Версия за печат

00207-2009-0008

BG-гр. София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална здравноосигурителна каса, гр. София, ул. "Кричим" № 1, За: Михаил Гайдаржиев, България 1407, гр. София, Тел.: 02 9659126, E-mail: minigi@mail.bg, Факс: 02 9659165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Разработване и внедряване на модул „Тестова среда и автоматизирано управление на инциденти” и модул „Автоматизиране на въвеждането на данни в регистрите на ИМП от интегрираната информационна система на НЗОК” към интегрираната информационна система

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: ЦУ на НЗОК с адрес по списък, част от документацията за участие.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Разработване и внедряване на модул „Тестова среда и автоматизирано управление на инциденти” и модул „Автоматизиране на въвеждането на данни в регистрите на ИМП от интегрираната информационна система на НЗОК” към интегрираната информационна система

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72212610

Описание:

Услуги по разработване на софтуер за бази данни

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
492000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: РД-14-34 / Наименование:Разработване и внедряване на модул „Тестова среда и автоматизирано управление на инциденти” и модул „Автоматизиране на въвеждането на данни в регистрите на ИМП от интегрираната информационна система на НЗОК” към интегрираната информационна система
V.1) Дата на сключване договора

25.05.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КОНСОРЦИУМ "БУЛЛ И ПАРТНЬОРИ", ул."Расаритулуй" №1, Румъния 118, гр.Букурещ, Тел.: 021 3023300, E-mail: office@siveco.ro, Факс: 021 3023391

URL: www.siveco.ro.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 492000 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 2

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.2) Подаване на жалби

29 май 2009г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.05.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.