РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на МПС за нуждите на Програма „Превенция и контрол на ХИВ/СПИН”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
Складовата база на избрания доставчик на територията на град София.
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Избор на изпълнител за доставка на МПС-автомобили и мобилни медицински кабинети за нуждите на Програма „Превенция и контрол на ХИВ/СПИН”
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
34100000
Описание:
Моторни превозни средства
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно утвърдената документаиця
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата по позиции е както следва:
поз. № 1 - в размер на 3 200.00 лв. (три хиляди и двеста) лева,
поз. № 2 - в размер на 2 100.00 лв. (две хиляди и сто лева).
Гаранция за изпълнение е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС и се представя в момента на сключването му, като се освобождава след неговото приключване.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Заплащането на стоките по договора се извършва в български лева, по банков път, чрез 100 % (сто процента) авансово плащане в срок до 15 (петнадесет) работни дни от подписването на договора и представяне на проформа-фактура и безусловна и неотменяема банкова гаранция за авансово плащане за еквивалентната сума, издадена в полза на Министерство на здравеопазването в срок до 5 (пет) работни дни от подписване на договора и валидна 60 (шестдесет) календарни дни след датата на прекратяване на договора
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Ако участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, то преди подписване на договор, обединението трябва да се регистрира като юридическо лице, което да е обвързано с офертата, подадена от обединението,
съгласно чл.25, ал.3 от ЗОП.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Удостоверение за актуално съдебно състяние. В случай, че участникът е регистриран или пререгистриран в единния електронен търговски регистър към Агенцията по вписванията, удостоверение за актуално състояние не се изисква, а се посочва само единния идентификационен код (ЕИК);
- Декларация от за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.
- Заверено от участника копие на валиден сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2000 или еквивалентен сертификат, в превод на български език, на участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Копие от последния годишен счетоводен баланс и отчета за приходи и разходи/отчета за доходите, заверени от експерт счетоводител, в случаите, при които това е задължително съгласно Закона за счетоводство (чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съгласно утвърдената документация
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Списък на основните договори за доставки със същия предмет или сходен, изпълнени през последните три години (2007 г., 2008 г., 2009 г.), включително стойности, дати и получатели, придружен от препоръки за добро изпълнение.
- Описание и/или каталожни мателиали на стоките, които ще се доставят, от които да са видни техническите им характеристики (каталози, брошури и др. на производителя), както и че предлаганите автомобили отговарят на екологичната норма ЕВРО 4 или еквивалентна.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съгласно утвърдената документация
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 33 - 048213 от 18.02.2009 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.06.2009 г. Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Цената на документацията е с включен ДДС. Посочената сума се заплаща в посочения в обявлението срок в касата на Министерството на здравеопазването срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка на Министерство на здравеопазването – БНБ Централно управление, IBAN: BG83 BNBG 9661 3000 1293 01, BIC код на БНБ – BNBG BGSD.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
25.06.2009 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.06.2009 г. Час: 10:30
Място
в срадата на МЗ, пл. Света Неделя № 5, ІІ-ри етаж
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Съгласно чл. 68, ал.4 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Процедурата е открита с Решение № РД-17-454/01.06.2009 г. на министъра на здравеопазването
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на нови леки автомобили 4+1 за нуждите на Програма "ПКХ/С"
1)
Кратко описание
Избор на изпълнител за доставка на нови леки автомобили 4+1 за нуждите на Програма "ПКХ/С"
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
34100000
Описание:
Моторни превозни средства
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5)
Допълнителна информация относно обособените позиции
Гаранция за участие - 3 200 лв.
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на нови амбулаторни бусове за нуждите на Програма "ПКХ/С"
1)
Кратко описание
Избор на изпълнител за доставка на нови амбулаторни бусове - мобилни медицински кабинети за нуждите на Програма "ПКХ/С"
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
34100000
Описание:
Моторни превозни средства
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5)
Допълнителна информация относно обособените позиции
Гаранция за участие 2 100 лв.