Версия за печат

00267-2009-0019

BG-Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов"1, За: инж.Александър Папазов, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656444

Място/места за контакт: дирекция СМСТИ

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Община Пловдив, пл.Централен 1, За: Евелина Палчева, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656469

Място/места за контакт: отдел ПНООССЖП

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Община Пловдив, пл. Централен 1, За: Александър Папазов, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656444

Място/места за контакт: дирекция СМСТИ

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Община Пловдив, пл.Централен 1, За: Офелия Карагяурова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656403

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонт на подлез на бул.”Цар Борис III Обединител”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършването на ремонтните работи обхваща разкъртване на подкожушена мазилка, направа на пръскана мазилка, облицовка с мраморни плочи, пренареждане гранитни стъпала, възстановяване ел.табло, направа и монтаж на метални прегради с метални врати и др. дейности.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата стойност на предмета на обществената поръчка е в размер до 22500лв без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
22500 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: 1.Парична сума, внесена по банковата сметка на община Пловдив в ТБ "ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ" АД - ПЛОВДИВ, IBAN:BG 12BPBI79243385370301 BIC: BPBIBGSF или 2.Банкова гаранция. В случай, че изпълнителят представи банкова гаранция за участие, срокът на валидност не може да бъде по-малък от срока на валидност на офертата, срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение не може да бъде по-малък от срока за изпълнение на договора. Изискуеми гаранции: А/Гаранция за участие - 200лв Б/Гаранция за изпълнение на договора - 5/пет/% от предложената цена за изпълнение на договора без ДДС, като същата се дължи от определения за изпълнител кандидат преди подписване на договора. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или в банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Средствата са осигурени от бюджета на община Пловдив, а стойността по този договор се заплаща в четиринадесетдневен срок от изпълнение предмета на договора, констатирано с приемо-предавателен протокол, подписан от изпълнителя и възложителя или негов представител, който се съставя въз основа на документ, отчитащ количеството и стойността на действително извършените работи, подлежащи на заплащане, както и представяне на редовно оформен счетоводен документ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят изисква на основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, изискване за създаване на юридическо лице, което е обвързано с офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Заявление за участие - /Приложение 1/ от документацията 2.Копие от документ за регистрация или ЕИК съгл. чл.23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. 3.Удостоверение за актуално състояние - за юридическите лица и едноличен търговец, които не са регистрирани в търговския регистър към Агенция по вписвания. 4.Копие от документ за дан.регистрация и БУЛСТАТ 5.Писмен документ, упълномощаващ лицето, подписало тръжното предложение, ако е подписано от пълномощник. 6.Документ за закупена документация. 7.Документ за платена гаранция за участие. 8.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1, 2 и 5 от ЗОП - по образец, приложен към документацията 9.Декларация за използване, респ. неизползване на подизпълнители, които ще участват при изпълнение предмета на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители - по образец, приложен към документацията. 10.Ако участникът предвижда участие на подизпълнители, следва да бъде представена декларация от подизпълнителя с изричното му съгласие за участие в изпълнение на предмета на поръчката и описание на дела от обществената поръчка, която същият ще изпълнява. 11.Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда. 12.Срок за изпълнение на поръчката. 13.Предлагана цена - в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагана цена" - /Приложение 9/ 14.Списък на документите, подписан от участника. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители документите по т.2, 3, 4, 5, 8, 10 и 11 се представят за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.2, 3, 4, 5, 8 и 11 се представят от всяко лице, включено в обединението. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, които не представят някой от изискуемите документи, неотговарят на изискванията на възложителя и ЗОП. Във връзка с чл.47 ал.3 от ЗОП възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които е налице някое от посочените в чл.47 ал.2 от ЗОП обстоятелства.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от застраховка за професионална отговорност. Информация за общия оборот и за оборота от строителство за 2006, 2007 и 2008г. – /Приложение 3/ от документацията. Копия от баланси и отчети за приходите и разходите, удостоверяващи финансовото състояние на участника за 2006, 2007 и 2008г. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители документите се представят за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко лице, включено в обединението.
Минимални изисквания: Участникът трябва да имат годишен оборот общо за 2006, 2007 и 2008г. в размер на не по-малко от 20 000 /двадесет хиляди/ лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните три години – /приложение 4/ от документацията, придружен от препоръки за добро изпълнение. Препоръките да съдържат стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Описание на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение предмета на поръчката /собствено или наето/ - /Приложение 5/ Списък на персонала, предвиден за изпълнение на обществената поръчка - /Приложение 6/. Списъкът по т.19 да бъде придружен от копия от трудови договори, трудови книжки, документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация. Сертификат ISO ЕN 9001:2000 в областта на строителството. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите представят посочените документите, които доказват техните технически възможности, за конкретните строителни работи, които ще извършват те. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко лице, включено в обединението, с изключение на Сертификат ISO ЕN 9001:2000 в областта на строителството, който може да бъде представен само от водещия съдружник, като за целта в договора за обединение кандидатът посочва водещ съдружник.
Минимални изисквания: неприложимо
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за изпълнение на поръчката; тежест: 70
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 16.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие може да бъде получена в сградата на община Пловдив, пл."Централен"1, ет.4, ст.2 срещу представен документ за закупена документация на стойност 5лв с ДДС в касата на община Пловдив, пл."Стефан Стамболов"1, ет.1

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
23.06.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.06.2009 г.  Час: 14:00
Място

гр.Пловдив, Община Пловдив, пл.Централен 1, ет.4, ст.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.38 ал.2 и ал.3 от НВМОП, както и при отваряне на ценовите предложения.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ