Версия за печат

00265-2009-0038

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Красимира Георгиева, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3626/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и търговия"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Весела Илчева, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3084/, Факс: 0417 82605

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на траверси дървени стрелкови и траверси дървени обикновени за нормални ж.п. линии”– реф.№ 038/2009г. – ЗОП.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: DDP складови бази на Възложителя в Рудник “Трояново-1” – с. Трояново и рудник “Трояново-Север” – с. Ковачево, /Инкотермс 2000/.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на траверси дървени стрелкови и траверси дървени обикновени за нормални ж.п. линии, по размери и количества, съгласно техническата спецификация към документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34947100

Описание:

Траверси

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Траверси дървени стрелкови, по размери и количества съгласно техническата спецификация към документацията за участие - общо 209,419 м3. Траверси дървени обикновени за нормални ж.п. линии - тип ІІ О - 986 броя - общо 92,438 м3.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 2300 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в „Корпоративна търговска банка"АД - клон Раднево, IBAN: BG 81 KORP 9220 1000 1649 01 и BIC: KORP BGSF.Условията на които трябва да отговарят гаранциите са описани в документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането да се извършва чрез преводи, разсрочено, не по-рано от 30 (тридесет) календарни дни след датата на доставка, срещу представени фактура - оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не се допуска до участие Кандидат, който: - е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон - е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност - има парични задължения към държавата или община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс (доказва се с Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Кандидатите да имат финансова възможност да изпълнят поръчката През последните 3 календарни години да са реализирали общ оборот от не по-малко от 1 500 хил.лева без ДДС (доказва се с представени копия от годишните финансови отчети и подробна информация за реализираните обороти през последните 3 календарни години по приложен в документацията образец).

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изисквания към кандидатите: Кандидатите да представят доказателства за технически възможности и квалификация предвидени в чл.51, ал.1, т.1, 4 и 8 от ЗОП. Кандидатите, които са само доставчици да са упълномощени от Производителя да го представляват в процедурата, включително и като гаранционни условия /удостоверява се с пълномощно в оригинал или нотариално заверено, придружено с легален превод на български/. Изисквания към производителя на траверсите: През последните 3 календарни години производителя на изделията да е реализирал продажби от импрегнирани траверси от не по-малко от 15 000 м3 (доказва се по реда на чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП). Описание на техническото оборудване, възможностите за осигуряване на качеството чрез промишлена инсталация за извършване на необходимата импрегнация съгласно БДС 1971-74 / DIN 68800-3 и оборудването за изпитване и изследване на производителя на изделията. Списък на техническите лица на производителя, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на производителя за последните 3 години. Да има издаден валиден сертификат по ISO 9001:2000 (доказва се с копие на сертификата, придружено с легален превод на български език). Да има издаден валиден сертификат за качеството на импрегниране издаден от Държавната агенция за стандартизация или метрология или неин аналог в страната на производство (доказва се с копие на сертификата, придружено с легален превод на български език).

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф.№ 038/2009г. – ЗОП.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.06.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

В брой, в касата на дружеството,всеки работен ден от 10.00 до 11.50 и от 13.00 до 15.00 часа или внесени в "Корпоративна търговска банка" - АД, клон Раднево, BIC код: KORPBGSF. Сметка в лева - IBAN: BG81 KORP 9220 1000 1649 01. Цената на документацията е 10 лева без ДДС. По желание на кандидата, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация могат да бъдат изпратени чрез куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: адрес за получаване на документите, данни за издаване на фактурата - наименование и адрес на получателя, материално-отговорно лице, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаването на документите са за сметка на кандидата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.07.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.07.2009 г.  Час: 13:00
Място

Управление на "Мини Марица-изток" ЕАД - град Раднево, партер.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферта – минимален брой 3. Кандидатите, които не отговарят на обявените от Възложителя изисквания се отстраняват от комисията и заявленията им не се оценяват. Когато броят на Кандидатите, които отговарят на предварително обявените изисквания е по- голям от 3 се извършва оценка на заявленията и класиране на Кандидатите в предварителния подбор. Оценката се извършва по критерии и съответните им тежести, както следва: №; Критерии - K; Тежест-W; 1.К1 – капацитетни възможности на производителя годишно в м3 -W1=0,50. 2.К2 – общ оборот на кандидата за последните три календарни години - W2=0,30. 3.К3 – размер на печалбата след данъчно облагане за последната отчетна година на кандидата -W3=0,20. Методиката по която става оценката и класирането на Кандидатите е подробно описана в документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно срока посочен в чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ