Версия за печат

00119-2009-0001

BG-Казанлък: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Казанлък, бул."Розова долина" 6, За: Милена Дончева, РБ 6100, Казанлък, Тел.: 0431 62468, E-mail: donchevam@abv.bg, Факс: 0431 65164

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: mayor_kz@kz.orbitel.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община казанлък
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на СМР на Дом за възрастни с деменция "Димитър Папазов" гр.Казанлък

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45453100

Описание:

Строителни работи по възстановяване

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно КСС приложена в документацията

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

5000 лв.без вкл.ДДС -гаранция за участие и 5% от стойността на СМР - гаранция за изпълнение на договора

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

съгласно изискванията на микропроект № 1580 от 15.05.2009 г. между СИФ и община Казанлък

ІІІ.1.4) Други особени условия

Изпълнителят да наеме най-мелко шест безработни лица

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: съгласно чл.13 от НВМОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: списък на изпълнени обекти в съответствие с педмета на поръчката за 2006, 2007 и 2008 години, копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице, списък на технически лица и персонал, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството /само за ЮЛ/;годишен финансов отчет /само за ЮЛ/
Минимални изисквания: Изпълнени обекти в съответствие с педмета на поръчката за 2006, 2007 и 2008 години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителите за съответната категория строеж, ако участник в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ да представи доказателства за регистрация в професионални и търговски регистри на държавата, в която е установен, в легализиран превод
Минимални изисквания: удостоверение за вписване в ЦПР на строителите
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 23.06.2009 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
250 BGN
Условия и начин на плащане

в център за информация и услуги на Община Казанлък - гише № 5- срещу документ за платена такса от касата на Общината, като цената не включва ДДС

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
30.06.2009 г.  16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
До дата

26.08.2009 г. 

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.07.2009 г.  Час: 10:00
Място

Община Казанлък стая №2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управителите на фирмите, както и упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

МП № 1580 / 15.05.2009 г. между СИФ и Община Казанлък

VI.3) Допълнителна информация

Решение № 429 / 26.05.2009 г. за откриване на обществена поръчка

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, РБ 1000, София

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Община Казанлък, ул. "Розова долина" 6, РБ 6100, Казанлък, Тел.: 0431 62468, E-mail: donchevam@abv.bg, Факс: 0431 65164

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: mayor_kz@kz.orbitel.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

жалба се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното решение или действие, а ако не е уведомено съответното заинтересовано лице - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ