Версия за печат

00693-2009-0018

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Университетска многопрофилна болница за активно лечение и спешна медицина "Н.И.Пирогов" ЕАД, бул."Тотлебен" №21, За: Ирена Маркова, Р.България 1606, София, Тел.: 02 9154507, Факс: 02 9520062

Място/места за контакт: Сектор "Маркетинг и организация на обществените поръчки"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на атравматичен шевен материал за нуждите на УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД, бул. "Тотлебен" №21
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на атравматичен шевен материал за нуждите на УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД, съгласно спецификация

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33141100

Описание:

Превръзки; клипсове, стерилни конци и други средства за прибиране на рани

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Количествата са подробно описани в спецификацията към конкурсната документация.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата в размер на 5000 /пет хиляди/ лева, в една от следните форми съгласно чл. 60 ал. 1 от ЗОП: банкова гаранция в оригинал, издадена от българска или чуждестранна банка в полза на УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД, със срок на валидност 90 дни от датата на отваряне на офертите. По усмотрение на участниците гаранцията за участие може да бъде парична сума в лева, внесена по банкова сметка BG68SOMB91301010620502, BIC SOMBBGSF "Общинска банка" АД, на името на УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие ще става по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Гаранцията за добро изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на договора без ДДС, в една от формите по чл.60, ал.1 от ЗОП. Представя се при подписване на договор за възлагане на обществена поръчка и е условие за сключването му.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път, в български лева, по сметката на продавача в срок до 90 дни.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всяка оферта трябва да съдържа всички необходими документи по чл.56 от ЗОП и конкурсната документация на възложителя: Оригинал или нотариално заверени копия на: Решение за съдебна регистрация или единен идентификационен код, Удостоверение за актуално състояние, Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, Оригинален документ за внесена гаранция за участие, и др. подробно описани в документацията за участие в обществената поръчка. ОСНОВАНИЯ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА УЧАСТНИКА ОТ ПРОЦЕДУРАТА: 1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. 2. Наличие на някоя от хипотезите по чл.69, ал.1 от ЗОП. 3. Непредставяне на някой от изброените в документацията документи. 4.Представяне на непълна оферта или такава, която не отговаря на изискванията, посочени в обявлението и документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланс и ОПР за предходната година, заверени от кандидата. 2. Декларация за общия оборот и оборота на стоките, които са обект на поръчката за последната година в зависимост от датата, на която участникът или кандидата е учредил дейността си.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Положителен финансов резултат за предходната година. 2.Средногодишния оборот за доставки със същия обект за последната финансова година, не по-малък от триста хиляди лева без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Да имат сключени минимум 5 /пет/ договора за последните 3 години за доставка на атравматичен шевен материал. 2.Минимум три броя референции от предходната година, с телефон за връзка с подписалия референцията. 3. Копие /в превод/ на сертификат ISO 9001:2000 или еквивалентно на името на участника. 4. Копие /в превод/ на сертификат ISO 9001:2000 или еквивалентно на производителя. 5.Декларация за съответствие на предлаганите изделия с изискванията на Директива 93/42/ЕЕС /в превод/.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Заверени копия на сключените договори от последните три години. 2. Да имат добра търговска репутация, свързана с предмета на поръчката. 3. Кандиддатите или участниците да имат внедрена система за управление на качеството. 4. Производителите да имат внедрена система за управление на качеството.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2009/S 42 - 061058 от 03.03.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.07.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13.07.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.07.2009 г.  Час: 10:00
Място

УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД, бул. "Тотлебен" №21; Аудитория на секция по изгаряния и пластична хирургия, ет 2, Администрация.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 4 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението е публикувано на страниците на ЕС - SIMAP на 01.06.2009 г. - вътрешен референтен номер: 2009-061416

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.06.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ