИКЪТ Е КОНСОРЦИУМ/ОБЕДИНЕНИЕ: Всеки от участниците/съдружниците в консорциума/обединението трябва да представи документите по т. 1, 2, 4, 5 и 13, както и:
- Писмено пълномощно за определен водещ съдружник в консорциума, подписано от законно упълномощение лица, представляващи всички отделни съдружници в консорциума/обединението;
-Споразумение на участниците/съдружниците в консорциума/обединението;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за общият оборот от услуги запоследните три финансови години;
2. Заверено от участника копие на годишният баланс за последните три финансови години;
3. Заверено от участника копие на годишният финансов отчет за приходите и разходите за последните 3 финансови години;
4. Декларация за положителна годишна печалба за последната финансова година;
5. Заверено копие от документ за застраховка за "Гражданска отговорност", която покрива нанесени вреди, причинени от работниците/служителите на участника, съгласно чл. 14, ал. 5 от Закона за контрол над взривните вещества, огнестрелните оръжия и боеприпасите (за обособени позиции 1, 3 и 4)
6. Заверено копие от документ за застраховка "Гражданска отговорност", която покрива нанесени вреди, причинени от работниците/служителите на Участника (за обособена позиция 2);
В СЛУЧАЙ, УЧАСТНИКЪТ ПРЕДВИЖДА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ:
Всеки подизпълнител трябва да представи документите по т. 1, 2, 3.
В СЛУЧАЙ, ЧЕ УЧАСТНИКЪТ Е КОНСОРЦИУМ/ОБЕДИНЕНИЕ: Всеки участник в консорциума следва да представи документите по т.1, 2, 3.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има общ годишен оборот от услуги за последните 3 (три) финансови години не по-малко от 600 000 (шестстотин хиляди) лева; Участникът да има минимален общ оборот за последните 3 (три) финансови години от услуги в сферата на охранителната дейност не по-малко от 500 000 (петстотин хиляди) лева;
2. Участникът да има положителен финансов резултат за последната финансова година;
3. Застраховката "Гражданска отговорност" по чл. 14, ал. 5 от закона за контрол над взривните вещества, боеприпасите и огнестрелните оръжия да е валидна към датата на отваряне на офертата (за обособени позиции 1, 3 и 4);
4. Застраховка "Гражданска отговорност", която покрива нанесени вреди, причинени от работниците/служителите на Участника да е валидна към датата на отваряне на офертата (за обособена позиция 2)
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща Списък на основните договори за услуги за въоръжена охрана, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите (за обособени позици 1, 3 и 4);
2. Декларация, съдържаща Списък на основните договори за невъоръжена охрана, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите (за обособена позиция 2);
3. Рефернции/препоръки за изпълнени договори за услуги за въоръжена охрана, изпълнени през последните три години (за обособени позиции 1, 3 и 4);
4. Референции/препоръки за изпълнени договори за услуги за невъоръжена охрана, изпълнени през последните три години (за обособена позиция 2);
5. Декларация, съдържаща списък на персонала, собствен или който ще бъде нает за изпълнение на поръчката;
6. Декларация за работниците/служителите,които притежават разрешителни за носене и боравене с огнестрелно оръжие (за обособени позиции 1, 3 и 4);
7. Справка за регистрация на трудовите договори в НАП, съдържащи списък на служителите, предвидени за изпълнение на поръчката,съгласно чл. 4, ал. 1 от Наредба №%/29.12.2002 г. за съдържанието и реда за изпращане на уведомлението по чл. 62, ал. 4 от Кодекса на труда;
8. Декларация за средният годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години;
9. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка;
10. Заверено копие от документ за успешно преминат курс за първоначално обучение на дейности по охрана, съгласно чл. 28, ал. 2 и ал. 3 от Закона за частната охранителна дейност. Документът следва да бъде представен за всеки един от служителите предвидени за изпълнение на поръчката (за всички обособени позиции);
11. Заверени копия от удостоверения на служителите, предвидени за изпълнение на поръчката, доказващи успешно преминат курс за безопасно боравене с огнестрелно оръжие по смисъла на чл. 16, ал. 2 от Закона за контрол над взривните вещества, огнестрелните оръжия и боеприпасите и чл. 10, ал. 6 от Наредба № І-199/02.09.2003 г. за условията и реда за провеждане курсове за безопасно боравне с огнестрелно оръжие (за обособени позиции 1, 3 и 4);
В СЛУЧАЙ, ЧЕ УЧАСТНИКЪТ ПРЕДВИЖДА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ: Всеки подизпълнител трябва да представи документите по т. 1, 2, 3 и 4.
В СЛУЧАЙ, ЧЕ УЧАСТНИКЪТ Е КОНСОРЦИУМ/ОБЕДИНЕНИЕ: Всеки участник в обединението/консорциума следва да представи документите по т. 1, 2, 3 и 4;
Минимални изисквания: 1. Участниците да имат изпълнени не по-малко от 25 (двадесет и пет) договора за услуги за въоръжена охрана, изпълнени през последните три години;
2. Участниците да има изпълнени не по-малко от 8 (осем) договора за услуги за невъоръжена охрана, изпълнени през последните три години;
3. Участниците да представят не по-малко от 20 (двадесет) броя референции/препоръки, съгласно които са изпълнили точно и добросъвестно, съгласно изискванията на закона, в уговорените срокове и с грижите на добър стопанин договори за услуги за въоръжена охрана за последните три години;
4. Участниците да представят не по-малко от 5 (пет) броя референции/препоръки, съгласно които са изпълнили точно и добросъвестно, съгласно изискванията на закона, в уговорените срокове и с грижите на добър стопанин договори за услуги за невъоръжена охрана за последните три години;
5. Участниците да разполагат с не по-малко от 50 (петдесет) наети охранители с регистрация в НАП;
6. Работниците/служителите, които притежават разрешителни за носене и боравене с оръжие, да влизат в състава на персонала, който ще бъде нает за изпълнение на обществената поръчка;
7. Справката за регистрация на трудовите договори в НАП да е издадена не по-рано от 1 (един) месец преди датата на отваряне на офертите, съгласно настоящото обявление;
8. Участниците да имат 50 (петдесет) души минимален брой на работниците и служителите за всяка от последните три години;
9. Участниците да разполагат със следното минимално техническо оборудване за изпълнение на поръчката, както следва:
- радиостанции/мобилни телефони-25 бр. (за всички обособени позиции);
-моторни превозни средства - 10 бр. (за всички обособени позиции);
- късо цевно оръжие - 50 бр. (за обособени позиции 1, 3 и 4);
-дълго цевно оръжие-2 бр. (за обособени позиции 1, 3 и 4);
10.Курсът за първоначално обучение на дейности по охрана да е успешно преминат(за всички обособени позиции);
11.Служителите, предвидени за изпълнение на поръчката, да имат правоспобосност за безопасно боравене с огнестрелно оръжие (за обособени позиции 1, 3 и 4);
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
Участникът следва да разполага с Лиценз за извършване на охранителна дейност на територията на цялата страна или регионален лиценз, съгласно чл. 4 и чл. 13 от Закона за частната охранителна дейност.
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: качествени критерии; тежест: 0,55
Показател: икономически критерии; тежест: 0,45
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации свързани със същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 231 от 06.03.2009 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.06.2009 г. Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Документацията за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка се закупува от "Касов салон" в Община Хасково, гр. Хасково, пл. "Общински" № 1, всеки работен ден от 09.00 до 16:30 часадо изтичане на срока за закупуване на документацията.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.06.2009 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.06.2009 г. Час: 10:00
Място
Община Хасково, гр. Хасково, пл. "Общински" № 1, стая № 315
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или представители на участниците
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.3)
Допълнителна информация
Изтеглянето на документацията от интернет сайта, посочен в "профила на купувача", не освобождава желаещите да частват в процедурата за възлагане на обществената поръчка от задължението да засупят документацията.Участници, които не представят в офертата си заверено копие на издаден от Възложителя документ за закупена документация ще бъдат предложени за отстраняване от участие в процедурата.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Община Хасково, пл. "Общински" № 1, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 603335, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция обособена позиция 1
1)
Кратко описание
Дененощна въоръжена физическа охрана на Парк "Кенана", Зона за спорт и отдих в кв. "Куба" и Централна градска част, находящи се в гр. Хасково.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
79713000
Описание:
Охранителни услуги
Прогнозна стойност без ДДС от: 81600, Прогнозна стойност без ДДС до: 106080, валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция обособена позиция 2
1)
Кратко описание
Денонощна невъоръжена физическа охрана на следните обекти, находящи се в гр. Хасково: ДЦДВУ "Марина", ДДЛРГ "Надежда" и ДОВДЛРГ "Асен Златаров".
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
79713000
Описание:
Охранителни услуги
Прогнозна стойност без ДДС от: 48960, Прогнозна стойност без ДДС до: 63648, валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция обособена позиция 3
1)
Кратко описание
Денонощна въоръжена физическа охрана на следните обекти: Хирергически блок, Монумент "Света Богородица", площадка "Спартак" и пречиствателна станция "Тракиец"
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
79713000
Описание:
Охранителни услуги
Прогнозна стойност без ДДС от: 65280, Прогнозна стойност без ДДС до: 84864, валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция обособена позиция 4
1)
Кратко описание
Денонощна въоръжена физическа охрана на следните обекти: ОУ "Алеко Константинов", ОУ "Христо Ботев" и ОУ "Св. Климент Охридски" - кв. Болярово
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
79713000
Описание:
Охранителни услуги
Прогнозна стойност без ДДС от: 48960, Прогнозна стойност без ДДС до: 63648, валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12