Версия за печат

00053-2009-0003

BG-гр.Средец: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Средец, гр.Средец, обл.Бургас, пл."Георги Димитров" №3, За: Марияна Джермова, Република България 8300, гр.Средец, Тел.: 0889 184495

Място/места за контакт: Марияна Маркова Джермова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: e-mail:obshtinasredets@mail.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски заведения, ученически столове на територията на Община Средец, Домашен социален патронаж, Дом за деца лишени от родителска грижа „Щурче” град Средец, Дом за възрастни хора с умствена изостаналост село Факия, община Средец”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Доставките се осъществяват в складовете на възложителя находящи се в посочените в документацията обекти.
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на хляб, тестени изделия, месо и месни продукти, мляко и млечни продукти, консерви, захар и захарни изделия, варива, пакетирани стоки, подправки, пресни плодове и зеленчуци за нуждите на детските заведения, ученически столове на територията на община Средец, Домашен социален патронаж, Дом за деца лишени от родителска грижа "Щурче" гр.Средец, Дом за възрастни хора с умствена изостаналост с.Факия.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството на поръчката е посочено в документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
388000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 2000 лева. Гаранциата за участие и гаранцията за изпълнение се представят като парична сума или банкова гаранция. Паричната сума се превежда по банкова сметка на Община Средец: BG53BPBI79373347649603, BIC: BPBIBGSF при банка Юробанк и ЕФДЖИ. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, нейната валидност следва да бъде не по-малка от 15 календарни дни след изтичане срока на валидността на офертата му. Гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора от определения за изпълнител участник. Задържанено и освобождаването на гаранцията за участие се осъществява по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договор е в размер на 1% от прогнозната стойност на поръчката без ДДС, представя се при сключването на договора и е с валидност през цялото време, докато е в сила.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането се извършва по банков път в срок до 30 дни след изтичане на месеца, в който са извършени доставките срещу представяне на фактура за съответната доставка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Документ за регистрация на участника или документ за самоличност (за физически лица), за чуждестранните лица документа се представя в легализиран превод. 2. Удостоверение за актуално състояние (оригинал или нотариално заверено копие) или документ удостоверяващ ЕИК на участника за регистрираните в Агенция по вписванията, издадено не по-рано от 2 месеца от датата на провеждане на процедурата. 3. Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП и други документи посочени в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Отчет за приходите и разходите за последните 2 години.
Минимални изисквания: Да са приключили последните 2 години с положителен финансов резултат.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на моторните превозни средства, с които ще бъдат извършвани доставките с приложено копие от регистрационните им документи.
Минимални изисквания: 1. Документ удостоверяващ регистрация в РИОКОЗ и сертификат по ДВСК на моторните превозни средства, с които ще се извършва транспортът на хранителните стоки. 2. Сертификат за произхода на хранителните продукти от растителен и животински произход, представен към момента на извършване на доставката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена; тежест: 50
Показател: Срок на плащане; тежест: 40
Показател: Срок на доставка; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.07.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на тръжната документация се заплаща от участниците в брой в касата на Община Средец - гр.Средец, пл."Г.Димитров" №3 или по банкова сметка BG46BPBI79373147649600 при банка Юробанк и ЕФДЖИ. Документацията се получава от стая №43 в сградата на общинска администрация или се изпраща на посочен от участника адрес за негова сметка, след направено искане.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.07.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.07.2009 г.  Час: 14:00
Място

Зала 2 на Община Средец

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или упълномощени техни представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуранция, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие на възложителя, ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за изваршването на съответното дейстквие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуранция, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9807315, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хранителни продукти, пресни плодове и зеленчуци.
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти, пресни плодове и зеленчуци до складове на възложителя, находящи се в обекти подробно посочени в документацията за участие в процедурата.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Посочено в документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хляб
1) Кратко описание

Доставка на хляб в складовете на възложителя, находящи се в обекти посочени в документацията за участие в процедурата.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Посочено в документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24