Версия за печат

00265-2009-0032

BG-гр.Раднево: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица -изток" ЕАД, гр. Раднево, ул. "Г. Димитров" № 13, За: Ирена Видева - Експерт търговия, стая 14, България 6260, гр.Раднево, Тел.: 0417 83304/3130/, E-mail: i_videva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и търговия" - ет.6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Мини Марица - изток" ЕАД, гр. Раднево, ул. "Г.Димитров" №13, За: Весела Илчева, България 6260, гр. Раднево,, Тел.: 0417 83304/3084/, Факс: 0417 82605

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Магистрални ВГТЛ по направление гара „Трояново – ТЕЦ – 1 – ВГТЛ № 2003 и ВГТЛ № 2004. Изместване на ВЛ 110 kV изводи „Лигнит” и „Вега” по РП 109/29,30.” – реф. № 039/ 2009 г. – ЗОП.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Рудник"Трояново-1", с. Трояново;
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строителни и монтажни работи (СМР) по изместване, реконструкция и демонтаж на ел. провод 110 kV изводи „Лигнит” и „Вега” – реф. №039/2009г. – ЗОП, в това число: демонтаж, транспортиране, поставяне, монтаж и нивелиране на готови фундаменти; доставка и монтаж на СР стълбове; демонтаж и монтаж на опъвателна изолаторна верига; изкопни работи, разглобяване на СРС и др. Подробно видовете СМР и техните количества са описани в обяснителна записка към РП и количествена сметка, приложени към документацията за участие. Обектът на процедурата, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи попада във втора категория, чл.4(2), т.1.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232210

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни и разпределителни електропроводи, надземни

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложена количествена сметка към документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

130


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 9 000,00 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в „Корпоративна Търговска Банка"АД - клон Раднево, IBAN: BG81 KORP 9220 1000 1649 01 и SWIFT BIC : KORP BGSF . Условията на гаранциите са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането се извършва по банков път, с платежно нареждане, както следва: - Междинно ежемесечно плащане в размер на - 90 % от текущото изпълнение на договора , не по- рано от 30 календарни дни от датата на представяне на фактура от Изпълнителя, след междинен доклад, съдържащ : двустранен протокол за извършените СМР и доставки през отчетния месец ( бивш протокол обр.19) с подробна ведомост за видовете работи – придружена със сметка - опис, образец на Възложителя, където това е необходимо.; - Окончателно разплащане - 10% - до 15 дни след подписване на Констативен акт образец 15 /Приложение №15 към чл.7, ал.3, т.15 от Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството/.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

няма

ІІІ.1.4) Други особени условия

За запознаване с реалните условия на експлоатация на обектите на територията на Възложителя всеки кандидат има право на оглед. Огледът ще се извърши 29.06.2009г. Представители на кандидатите трябва да се явят в 10.00 часа пред входа на Административната сграда на „ММИ” ЕАД, гр. Раднево. Лицето, което ще отговаря за огледа : Живко Желев – Инженер инвеститорски контрол, част Ел в отдел „Инвеститорски контрол”на Дирекция „Инвестиции” - тел.:0889/432359. За извършения оглед, кандидатът представя в предложението си декларация, че се е запознал с реалните експлоатационни условия на Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не се допуска до участие участник, който: - е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон; - е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност; - има парични задължения към държавата или община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно осигурителния кодекс./доказва се с Декларация по приложен образец в документацията /.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

- За последните три календарни години да са реализирали оборот от СМР по изграждане на ел. проводи не по-малко от 3 000 000,00лв. без ДДС – доказва се с представени копия от годишните финансови отчети за последните три години ,преди настоящата и информация за реализираните обороти от СМР по изграждане на ел. проводи за посочените години, по приложен в документацията образец; - Кандидатите да представят застрахователна полица по чл.171 от ЗУТ;

ІІІ.2.3) Технически възможности

- За гарантиране на техническите характеристики и максималната сигурност , кандидатите да имат техническа възможност за провеждане на комплексни мероприятия по професионално координиране на всеки етап от строителството - за целта представят Доказателства за технически възможности и квалификация, предвидени в чл. 51, ал.1, т. 7, 8 , 9 от ЗОП. - Кандидатите да са сертифицирани по ISO 9001-2000 за изграждане на въздушни линии. Доказва се с копие от сертификата . - Кандидатите да представят Копие от Удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя по съответната група за необходимото строителство по обекта на процедурата .

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф. № 039/ 2009 г. – ЗОП.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.06.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Плащането се извършва в брой, в касата на Дружеството, от 10.00 до 11.50 и от 13.00 до 15.00 часа или внесени в "КОРПОРАТИВНА ТЪРГОВСКА БАНКА"АД - клон Раднево, BIC код:KORPBGSF, в сметка в лева - IBAN: BG81 KORP 9220 1000 1649 01. Цената на документацията е в лв без ДДС. По желание на участника, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация могат да бъдат изпратени чрез куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: точен адрес за кореспонденция, за фактурата - наименование и адрес на получателя, материално-отговорно лице, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаването на документите са за сметка на участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.07.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.07.2009 г.  Час: 13:00
Място

Управление на ММИ ЕАД, гр. Раднево, зала №1 - Партер

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно документацията за участие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Минимален брой кандидати, които ще бъдат поканени да представят оферти - 3. Когато броят на Кандидатите, които отговарят на предварително обявените изисквания е по- голям от 3 се извършва оценка на заявленията и класиране на Кандидатите в предварителния подбор. Оценката се извършва по критерии и съответните им тежести, както следва: № Критерии - K Тежест - W 1. К1 – реализиран оборот по обекта на процедурата за последните три календарни години , в лв. без ДДС ; W1=0,80 2. К2 – размер на печалбата след данъчно облагане за последната отчетна година на кандидата W2=0,20 Методиката по която става оценката и класирането на Кандидатите е подробно описана в Документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, София, бул. "Витоша" №18, България 1000, София,, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg/public/.

VI.4.2) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалба - в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, София, бул. "Витоша" №18, България 1000, София,, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg/public/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ