Версия за печат

00530-2009-0045

BG-Бургас: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ Дирекция "ОУИ"Бургас, Дирекция "ОУИ"Бургас ул."Цар Петър"№5 Б, За: Ралица Куванджиева, Драгомир Сапунджиев за Бургас,Слав Славов за Сливен, България 8000, Бургас, Тел.: 056 878211; 056 878162; 044 610246

Място/места за контакт: Ралица Куванджиева, Драгомир Сапунджиев за Бургас,Слав Славов за Сливен

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: бслужване на данъкоплатците, осигурителите и осигурените

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно поддържане и ремонт на пожаро известителни инсталации /ПИИ/ в сградите на ТД на НАП в гр. Бургас и гр.Сливен

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: Бургас и Сливен
Код NUTS: BG34
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Абонаментно поддържане на пожаро-известителните инсталации /ПИИ/ в сградите на ТД на НАП гр.Бургас и гр.Сливен . -ул. «Цар Петър» №5Б – Панел J524-F6 1 бр. Термодиференциален датчик AHR-871 118 бр. Ръчен пожароизвестител 11бр. Сирена за външен монтаж , бронирана, с лампа 1 бр. Индикатор 95 бр. Пожарен звънец SD 101 11 бр. Димо-оптичен RF 501 5 бр. Термичен датчик RT 101t 5бр. -ул.»Александровска» №26 Панел J524-F6 24зони 1 бр. Термодиференциален датчик RT 101 97 бр. Димно-оптичен датчик RF 20 бр. Ръчен пожароизвестител 16бр. Сирена за външен монтаж , бронирана, с лампа 1 бр. Сирена за вътрешен монтаж, с лампа 4 бр. Лъчи 24 бр. -ул. «Александровска» №83 Табло 1 бр. Термодиференциал 15 бр. П.С. 5 бр. Ръчен пожароизвестител 2бр. Сирена вътрешна 1 бр. Сирена бронирана 1бр. ТД на НАП гр. Сливен ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИА НА ПОЖАРО-ИЗВЕСТИТЕЛНАТА ИНСТАЛАЦИЯ Сливен 1. Централа – УНИПОС SFS-5100 - 1 бр. 2. Датчици, ръчни – тип „КАС„ - 8 бр. 3. Конвенциални оптико-димен детектори [ - 95 бр. 4. Линии на ПИЦ - 5 бр. 5. Акумулаторни батерии – 12V, 72Ah - 2 бр. 6. Изнесени сигнализатори – ПС-21 - 80 бр. 7. Звукова сигнализация - “Палмо” - 3 бр.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Абонаментно поддържане на пожаро-известителните инсталации /ПИИ/ в сградите на ТД на НАП гр.Бургас и гр.Сливен . -ул. «Цар Петър» №5Б – Панел J524-F6 1 бр. Термодиференциален датчик AHR-871 118 бр. Ръчен пожароизвестител 11бр. Сирена за външен монтаж , бронирана, с лампа 1 бр. Индикатор 95 бр. Пожарен звънец SD 101 11 бр. Димо-оптичен RF 501 5 бр. Термичен датчик RT 101t 5бр. -ул.»Александровска» №26 Панел J524-F6 24зони 1 бр. Термодиференциален датчик RT 101 97 бр. Димно-оптичен датчик RF 20 бр. Ръчен пожароизвестител 16бр. Сирена за външен монтаж , бронирана, с лампа 1 бр. Сирена за вътрешен монтаж, с лампа 4 бр. Лъчи 24 бр. -ул. «Александровска» №83 Табло 1 бр. Термодиференциал 15 бр. П.С. 5 бр. Ръчен пожароизвестител 2бр. Сирена вътрешна 1 бр. Сирена бронирана 1бр. ТД на НАП гр. Сливен ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИА НА ПОЖАРО-ИЗВЕСТИТЕЛНАТА ИНСТАЛАЦИЯ Сливен 1. Централа – УНИПОС SFS-5100 - 1 бр. 2. Датчици, ръчни – тип „КАС„ - 8 бр. 3. Конвенциални оптико-димен детектори [ - 95 бр. 4. Линии на ПИЦ - 5 бр. 5. Акумулаторни батерии – 12V, 72Ah - 2 бр. 6. Изнесени сигнализатори – ПС-21 - 80 бр. 7. Звукова сигнализация - “Палмо” - 3 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
11000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

01.01.2010 г. 

Завършване

31.12.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

"Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 50 лв. /петдесет/ внесени по банкова сметка № BG45UNCR96603388964918 в УНИКРЕДИТ БУЛБАНК клон Бургас – б.код UNCRBGSF. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % /пет/ от стойността на договора.Гаранцията може да се представи като парична сума или банкова гаранция.Паричната сума се внася от кандидата определен за изпълнител към датата на подписване на договора. Сумата се внася по банкова сметка № BG45UNCR96603388964918 в УНИКРЕДИТ БУЛБАНК клон Бургас – б.код UNCRBGSF. Банковата гаранция следва да е неотменима, за срока на изпълнение на договора и да се представи при подписването на същия в Дирекция"ОУИ" Бургас

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

до 60 дни след изпълнение на услугата и представяне на всички изискуеми документи

ІІІ.1.4) Други особени условия

Предвидени са следните възможности: а/При промяна в стойността /броят/ на активите в посока намаление възложителят може да оттегли едностранно възлагането на конкретната услуга без финансови компенсации; б/ при промяна в стойността /броят/ на активите в хода на изпълнение на поръчката, дължимата месечна сума се намалява съразмерно на отпадналата необходимост, без за това да се дължат финансови компенсации; в/ възможност за възлагане на обществена поръчка, чрез процедура на договаряне без обявления при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1. Документ за регистрация на участника - За юридически лица, които не са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/ се представя: - копие от документ за съдебна регистрация; - валидно удостоверение за актуално състояние; - копие на удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ,Удостоверение от съответния съд за липса на производство по несъстоятелност и ликвидация на кандидата/, а когато кандидатът е физическо лице – документ за самоличност;. 1.2. За юридически лица, които са пререгистрирани по реда на ЗТР се представя копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от ЗТР. Когато участникът не представи ЕИК, освен копие от документа за регистрация, прилага и удостоверение за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър). 1.3. За чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в легализиран превод.; 2. Документ за данъчна регистрация – обща и по ДДС (ако е регистриран) – копие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат; 3. Документ за внесена гаранция за участие: банкова гаранция-оригинал или оригинал на платежно нареждане за внесена парична сума по банковата сметка на възложителя; 4. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на кандидата. Представят се тези от документите по чл.50, ал.1, т.1 – т.3 от ЗОП, които са посочени от отдела/дирекцията заявила необходимостта. Представят се и следните документи: - Копие от годишния финансов отчет и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година - заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат; - Информация за общия оборот и оборота за извършените услуги, с обект подобен на настоящата поръчка, за последните три години. 5. Доказателства, че кандидатът е оторизиран да извършва дейност по поддръжка на ПИИ уредби. 6. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП, както следва: 6.1. Описание на техническото оборудване, машини и други съоръжения, с които кандидатът разполага за изпълнение на поръчката; 6.2. Наличие на сервизна база на територията на гр. Бургас и/или гр.Сливен и/, с която кандидатът разполага; 6.3. Декларация от кандидата, че ще осигури аварийна група за поддръжка и ремонт в часовете, извън работното му време, почивните и празнични дни; 6.4. Списък на техническите лица, които ще обезпечат изпълнението на договора, придружен от документи удостоверяващи професионалната им квалификация; 6.5.Декларация, съдържаща списък на основните договори на кандидата, през последните три години; 6.6.Препоръки от поне трима клиенти; 7. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП; 8. Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал.2 и ал.5 от ЗОП. Декларациите се представят и от управителите и/или членовете на управителните органи на кандидатите, а в случай, че членовете са юридически лица – от техните представители в съответния управителен орган; 9. Копие от документ за закупена документация. (заверено с гриф „Вярно с оригинала, подпис и печат на кандидата”); 10. Свидетелство за съдимост-същото се представя и от управителите и_/или членовете на управителните органи на кандидата, а в случай, че членовете са юридически лица-от техните представители в съответния управителен орган съгл. чл.47 ал.4 от ЗОП; 11. Удостоверение за наличие/липса на задължения по ДОПК, издадено не по-късно от 14 дни преди крайния срок за подаване на предложения, определен от възложителя; 12. Удостоверение за липса на задължения към съответната община 13. Удостоверение от съответния съд за липса на производство по несъстоятелност и ликвидация на кандидата; 14. Други изискуеми от възложителя документи, с оглед естеството на предмета на обществената поръчка; 15. Изрично пълномощно за представяне на пред16. Изрично пълномощно за представляване на канди
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
Минимални изисквания: доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: доказателства за техническите възможности - чл.51, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП;
Минимални изисквания: доказателства за техническите възможности - чл.51, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: най –ниска предложена цена за абонамент; тежест: 70
Показател: ч.ставка и допълнителни разходи ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 82 от 27.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.06.2009 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 1.8 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес - Дирекция "ОУИ" Бургас, град Бургас, ул."Цар Петър" №5"б", всеки работен ден от 09:00 12.30 и от 13.00 до 17:30 часа, срещу представен документ за платена цена на документацията, преведена по следната банкова сметка: № BG76UNCR96603188964910 в УНИКРЕДИТ БУЛБАНК клон Бургас – б.код UNCRBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.07.2009 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.07.2009 г.  Час: 10:30
Място

в сградата на Дирекция"ОУИ" Бургас, гр.Бургас, ул."Цар Петър"№5Б

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

лицата посочени в чл.68 ал.5 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

жалбата се подава в срок 10 дни от узнаването за съответното решение - чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Абонаментно поддържане и ремонт на пожаро известителни инсталации /ПИИ/ в сградите на ТД на НАП в гр. Бургас. За сградите на ТД на НАП в гр. Бургас включва абонаментно поддържане на три броя сгради находящи се на ул.”Цар Петър” № 5Б,” Александровска” №26 и „Александровска”№83.
1) Кратко описание

Абонаментно поддържане и ремонт на пожаро известителни инсталации /ПИИ/ в сградите на ТД на НАП в гр. Бургас. За сградите на ТД на НАП в гр. Бургас включва абонаментно поддържане на три броя сгради находящи се на ул.”Цар Петър” № 5Б,” Александровска” №26 и „Александровска”№83.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50510000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на помпи, арматурни изделия, метални контейнери

3) Количество или обем

Абонаментно поддържане и ремонт на пожаро известителни инсталации /ПИИ/ в сградите на ТД на НАП в гр. Бургас. За сградите на ТД на НАП в гр. Бургас включва абонаментно поддържане на три броя сгради находящи се на ул.”Цар Петър” № 5Б,” Александровска” №26 и „Александровска”№83. - съгласно документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
6000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.01.2010 г. , Крайна дата 31.12.2012 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Абонаментно поддържане и ремонт на пожаро известителни инсталации /ПИИ/ в сградата на ТД на НАП в гр. Сливен
1) Кратко описание

Абонаментно поддържане и ремонт на пожаро известителни инсталации /ПИИ/ в сградата на ТД на НАП в гр. Сливен

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Абонаментно поддържане и ремонт на пожаро известителни инсталации /ПИИ/ в сградата на ТД на НАП в гр. Сливен

Прогнозна стойност, без ДДС
5000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.01.2010 г. , Крайна дата 31.12.2012 г.