Версия за печат

00081-2009-0020

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Варна, бул. "Съборни" 24, ет.7, За: Антон Жожев, България 9000, Варна, Тел.: 052 659209, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 659165

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка и монтаж на офис-обзавеждане за нуждите на Община Варна и подразделенията й "

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

При изпълнение на поръчката следва да се доставят,изработят и монтират на офис мебели за нуждите на Община Варна и подразделенията й.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39130000

Описание:

Мебелировка за офиса

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Количеството и обема на офис-обзавеждането, необходими за доставка ще се уточняват допълнително при отделни заявки от възложителя и съобразно стойността на поръчката, описана в документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 18 000лв., представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. На основание чл.59,ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение на договора се определя на 3% от стойността на договора, представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. Гаранциите се внасят с платежни нареждания към бюджет по IBAN: BG36CECB97903362150000 и BIC код :CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на Община Варна.Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от Бюджет 2009г., Бюджет 2010г., Бюджет 2011г. на Община Варна-Функция-ИЗО,Дейност – 122,Праграф-52.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: -Документ за регистрация на участника - нотариално заверено копие или единен идентификационен код издаден не по-рано от 3(три) месеца преди датата на представянето му, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; нотариално заверено копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документа за създаването му; -Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; - Декларация по чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП и други документи описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Копие от годишния баланс и ОПР за 2007г. и 2008г., заверени от участника или Декларация по чл.50 от ЗДДФЛ за 2008г., заверено от участника;
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - списък на основните договори за извършени подобни с предмета на поръчката доставки през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение /референции, с телефон за връзка с подписалия референцията/; - доказателства за наличие на производствена и складова база с посочване на точното им местонахождение, собствена или наета - копия от документи за собственост или наем, заверени от участника; - описание на технологично оборудване,механизация и транспорт за осигуряване на качеството с приложени документи за собственост или ползване на оборудването за производство на изделията - копия, заверени от участника; - списък на техническите лица, които отговарят за контрола на качеството, подписан от кандидата; - документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката - копия, заверени от участника; - автореференция на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оферта; тежест: 50%
Показател: Ценова Оферта; тежест: 50%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението и документацията за участие в малката обществена поръчка са одобрени с Решение №1571/20.05.2009г. на Кмета на Община Варна.За тази обществена поръчка е попълнен онлайн формуляр в базата ID : 2009-058510

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.07.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Комплекта офертни документи се закупува всеки работен ден (без последния работен ден от месеца) от9,00ч. до 11,00ч. и от 14,00ч. до 16,00ч. от Отдел "Обществени поръчки", Дирекция "Правно-нормативно обслужване" на адрес гр.Варна, бул."Съборни" №24,ет.7, срещу заплащане на сумата в брой, или по пощата при писмено поискване, придружено с платежен документ за стойността на документа за сметка на лицето, отправило искането.Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG49CECB97908462150000 и BIC:CECBBGSF код:447000 на Община Варна в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
16.07.2009 г.  Час: 14:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.07.2009 г.  Час: 10:00
Място

Отдел "Обществени поръчки", бул. "Съборни" 24, ет.7

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно).Могат да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно. • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгл.чл.69, ал.1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП. 2. Датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде оповестена на Информационното табло във фоайето на Община Варна.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" №18, РБългария 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл.чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ