Версия за печат

00672-2009-0002

BG-Кнежа: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кнежа, ул."Марин Боев" №69, За: Петрана Костовска, България 5835, Кнежа, Тел.: 09132 7255, E-mail: kneja_stop@mail.bg, Факс: 09132 7007

Място/места за контакт: Община Кнежа

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Подмяна на водопровод по ул."Райна княгиня"-гр.Кнежа

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Кнежа
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Подмяна на водопровод по ул."Райна княгиня"-гр.Кнежа включва подмяна на съществуващия водопровод от етернитови тръби с полиетиленови тръби с висока плътност.Трасето на новия водопровод минава в зелената площ, успоредно на улицата.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45300000, 45330000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи на тръбопроводни инсталации

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е под формата на банкова гаранция или парична сума в размер на 3000,00 (Три хиляди) лева, платима в касата на Община Кнежа или по банкова сметка: IBAN:BG11IABG74943301620403,BIC:IABGBGSF, Банка "Интернешънъл Асет Банк" - гр.Кнежа. Гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гарнция или парична сума в размер на 3 % от стойността на договора, платима по банкова сметка: IBAN:BG11IABG74943301620403, BIC:IABGBGSF, Банка "Интернешънъл Асет Банк" - гр.Кнежа.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извърши по банков път при представяне на фактура и съпътстващи документи, описани в документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всяка оферта трябва да съдържа документите, посочени в документацията по процедурата. Не може да участвува в процедурата по възлагане на обществена поръчка участник: 1.При който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП: 2. Който е представил оферта, която е непълна и/или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в документацията за участие или не е използувал изготвените образци, или не са спазени указанията за изготвянето им; 3.Когато участникът е декларирал съгласие да участвува като подизпълнител в офертата на друг участник или е в съдружие с друг участник, или участвува пряко или косвено в управлението, контрола или капитала на дружество, което е участник в процедурата. 4.Когато участникът не е представил някой от документите, изискуеми по чл. 13 от НВМОП и/или документите, предвидени в документацията; 5.Когато участникът не е представил документ за закупуване на документация за участие и/или документ за внесена гаранция за участие; 6.Когато участникът е представил офертата за цена в нарушение на изискванията на чл. 14, ал. 2 от НВМОП; 7.Когато гаранцията за участие е представена от участника под формата на банкова гаранция и е със срок на валидност по-кратък от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника; 8.Когато представената от участника техническа оферта не отговаря на условията в документацията. Не може да участва в процедурата чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите/финансов отчет/ на участника за последните три години - 2006г., 2007 г, 2008 г.; 2.Справка, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и за оборота oт изпъленени договори за реконструкция или изграждане на ВиК мрежи и съоръжения,реконструкция и/или възстановяване и/или ремонт на пътища за последните три години (2006 г., 2007 г, 2008 г.). 3. Копие от действуваща застрахователна полица за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ (нотариално заверено) за категорията строеж, в която попада обекта на поръчката; 4.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: 1.Годишен финансов резултат на участника, а в случай на обединение - на всеки участник в него, за всяка от последните три години да бъде положителен; 2.Участикът трябва да има приход от изпълнени договори за реконструкция или изграждане на ВиК мрежи и съоръжения,реконструкция и/или възстановяване и/или ремонт на пътища за последните три години (2006 г., 2007 г, 2008 г.), средно аритметично, не по-малко от 3 000 000 лева без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за строителство за обекти, подобни на обекта на поръчката, изпълнени от участника през последните пет години (2004г., 2005г.,2006 г., 2007 г, 2008г.), /като под обекти, подобни на обекта на поръчката следва да се разбират обекти за реконструкция или изграждане на ВиК мрежи и съоръжения,реконструкция и/или възстановяване и/или ремонт на пътища / с посочване на стойностите на договорите, място и срокове на изпълнение, клиенти и придружени с копия от договори и/или препоръки за добро изпълнение (референции); списъкът с декларираните обстоятелства се подписва от лицето/лицата, които представляват участника и се полага негов печат; 2.Списък на екипа специалисти, които са на ръководна длъжност или които ще отговарят за извършването на поръчката, включително на тези,отговарящи за контрола на качеството - приложени биографии удостоверяващи образованието, професионалната им квалификация и опит. 3.Описание на собствено и наето техническо оборудване, строителна техника и механизация, с които разполага участника и са необходими за изпълнение на поръчката; 4.Заверено копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, което удостоверява, че строителя отговаря на изискванията за изпълнение на строежи от категорията, в която попада обекта на поръчката, съгласно § 2, ал. 1 и ал. 2 от Преходните и Заключителни разпоредби на Закона за камарата на строителите. При обединения на физически и/или юридически лица, поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в регистъра. 5.Сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството или еквивалент, сертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалент.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансова оценка; тежест: 40%
Показател: Техническа оценка; тежест: 60%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 18.06.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
18 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие се заплаща в касата на общината или по банков път:Банка Интернешънъл асет банк, филиал Кнежа IBAN:BG24IABG74948401620500 BIC:IABGBGSF ,код за вид плащане 447000. Документацията се получава в стая 101 в община Кнежа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
26.06.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.06.2009 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на община Кнежа

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението е по решение №240 от 28.05.2009г. с изх.№0400-196/29.05.2009г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: kneja_stop@mail.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ