Версия за печат

00823-2009-0001

BG-Летница: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Летница, област Ловеч, бул."България" №19, За: инж.Павлинка Чолакова, Република България 5570, Летница, Тел.: 06941 2163, E-mail: letnitsa@mail.bg, Факс: 06941 2256

Място/места за контакт: Община Летница

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.letnitsa.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на нова специализирана техника за сметосъбиране и сметоизвозване за нуждите на Община Летница, Община Ловеч и Община Угърчин.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: община Летница - гр.Летница, община Ловеч - гр.Ловеч и община Угърчин - гр.Угърчин
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на нова специализирана техника за сметосъбиране и сметоизвозване за нуждите на Община Летница, Община Ловеч и Община Угърчин, включваща два броя нови специализирани автомобили за сметосъбиране и сметоизвозване, един брой нова автометачна машина и два броя нови метачни машини за обществени пространства.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34144511, 34144430

Описание:

Сметосъбирачни камиони
Метачни машини

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

1.Нов специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване - 2 броя. 2.Нова автометачна машина - 1 брой. 3.Нова метачна машина за обществени пространства - 2 броя.

Прогнозна стойност без ДДС
541500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

30.10.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците внасят гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка в размер, както следва: за обособена позиция №1 - 2000,00 лева; за обособена позиция №2 - 2500, 00 лева; за обособена позиция №3 - 490,00 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на същия без ДДС за съответната обособена позиция и се представя при подписване на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на Община Летница в “Банка ДСК” ЕАД, клон Летница; IBAN: BG23STSA93003319012010, BIC: STSABGSF; б) банкова гаранция (оригинал) с валидност 90 дни от крайния срок за подаване на офертите при гаранция за участие и със срок на валидност най-малко 10 календарни дни след изтичане на срока на действие на договора при гаранция за изпълнение. Гаранцията за участие се задържа от възложителя при условията на чл.61 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава при условия, определени в договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условията и начините на плащане са уредени в проекта на договора, който е неразделна част от документацията за участие в процедурата.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Изпълнението на поръчката започва след писмено уведомление от страна на Възложителя, в рамките на осигурените за това от Възложителите - община Летница, община Ловеч и община Угърчин средства.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Офертата (Приложение № 1) и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци. Офертата задължително съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал). 2. Документи за съдебна регистрация на участника, удостоверяващи неговата правосубектност (в заверени от участника копия). 3. Удостоверение за актуално правно състояние (оригинал или нотариално заверено копие), ако участниците са юридически лица или еднолични търговци. Документът следва да бъде издаден не по-рано от един месец преди датата на подаване на офертата или удостоверение, издадено от Търговския регистър. 4. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). 5. Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП (оригинал). 6. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (оригинал). 7. Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП (оригинал). 8. Административни сведения за участника. 9. Документ за закупена документация за участие 10. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива. Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да отговаря на условията, на които отговаря и участника, както и да удостовери тези обстоятелства със посочените в документацията за участие документи. 11. Доказателства за икономическото и финансовото състояние, както и техническите възможности и/или квалификация на участника. 12. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението физически и/или юридически лица. 13. Техническо предложение – по образеца за Техническо предложение (Приложение №2А) 14. Предлагана цена за изпълнение на поръчката – (в оригинал). Подготвя се от участника по образеца за „Предлагана цена” (Приложение № 2). Този документ задължително се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена”, поставен в плика с офертата. 15. Подписан и подпечатан проект на договор (Приложение №13). 16. Декларация за запознаване с условията на поръчката, както и други документи, подробно описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните три години (2006 г., 2007 г., 2008 г.) - за участници, които са предприятия по смисъла на Закона за счетоводството, с изключение на новорегистрираните фирми и ФЛ. Едноличните търговци представят само отчет за приходи и разходи; 2. Справка, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и за оборота от изпълнени дейности, подобни на обекта на поръчката, за последните три години (2006 г., 2007 г., 2008 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Годишният финансов резултат на участника, а в случай на обединение – на всеки един от участниците в него, за всяка от последните две години да бъде положителен. 2. Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ оборот от дейността общо за предходните три години (2006 г., 2007 г, 2008 г.), според приложени годишни финансови отчети общо в размер на 100 000,00 лв. (сто хиляди лева). Участникът трябва да има минимален общ оборот от изпълнени договори за доставки, които са подобни на обекта на обществената поръчка, за последните три години (2006 г., 2007 г., 2008 г.), общо в размер на 50 000,00 лв. (петдесет хиляди лева). 3. В случай на обединение, водещият партньор трябва да удовлетворява поне 50 % от горепосоченото изискване (при открита процедура).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори с предмет, подобен на предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните три години (2006 г., 2007 г., 2008 г.), с посочване на стойностите на договорите, място и срокове на изпълнение, клиенти и придружени с препоръки за добро изпълнение (референции) и/или заверени копия от договорите; списъка с декларираните обстоятелства се подписва от лицето/лицата, които представляват участника и се полага негов печат; Участниците, по своя преценка, могат да приложат списък на изпълнени договори с предмет, подобен на предмета на поръчката, и за по-дълъг от посочения период. 2. Списък на лицата, които са на ръководна длъжност или които ще отговарят за изпълнението на поръчката, включително на тези,отговарящи за контрола на качеството – приложени биографии и документи удостоверяващи образованието, професионалната им квалификация и опит. Участниците да посочат имената на всички лица (собствени и наети технически лица), които ще бъдат ангажирани с изпълнението на обществената поръчка, като приложат доказателства за образованието, опита и квалификационната им степен. Собствени и наети технически лица на участника ангажирани с изпълнението на предмета на поръчката, да притежават професионална квалификация със съответната квалификационна група, като за целта се преставят копия на документите за професионалната квалификация и на удостоверенията за квалификационни групи. 3. Документи, доказващи наличие на собствена или оторизирана от производителя на товарни автомобили за гаранционна и следгаранционна поддръжка сервизна база, с посочен адрес и телефон за контакти; 4. Фотографски снимки на предлаганата нова специализирана техника за сметосъбиране и сметоизвозване; 5. Декларация от участниците, че доставените автомобили ще бъдат придружени със сертификати, удостоверяващи обстоятелствата, че производителят на автомобилите и съответното оборудване са сертифицирани по система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2000, или еквивалентно (ако документите са на чужд език, следва да бъдат представени и в превод на български език); 6. Декларации, че доставените автомобили ще бъдат придружени със сертификати за произход и качество, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, одобрени, съгласно европейските изисквания (ако документите са на чужд език, следва да бъдат представени и в превод на български език); 7. Декларация от участниците, че доставените автомобили ще бъдат придружени със сертификати за степента на екологичност (ако документите са на чужд език, следва да бъдат представени и в превод на български език); 8. Декларация от участниците, че доставените автомобили (два броя нови специализирани автомобили за сметосъбиране и сметоизвозване, един брой нова автометачна машина и два броя нови метачни машини за обществени пространства), ще бъдат придружени с прилежаща документация (на български език) за експлоатация на автомобилите, за доказване на техническото състояние на всеки отделен елемент от оборудването и гаранционен срок за поддръжка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът трябва да има изпълнени за последните три години не по-малко от 2 договора с предмет, сходен с предмета на поръчката. Участникът трябва да е изпълнил доставките директно (не чрез подизпълнител или като член на консорциум). Участникът следва да представи копия от референции, подписани от Възложителя на доставките; 2. Собствени и наети технически лица на участника ангажирани с изпълнението на предмета на поръчката, да притежават професионална квалификация със съответната квалификационна група, като за целта се представят копия на документите за професионалната квалификация и на удостоверенията за квалификационни групи. 3. Участникът да разполага със собствена или оторизирана от производителя на автомобилите за гаранционна и следгаранционна поддръжка сервизна база, с посочен адрес и телефон за контакти.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 80
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10
Показател: Срок на доставка; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.07.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава всеки работен ден от 08:00 до 17:00 часа от Дирекция "Устройство на територията, общинска собственост и икономическо развитие" при Община Летница срещу представен документ за заплатена такса в касата на общината, ІІ етаж, "Информационен център" център" или по банков път по сметка на Община Летница в "Банка ДСК" ЕАД, клон Летница, BIC:STSA BGSF, IBAN: BG37 STSA 9300 84 108 120 00, Код за вид плащане: 44 70 00. Посочената цена е с ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20.07.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.07.2009 г.  Час: 10:00
Място

гр.Летница, бул. "България" №19, заседателна зала "Форум"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура е открита с Решение №1/26.05.2009 год. на Кмета на Община Летница.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Нови специализирани автомобили за сметосъбиране и сметоизвозване
1) Кратко описание

Нови специализирани автомобили за сметосъбиране и сметоизвозване за контейнери за смет тип "Бобър" - 1,1 м3 и кофи за смет тип "Мева" - 0,11 м3 за нуждите на Община Летница и Община Угърчин.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34144511, 34144430

Описание:

Сметосъбирачни камиони
Метачни машини

3) Количество или обем

Два броя нови специализирани автомобили за сметосъбиране и сметоизвозване за контейнери за смет тип "Бобър" - 1,1 м3 и кофи за смет тип "Мева" - 0,11 м3 по един брой за нуждите на Община Летница и Община Угърчин.

Прогнозна стойност, без ДДС
217500 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.10.2009 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Нова автометачна машина
1) Кратко описание

Нова автометачна машина за нуждите на Община Ловеч.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34144511, 34144430

Описание:

Сметосъбирачни камиони
Метачни машини

3) Количество или обем

Един брой нова автометачна машина за нуждите на Община Ловеч.

Прогнозна стойност, без ДДС
275000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.10.2009 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Нови метачни машини за обществени пространства
1) Кратко описание

Нови метачни машини за обществени пространства за нуждите на Община Летница и община Угърчин.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34144511, 34144430

Описание:

Сметосъбирачни камиони
Метачни машини

3) Количество или обем

Два броя нови метачни машини за обществени пространства по един брой за нуждите на Община Летница и община Угърчин.

Прогнозна стойност, без ДДС
49000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.10.2009 г.