Версия за печат

00339-2009-0006

BG-Ямбол: 21 - Юридически услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Ямбол, ул. "Г.С.Раковски" № 7, За: Мария Паспалджиева, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681408, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.obshtinayambol.org.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Ямбол, ул. "Г.С.Раковски" № 7, За: Мариана Петрова, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681422

Място/места за контакт: Община Ямбол

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Община Ямбол, ул. "Г.С.Раковски" № 7, За: Иванка Пехливанова, България 8 600, Ямбол, Тел.: 046 681103

Място/места за контакт: Център за услуги и информация

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Ямбол, ул. "Г.С. Раковски" № 7, За: Стоянка Стамова, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681101

Място/места за контакт: "Деловодство"

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Контрол и координация, юридически услуги и реализация на мерки за информация и публичност на проекта"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 21
Основно място на изпълнение: Община Ямбол
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Координация и оперативен контрол по изпълнение на договора по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013" и изпълнениена мерките за информираност и публичност на дейностите по проекта.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

98390000

Описание:

Други услуги

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

10.12.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят парична гаранция за участие, в размер 2 000 лв., внесена по сметка BG 75 SOMB 91303324121301, BIC - SOMBBGSF в “Общинска банка” АД- клон Ямбол. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

След представяне от изпълнителя на фактури за реално извършените разходи по дейности и след подписване на приемо-предавателен протокол и доклад по дейностите, предмет на настоящата поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за внесена гаранция за участие 2. Заявление за участие, подписано от участника, с приложен списък на документите, съдържащи се в офертата, също подписан от участника. 3. Административни сведения за участника. 4. Регистрационни документи за участника 4.1.Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни лица представят документ за регистрация, съобразно националното им законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Датата на издаване на удостоверението трябва да е до 6 (шест) месеца преди крайния срок за подаване на оферти по настоящата обществена поръчка. 4.2. за юридическо лице, регистрирано в Република България - нотариално заверено копие от документа за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице. При обединение документ се представя за всеки член на обединението. 4.3. За юридическо лице, регистрирано извън Република България -нотариално заверено копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство. Нотариално завереният документ трябва да бъде официално преведен от заклет преводач на български език. 4.4. За физическо лице: нотариално заверено копие от документа за самоличност. 5.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка и се задължава да ги спазва, както и да не разпространява информация/ данни, свързана с обществената поръчка. 6. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 93, 94 и 96 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002. 7.Декларация по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП3 за участници установени/ регистрирани в България и за участници установени/ регистрирани извън Република България. 8. Декларация за участието на подизпълнител/ и. 9.Декларация от включен/-ите в офертата подизпълнител/ и. 10.Декларация от членовете на обединението. 11.Заверено от участника копие на документ, удостоверяващ единен идентификационен код по ДДС, ако участникът е регистриран по ЗДДС. При обединение - копие от документите се представят за всеки член на обединението. За лица, които не са регистрирани в Република България, завереният документ трябва да бъде официално преведен на български език от заклет преводач. 12.Доказателства за изпълнение на финансовите изисквания към участника. При обединение - документи се представят от всеки член на обединението. 13.Доказателства за изпълнение на техническите изисквания към участника. При обединение документите се представят от всеки член на обединението. 14.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Този документ се представя, когато лицето, избрано официално да представлява участника, не е официално упълномощено за това, съгласно официалните документи за регистрация на участника. При обединение - ако в споразумението по т. 5.3 няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, тогава се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, което да упълномощава същото лице да представлява участника в настоящата процедура. 15. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника 16. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка - (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). 17. Техническо предложение. 18. Автобиографии на предложените ключови експерти.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на съответствие с тези финансови изисквания, участникът юридическо лице трябва да представи : 1.копие от отчетите за приходи и разходи на участника за всяка една от последните 3 години (2005, 2006 и 2007). Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат подпис и печат на участника. 2. официален документ, удостоверяващ дохода на физическото лице (данъчни декларации, граждански договори) за всяка една от последните 3 години, заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Финансовите изисквания към участника са следните: 1. Годишният оборот на участника (самостоятелна фирма или обединението като цяло) за всяка една от последните три години (2005, 2006, 2007) поотделно да бъде поне 450 000.00 лева (четиристотин и петдесет хиляди лева). 2. Финансовият резултат (след платени данъци) на участника (самостоятелна фирма или обединението като цяло) да бъде положително число, различно от нула, кумулативно за последните 3 години (2005, 2006, 2007).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на опита участникът следва да представи списък на договорите за услуги, изпълнени от участника през последните 3 години. Той трябва да е изготвен във формата на таблица и да съдържа колони със следните заглавия: • Номер на проекта/договора (в настоящия списък; • Име на проекта/договора; • Основни дейности, извършени от участника по проекта/договора; • Период (мм/гггг - мм/гггг) на реализация на дейностите в проекта/ договора; • Стойност на проекта/договора; • Клиент (т.е. получател на резултатите от дейностите от проекта/договора). Списъкът трябва да включва само проекти/договори, които имат отношение към настоящата обществена поръчка, а не всички проекти, по които е работил участникът (самостоятелна фирма или член на обединение) по време на неговото съществуване. Обстоятелствата, декларирани в списъка се доказват с приложени копия от договорите (заверени с гриф „вярно с оригинала”, подпис и печат на участника) или с препоръки и/или референции за добро изпълнение на тези договори. Възложителят си запазва правото, при необходимост и по време на оценката на офертите, да изисква от участника допълнителни доказателства за реалното изпълнение на проектите, посочени в списъка. Под доказателства следва да се разбира следното: копия от сключени договори (или части от тях) или допълнителни референции от получатели на резултатите от проект/ договор, или други документи, от които ясно да е видна следната информация: предмета на съответния проект/ договор; обхвата и обема на дейностите в него, които са изпълнявани от участника; стойността на договора; дата на започване и дата на приключване на работата по него. За всеки ключов експерт, участникът трябва да се представи автобиография, която да е изготвена съгласно образеца, предоставен в Приложение 10 от документацията. Всяка автобиография трябва да е придружена от декларация за наличност на ключовия експерт през периода на бъдещия договор, изготвена съгласно образец- Приложение 11 от документацията. Други експерти: При подготовката на офертата за настоящата обществена поръчка не се изисква предоставянето на каквато и да е информация и документация относно другите експерти, които ще бъдат включени в изпълнението на дейностите по настоящата обществена поръчка. От участника се изисква, обаче, да има предвид, че след сключване на договор с него, той ще трябва да осигури наличието на всички други видове експерти, които ще са нужни за изпълнението на техническите спецификации. В рамките на екипа от „други” експерти участникът трябва да включи всички експерти, които са нужни за изпълнението на техническите спецификации. Всички разходи за подпомагане и администриране работата на експертите, както и разходите за поддържащ персонал трябва да са (и ще се считат за) включени в общата цена на Изпълнителя. Държавни служители и други служители от публичната администрация в РБ не могат да бъдат наемани като експерти по настоящата обществена поръчка. Участник ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, ако възложителят установи, че един и същи ключов експерт е включен в екипа на повече от един участник. Всички участници, включили в екипа си този експерт, ще бъдат отстрани от участие в процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът (самостоятелна фирма или обединението като цяло) трябва да има опит през последните 3 години в следните области: 1. Предоставяне на техническа помощ на институции от държавната администрация - доказан чрез изпълнението на поне 6 (шест) проекта (т.е. договори) за техническа помощ, където бенефициент (клиент) е общинска администрация. Поне 3 (три) от тези проекти (договори) трябва да са за техническа помощ в сектор „управление на битови отпадъци”. Поне 2 (два) от 6-те проекта (договора) трябва да включва подготовката на формуляр за кандидатстване (апликационна форма) за получаване на финансиране от фондовете на ЕС. Всичките проекти (договори) трябва да са изпълнявани през последните 3 години и да са приключили към 01.03.2009 г. 2. Изготвяне на качествени пред-инвестиционни пред-проектни) проучвания за екологични инфраструктурни проекти (т.е. договори) - доказан чрез изпълнението на поне 3 (три) проекта (договора) за техническа помощ, които включват подготовката или осъвременяването на пред-инвестиционни (предпроектни) проучвания за екологични инфраструктурни проекти в секторите „води” или „отпадъци”. Проектите (договорите) трябва да са изпълнявани през последните 3 години и да са приключили към 01.03.2009 г. 3. Изготвяне на качествени документи за възлагане на обществени поръчки за услуги - доказан чрез изпълнението на поне 5 (пет) проекта (договора) за техническа помощ, които включват изготвянето на документи за възлагане на обществени поръчки за услуги за екологични инфраструктурни проекти в секторите „води” или „отпадъци”. Проектите (договорите) трябва да са изпълнявани през последните 3 години и да са приключили към 01.03.2009 г. Ключов експерт 1: Ръководител на екипа, който трябва да отговаря на следните изисквания: Образование: университетска (магистърска) диплома за инженер. Професионален опит: минимум 10 години общ професионален опит в областта на управлението и/или проектирането на инфраструктурни проекти. Специфичен професионален опит от последните 5 години (до 01.03.2009 ): (1) участие в поне 1 проект за подготовката на пред-проектно проучване за екологична инфраструктура, чиято инвестиционна стойност е поне 20 млн.лв.; (2) участие като ръководител на екип/мениджър на проект в поне 1 (един) инфраструктурен проект, чиято инвестиционна стойност е поне 30 млн. лв.; (3) участие в поне 1 (един) инфраструктурен проект, който се базира на FIDIC договорни условия или еквивалентни такива. Ключов експерт 2: Експерт - обществени поръчки и докладване, който трябва да отговаря на следните изисквания: Образование: университетска (магистърска) диплома за право или икономика. Професионален опит: минимум 10 години общ професионален опит в областта на управлението и/или подготовката на проекти за финансиране или финансирани от ЕС (ФАР/ИСПА/СФ/КФ). Специфичен професионален опит от последните 5 години (до 01.03.2009 .): (1) участие в поне 3 проекта за подготовка на тръжни документи за проекти от сектор „околна среда”, съгласно ЗОП или еквивалентни законодателни документи. Поне 1 от тези проекти трябва да е за подготовка на тръжни документи, които включват изисквания за следните дейности: одит на проект финансиран от СФ/КФ на ЕС, оценка на съответствието на изготвените проекти, съгласно ЗУТ и изготвяне на или преценка за нуждата от екологични оценки, ОВОС, КПКЗ и др., свързани с прилагане на екологичното законодателство (2) Изготвяне на аналитични и финансово - икономически документи, доклади/отчети и/или бази данни за поне 3 проекта финансирани от фондовете на ЕС (ФАР/ИСПА/СФ/
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: техническо предложение; тежест: 80 т.
Показател: ценово предложение; тежест: 20 т.
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2009/S 21 - 030072 от 31.01.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава всеки работен ден след обнародване на обявлението, в "Център за услуги и информация" в сградата на Община Ямбол, след заплащане в брой на цената. В цената на документацията е включен ДДС. Цената на документацията може да се плати по сметка на Община Ямбол IBAN BG 13 SOMB 91308424420344 BIC SOMBBGSF код за вид плащане - 44 8007

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29.06.2009 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.06.2009 г.  Час: 10:00
Място

стая № 203 в сградата на Община Ямбол

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на неправителствени организациии и представители на средствата за масова информация магат да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Околна среда 2007-2013" по процедура BG 161PO005/08/2.30/01/03 "Техническа помощ за подготовка на инвестиционни проекти", проект "Техническа помощ за създаване на интегрирано управление на отпадъците в регион Ямбол/Общини Ямбол, Сливен, Нова Загора, Тунджа и Стралджа/"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие или решение, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.06.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ