Версия за печат

00043-2009-0005

BG-Дулово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дулово, ул."Васил Левски" №18, За: Алтан Джевдетов Чаушев, България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23229, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020

Място/места за контакт: Юксел Али Исмаил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dulovo.info.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строително монтажни работи на обект "Дом за възрастни с психични разстройства" с.Правда

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ДВПР - с.Правда
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Дейностите, които ще се изпълняват на обекта, са СРР/СМР/КРР и включват: Част АС - демонтаж на прозорци и врати; Доставка и монтаж PVC дограма/ по спецификация/; Демонтаж керемиди, летвена обшивка и камъшитови рогозки; Доставка и монтаж на обшивка от OSB и черна двустраннокаширана мушама по скатни покриви; Външна топлоизолация, вътрешна и външна мазилка, бояджийски работи; Части ВиК и ЕЛ - Вътрешни и външни В и К инсталации; Вътрешна и външна Ел инсталация

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45215213

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на домове с полагане на медицински грижи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Посочени в тръжната документация

ІІ.2.2) Опции

Финансовият остатък от предвидения бюджет след избора на изпълнител може да се възложи на същия за допълнителни видове строителни работи при спазване на изискванията на чл.2 от НВМОП

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е парична сума в размер на 8000,00лева платими в брой на касата на община Дулово или по сметка на община Дулово посочена в тръжната документация. Гаранция за изпълнение е парична сума в размер на 5% от стойността на договора. Гаранциите за участие се задържат и освобождават по реда на чл.62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Ежемесечни плащания за извършените СМР въз основа на заверени протоколи за извършени и подлежащи на заплащане натурални видове СМР

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация по чл.47, ал.1 от ЗОП; 2.Декларация по чл.47, ал.2 от ЗОП; 3.Декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП; 4.Декларация по чл.56, ал.1 т.10 от ЗОП; 5.Копия, заверени от участника, от документи за регистрация на кандидата - съдебна регистрация, идентификационен номер(БУЛСТАТ) или ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР; 6.Документ за регистрация по ЗДДС или декларация че фирмата не е регистрирана; 7.Списък на документите съдържащи се в офертата подписан и подпечатан от кандидата; 8.Удостоверение от НАП за наличие или липса на задължения на основание чл.87, ал.6 от ДОПК издадено не по-рано от 25 дни преди датата на конкурсната комисия;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година. 2. Застраховки за професионална отговорнос, съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ и Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска "Трудова злополука". 3.Доказателства за търговската репутация на кандидата за последните пет години- препоръки; В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изброените по – горе изисквания се прилагат за всеки член на обединението (консорциум и др.).
Минимални изисквания: 1.Да има положителен финансов резултат за последната година.Годишен оборот от изпълнени СМР за всяка от последните две години трябва да е не по-малко от 1 000 000.000, последните стойности са с включен ДДС. 2.Участникът да притежава застраховка за професионална отговорност за съответната група и категория строежи. 3.Поне една от референциите да бъде от Възложител от публичния сектор.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните три години; 2. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола и качеството /чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП/; В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изброените по – горе изисквания се прилагат за всеки член на обединението (консорциум и др.).
Минимални изисквания: 1.Посочва се възложителя, стойността на СМР, датата и място на изпълнение. 2.Списък на квалифицирани строителни работници съгласно националния класификатор на професиите в Република България и придружително писмо към НАП с удостоверение с регистрираните квалифицирани строителни работници във фирмата по чл.62, ал.4 от КТ.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: офертна цена с ДДС; тежест: 70
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10
Показател: опит на кандидата; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 01.07.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получана от кандидата или от упълномощен негов представител в сградата на общинска администрация гр.Дулово, ул.Васил Левски 18 срещу представен документ за закупена тръжна документация в стая №24 всеки работен ден до края на срока на продажба.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
08.07.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.07.2009 г.  Час: 11:00
Място

Зала №13 в сградата на общинска администрация гр.Дулово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстватучастниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Проект "Красива България" Мярка 02-02

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в десет дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответните действия. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва. Жалбата трябва да съдържа всички реквизити посочени в чл. 121, ал. 2, ал. 3, ал. 4 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ