Версия за печат

00085-2009-0027

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ВОЕННОМЕДИЦИНСКА АКАДЕМИЯ, Бул. "Св. Георги Софийски" 3, За: инж. Анна Кунчева, България 1606, София, Тел.: 02 9225963, E-mail: anna.kuncheva@vma.bg, Факс: 02 9523311

Място/места за контакт: Централна лаборатория "Информационно осигуряване и техническа поддръжка"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vma.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Военномедицинска академия, Бул. Св. "Георги Софийски" 3, За: Елена Будинова Ирманова; Надежда Иванова Сакалийска, България 1606, София, Тел.: 02 9555195

Място/места за контакт: ВМА - стая 25, ІІ етаж

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Военномедицинска академия, Бул. Св. "Георги Софийски" 3, За: Росица Добрева Георгиева, България 1606, София, Тел.: 02 9226229

Място/места за контакт: ВМА - Явно деловодство - сектор "Входящи"

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ПЪЛНО АБОНАМЕНТНО СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ НА МЕДИЦИНСКА АПАРАТУРА С ИЗТОЧНИЦИ НА ЙОНИЗИРАЩИ ЛЪЧЕНИЯ, ЕХОГРАФСКИ АПАРАТИ, ПЕРИФЕРНИ УСТРОЙСТВА КЪМ ТЯХ С ВКЛЮЧЕНИ ТРУД И РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ КАКТО И ЪПГРЕЙД НА РАБОТНА СТАНЦИЯ, ЧИСЛЯЩА СЕ НА ВМА - СЪГЛАСНО СПЕЦИФИКАЦИЯ - ПРИЛОЖЕНИЕ №1 (НЕРАЗДЕЛНА ЧАСТ ОТ ДОКУМЕНТАЦИЯТА)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: Военномедицинска академия
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

ПЪЛНО АБОНАМЕНТНО СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ НА МЕДИЦИНСКА АПАРАТУРА С ИЗТОЧНИЦИ НА ЙОНИЗИРАЩИ ЛЪЧЕНИЯ, ЕХОГРАФСКИ АПАРАТИ, ПЕРИФЕРНИ УСТРОЙСТВА КЪМ ТЯХ С ВКЛЮЧЕНИ ТРУД И РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ КАКТО И ЪПГРЕЙД НА РАБОТНА СТАНЦИЯ, ЧИСЛЯЩА СЕ НА ВМА - СЪГЛАСНО СПЕЦИФИКАЦИЯ - ПРИЛОЖЕНИЕ №1 (НЕРАЗДЕЛНА ЧАСТ ОТ ДОКУМЕНТАЦИЯТА)

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50400000, 50421200

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати
Услуги по ремонт и поддържане на апарати с Х (рентгенови) лъчи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно спецификация - Приложение № 1 /неразделна част от документацията/.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата: 5000.00 лева със срок на валидност равен със срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на сключения договор без ДДС и е със срок на валидност до приключване изпълнението на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По банков път.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите представят докумети по чл. 50 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Копия на баланса и отчета за приходи и разходи през предходната година. Декларация за общия оборот и за оборота на стоките, който са обект на поръчката за последните три години. Среден годишен оборот от извършени такива или подобни поръчки за предходните 3 години да не е по-малко от 8 000 000.00 лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите представят докумети по чл. 51 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки на такива или подобни инструменти и апаратура, извършени през последните три години с включени предмет, стойности, дати и получатели и препоръки за добро изпълнение, както и договори за абонаментно сервизно обслужване на подобна апаратура. Декларация съдържаща списък на оборудването, машините и техническите съоръжения, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката и сервизната поддръжка. Квалификационни изисквания към участниците: Участникът да е официален представител на производителя на предлаганата апаратура. Удостоверява се с писмо от производителя. Документи, удостоверяващи образователната и професионална квалификация на участника и на лицата, които отговарят за извършването на доставката и сервизната поддръжка. Участникът да представи сертификати за качество ISO 9001. Сертификат по ISO на участника и производителя. Всички документи във връзка с горните изисквания (ако са на чужд език) да се представят в легализиран превод на български език извършен от преводач – физическо лице или агенция от списъка на Лицензираните преводачи на МВнР.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Време за реакция; тежест: 20
Показател: Срок на доставка на резервна част; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.07.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документация се получава в касата на ВМА - стая 25, ІІ етаж, бул. "Св. Г. Софийски" № 3, гр. София, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 ч. и от 13:00 до 15:00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20.07.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.07.2009 г.  Час: 11:00
Място

Военномедицинска академия, бул. св."Георги Софийски" 3, зала 2, етаж 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Управители на фирми или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцята, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: pcadmi@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 ,ал. 2. от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ