Версия за печат

00658-2009-0002

BG-Стара Загора: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно госко стопанство Стара Загора, ул. "12-ти пехотен полк" № 22, За: инжж. Стоян Господинов Димитров, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 623334, E-mail: dlstara_zagora@dag.bg, Факс: 042 250001

Място/места за контакт: Държавно госко стопанство Стара Загора

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Друг: горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Превоз на работници за лесокултурни, противопожарни, охрана на обекти и др. мероприятия

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2
Място на изпълнение: Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Превоз на работници за лесокултурни, противопожарни, охрана на обекти и др. мероприятия

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60140000

Описание:

Услуги на сухопътен пътнически транспорт, без разписание

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Преблизително 445 000км.

Прогнозна стойност без ДДС
570000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 1000,00 лв. Гаранция за изпълнител 5000,00 лв.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията на гаранциите се извършват по банкова сметка BG20UBBS80021077788820, BIC UBBSBGSF при ОББ АД София, клон Стара Загора.Заплащането по изпълнение на договорираните транспортни услуги се извършва по банкова сметка посочена от изпълнителя в края на всеки месец.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на представените документи подписан от участника. 2.Документ за закупени тръжни книжа. 3.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документа за самоличност. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участникът - юридическо лице или едноличен търговец, представя и удостоверение за актуално състояние (оригинал или заверено от участника копие), издадено не по-рано от 6 (шест) месеца преди датата на представянето му,а когато участникът е е физическо лице - копие от документа за самоличност. 4.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП 5.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т. 2 и 3 и ал. 2 от ЗОП; 6.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т. 1 от ЗОП; 7.Ценово предложение, което се представя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагана цена", и се поставя в плика с офертата. 8.Документ за внесена гаранция за участие по банкова сметка BG20UBBS80021077788820, BIC UBBSBGSF при ОББ АД София, клон Стара Загора. 10.Доказателства за технически възможвности и квалификация. 12.Доказателство за икономическо и финансово състояние. 13.Декларация за изправност и взаимозаменяемост на техническото оборудване. 14.Копие от регистрационните талони на моторните превозни средства, чрез които ще се изпълнява поръчката. 15.Копие от документи за годишни технически прегледи на моторните превозни средства. 16.Копие от документи за валидна задължителна застраховка "Гражданска отговорност" 17.Копие от документи за валидна задължителна застраховка "Злополука" на пътниците. 18.Копие от документи за заплатена годишна винетна такса. Декларация за валидността на направеното от учасника предложение минимум 90/деведесет/календарни дни,считано от обявения краен срок за представяне на оферти. 19.Декларация за регисрация по ДДС и документи удостоверяващи налична регистрация. 20.Лицензии и разрешителни за извършване на дейността. 21.Декларация по чл.56,ал.1,т.7 от ЗОП-подизпълнителите ,които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие,ако участникът предвижда подизпълнители. 22.Нотариално заверено пълномощнов случай че участникът се представлява от лице различно от законния му представител;.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от банка или копие от застраховка за професионална отговорност. Годишен финансов отчет или някой от съставните му части. Информация за общия оборот или за оборота на услугите, обект на поръчката за последните три години в зависимост от датата на която участника е учреден или започнал дейността си.
Минимални изисквания: Информация за общия оборот на услугите , които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение. Списък на техническите лича, включително на тези, отговарящи за изпълнението на поръчката и контрола на качество. Документи удостоверяващи образуванието, правоспособността и професионалната квалификация на учасника, ръководните му служители и на лицата, които отговарят за извършване на услугата. Декларация за средния годишен брой на работниците и на служителите и за бр. на ръководните служители на учасника за последните три години. Декларация за техническото оборудване, с което разполага учасника за изпълнение на обществената поръчка. Доказателства за разполагаемите ресурси за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1.Не по-малко от 10 високопроходими леки превозни средства с минимум 4+1 броя места; 2.Минимум 4 високопроходими автобуса с минимум 15 броя места; 3.Наличие на резервен автопарк при условия на взаимозаменяемост.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за движение по пътищата

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена; тежест: 50%
Показател: Срок на плащане; тежест: 25%
Показател: Квалификационни възможности; тежест: 25%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.06.2009 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Плащанията се извършват по банкова сметка BG33UBBS80021056208220, BIC UBBSBGSF при ОББ АД София, клон Стара Загора или на касата при ДГС Стара Загора , ул."12-ти пехотен полк"№22

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.07.2009 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.07.2009 г.  Час: 10:00
Място

ДГС Стара Загора , ул."12-ти пехотен полк"№22



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, гр.СОФИЯ, ул."Витоша"№ 18, ет2, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, гр.СОФИЯ, ул."Витоша"№ 18, ет2, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ