РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на хранителни продукти за нуждите на Община Бяла
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Община Бяла, Област Варна
Код NUTS:
BG331
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Предвижда се доставка на хранителни продукти за нуждите на Община Бяла за 2009г.
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Според нуждите на Община Бяла.
Прогнозна стойност без ДДС
180000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 250 лева,представена като банкова гаранция или паричен депозит по банкова сметка. Гаранция за изпълнение на договора e в размер на 2% от стойноста на поръчката. Гаранциите се внасят по банкова сметка на Община Бяла: "Банка ДСК" ЕАД-клон Бяла по набирателна сметка ВIС KOD- STSABGSF , IBAN-BG 18STSA93003300801126
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Съгласно условия и ред, определени от финансиращия орган.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
На основание чл. 25 ал.3 т. 2 ЗОП, възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участника определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Възложителят изисква Участникът да представи за всяко от лицата в обединението, документите по чл.13, ал.4 от НВМОП, както и всички останали такива, изисквани по тръжната документация за случаите когато те не могат или не следва да бъдат представени от обединението, поради липсата на персонификация. За неперсонифицираните обединения се представя учредителния акт, с който е създадено обединението. Гаранциите за участие/изпълнение се представят от, респективно договора ще се подписва от лицето, което представлява обединението. Всяко лице от обединението
трябва да покрива въведените от тръжната документация минимални изисквания към участниците.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всяка оферта трябва да съдържа документите, посочени в документацията по процедурата. Не може да участвува в процедурата по възлагане на обществена поръчка участник:
1.При който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП:
2. Който е представил оферта, която е непълна и/или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в документацията за участие или не е използувал изготвените образци, или не са спазени указанията за изготвянето им;
3.Когато участникът е декларирал съгласие да участвува като подизпълнител в офертата на друг участник или е в съдружие с друг участник, или участвува пряко или косвено в управлението, контрола или капитала на дружество, което е участник в процедурата.
4.Когато участникът не е представил някой от документите, изискуеми по чл. 13 от НВМОП и/или документите, предвидени в документацията;
5.Когато участникът не е представил документ за закупуване на документация за участие и/или документ за внесена гаранция за участие;
6.Когато участникът е представил офертата за цена в нарушение на изискванията на чл. 14, ал. 2 от НВМОП;
7.Когато гаранцията за участие е представена от участника под формата на банкова гаранция и е със срок на валидност по-кратък от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника;
8.Когато представената от участника техническа оферта не отговаря на условията в документацията.
Не може да участва в процедурата чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите (финансов отчет) на участника за последните две години ( 2007 г.,2008 г.);
2.Справка, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и за оборота oт доставка на хранителни продукти за последните две години ( 2007 г., 2008 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: 1. Да имат документално доказан оборот за 2007 г. и 2008г. най - малко 60 000 лв.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за доставка на хранителни продукти за последните две години ( 2007 г., 2008 г.
2. Списък на необходимата техника,която притежават за изпълнение на дейността или сключен договор за наем (лизинг) за нея
Минимални изисквания: 1.Да притежава минимум две превозни средства за доставка на хранителните продукти.
2.Да представи най малко 2 / два / изпълнени договора за последните пет години ( 2004 г., 2005 г., 2006 г, 2007 г., 2008 г.) придружени с препоръки за добро изпълнение (референции)
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 23.06.2009 г. Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Комплекта офертни документи се закупува до 28 .06. 2009 год. в сградата на Община Бяла, Област Варна, ул. "Андрей Премянов" № 29, стая 7, срещу заплащане на сумата от 150 лева без ДДС в брой.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
30.06.2009 г. 12:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.06.2009 г. Час: 13:00
Място
гр. Бяла, община Бяла, Варненска област, ул. "Андрей Премянов" № 29 - сградата на Община Бяла - заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Представителите на фирмите или упълномощени от тях лица.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ. "ВИТОША" № 18, Р.БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02-9356113, Факс: 02-9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно разпоредбите на чл. 120 ал.2 от ЗОП.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление