Версия за печат

00265-2009-0031

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица-изток"ЕАД, ул."Георги Димитров"№13, За: Румяна Вълева - експерт търговия, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3114/, E-mail: r_valeva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и търговия"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Мини Марица-изток"ЕАД, ул."Георги Димитров"№13, За: инж.Весела Илчева, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3084/

Място/места за контакт: Деловодството на Дружеството

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на резервни части за ГТЛ 1800: скоба комплект =8, черт.№ М 376.03.00.00Т/2 ММИ”- реф.№ 32/2009г. – ЗОП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: DDP складова база на Възложителя, гр.Раднево
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на резервни части за ГТЛ 1800: скоба комплект =8, черт.№ М 376.03.00.00Т/2 ММИ.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

43600000

Описание:

Части за машини за добивната промишленост и строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количество- 42 000 броя.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 2 500 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от ст-та на договора. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева - IBAN: BG81 KORP 9220 1000 1649 01 на "Корпоративна търговска банка"АД - клон Раднево; BIC код: KORP BGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането да се извършва чрез преводи, разсрочено, не по-рано от 15 дни след доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не се допуска до участие кандидат, който: - е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон; - е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност; - има парични задължения към държавата или община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс; /доказва се с Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП /.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Кандидатите да имат финансова възможност да изпълнят обществената поръчка. През последните 3 календарни години да са реализирали общ оборот не по-малко от 1 000 хил.лв без ДДС и оборот от доставка на механични изделия не по-малко от 500 хил. лв без ДДС /доказва се с представени копия от годишните финансови отчети и подробна информация за реализираните обороти през последните 3 календарни години по приложен в документацията образец./

ІІІ.2.3) Технически възможности

Кандидатите да представят доказателства за технически възможности и квалификация предвидени в чл.51, ал.1, т.1, 4 и 8 от ЗОП. Кандидатите, които са само доставчици, да са упълномощени от производителя на резервните части да го представляват в настоящата процедура, включително и като гаранционни условия (удостоверява се с нотариално заверено пълномощно, с легален превод на български език). Кандидатите, които са само доставчици, да представят доказателства за технически възможности на производителя предвидени в чл.51 ал.1 т.3 и т.4 от ЗОП. Производителят да е сертифициран по ISO 9001:2000.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф.№ 32/2009г. - ЗОП

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.06.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
12 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на Дружеството, всеки работен ден от 10,00 до 11,50 и от 13,00 до 15,00 часа или внесени в "Корпоративна търговска банка"АД клон Раднево; BIC:KORP BGSF. Сметка в лева: IBAN: BG81 KORP 9220 1000 1649 01. По желание на кандидата, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация може да бъде изпратена чрез български куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: точен адрес за кореспонденция, за фактурата - наименование и адрес на получателя, материално отговорно лица, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаване на документите са за сметка на кандидата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.07.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.07.2009 г.  Час: 13:00
Място

Управлението на Дружеството, заседателна зала ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно документацията за участие



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Когато броят на Кандидатите, които отговарят на предварително обявените изисквания е по- голям от 3 се извършва оценка на заявленията и класиране на Кандидатите в предварителния подбор. Оценката се извършва по критерии и съответните им тежести, както следва: № Критерии – K Тежест - W 1. К1 – реализиран оборот от доставка на механични изделия от кандидата в лева - W1=0,30 2. К2 – общ оборот на кандидата за последните три календарни години - W2=0,50 3. К3 – размер на печалбата след данъчно облагане за последната отчетна година на кандидата - W3=0,20 Методиката за оценка на заявленията е подробно описана в документацията за участие. Участниците да представят 1 брой мостра на предлаганите изделия. Мострата се представя заедно с техническата оферта, обозначена и надписана по същия начин /името на участника, чертежния № и наименованието на изделието, името и реф.№ на процедурата/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалба - в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ