Версия за печат

00207-2009-0011

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална здравноосигурителна каса, град София, ул. "Кричим" №1, За: Михаил Гайдаржиев, България 1407, София, Тел.: 02 9659126, E-mail: minigi@mail.bg, Факс: 02 9659165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Обновяване и следгаранционна поддръжка на корпоративен антивирусен софтуер “Symantec” в ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7

Място на изпълнение: ЦУ на НЗОК, гр. София, ул.”Кричим “№ 1 и РЗОК с адреси, съгласно приложен списък, част от документацията за участие в откритата процедура.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Да се осигури обновяване на притежаваните от НЗОК лицензи на антивирусен софтуер SYMANTEC и следгаранционната поддръжка на инсталираните модули по програма Rewards, както и добавяне на нови функционалности с цел повишаване на антивирусната и антиспам защита на информационните ресурси в ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

48761000

Описание:

Антивирусни софтуерни пакети

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

2 237 броя лицензи на антивирусен софтуер Symantec

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с парична или банкова гаранция за участие на стойност 700 / седемстотин / лева. Паричната гаранция се внася по сметката на възложителя Национална здравноосигурителна каса, IBAN: BG46BNBG96613100110001, BIC: BNBG BGSD в ЦУ на БНБ, за участие в открит конкурс за възлагане на обществена поръчка, или в касата на НЗОК на ул. “Кричим” 1. Банковата гаранция за участие следва да бъде издадена в полза на Националната здравноосигурителна каса и да бъде неотменима и безусловна, влизаща в сила от датата на издаването й, и е със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извърши в български лева по банков път с платежно нареждане по сметка на изпълнителя в срок от 10 работни дни считано от датата на подписване на протокол за извършеното обновяване на лицензите и представена фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: - Заверено от участника копие на документ за регистрацията му или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранните лица представят документ за регистрация, издаден от компетентен орган съгласно националния им закон, или декларация, ако не се предвижда издаване на такова удостоверение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки член на обединението представя документи за юридически статус; - Оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуална съдебна или търговска регистрация, респективно актуално удостоверение за вписване в търговския регистър, в случай, че участникът е регистриран или пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър, което да е с дата на издаване, предшестваща подаването на заявлението с не повече от 6 месеца. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; - Декларация по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП; - Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП; - Декларация по чл.47, ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП; - Декларация по чл.47, ал.2, т.2 от ЗОП; - Декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП; - Заверено от участника копие на документ за регистрация по БУЛСТАТ/ЕИК номер.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за 2008 г
Минимални изисквания: Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за 2008 г
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Списък на договори с предмет сходен с обекта на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години от участника, с посочване на стойности, срокове на изпълнение и клиенти по всеки договор, придружени с не по-малко от 3 (три) препоръки за добро изпълнение. - Участникът трябва да представи документ от Symantec Corporation със заверен превод, удостоверяващ оторизацията му да внедрява и поддържа корпоративни (Enterprise) решения на компанията Symantec. - Участникът следва да представи копие на документ, удостоверяваш, че има статут на „Златен партньор” на производителя на антивирусния софтуер за Enterprise решения. - Копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2000 с обхват, покриващ изцяло предмета на настоящата поръчка. - Участникът следва да представи списък с имената и професионалната квалификация на персонала, отговорен за изпълнение на услугата, като се приложат и заверени копия от сертификатите на минимум трима специалисти, сертифицирани за поддръжка на продуктите за антивирусна защита на Symantec. - Кратко описание на дейността на участника и неговите организационни и ресурсни възможности за изпълнение на поръчката /свободен текст/. - Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности за изпъление на поръчката.
Минимални изисквания: - Списък на договори с предмет сходен с обекта на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години от участника, с посочване на стойности, срокове на изпълнение и клиенти по всеки договор, придружени с не по-малко от 3 (три) препоръки за добро изпълнение. - Участникът трябва да представи документ от Symantec Corporation със заверен превод, удостоверяващ оторизацията му да внедрява и поддържа корпоративни (Enterprise) решения на компанията Symantec. - Участникът следва да представи копие на документ, удостоверяваш, че има статут на „Златен партньор” на производителя на антивирусния софтуер за Enterprise решения. - Копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2000 с обхват, покриващ изцяло предмета на настоящата поръчка. - Участникът следва да представи списък с имената и професионалната квалификация на персонала, отговорен за изпълнение на услугата, като се приложат и заверени копия от сертификатите на минимум трима специалисти, сертифицирани за поддръжка на продуктите за антивирусна защита на Symantec. - Кратко описание на дейността на участника и неговите организационни и ресурсни възможности за изпълнение на поръчката /свободен текст/. - Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности за изпъление на поръчката.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 29.06.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата се получава в гр. София, Национална здравноосигурителна каса, ул. "Кричим" 1, в стая 109. Цената на документацията е 5.00 лева и се заплаща по сметката на НЗОК - IBAN: BG46 BNBG 9661 3100 1100 01, BIC: BNBG BGSD в ЦУ на БНБ, или в касата на НЗОК - ул. "Кричим" 1, стая 801.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
06.07.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.07.2009 г.  Час: 10:00
Място

ЦУ на НЗОК, гр. София, ул. "Кричим" 1, зала на 4-ти етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците, или писмено упълномощени техни представители. както и представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg/.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ