Версия за печат

00600-2009-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Специализирана Болница за Активно Лечение по Белодробни Болести "Света София" ЕАД, бул. "Акад. Иван Гешов" №19, За: инж. Анна Малечкова, България 1431, София, Тел.: 03592 8054230, E-mail: belodrobna_sbal@abv.bg, Факс: 03592 8054344

Място/места за контакт: организатор обществени поръчки

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на готова храна за нуждите на болни и дежурен персонал.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. София - 1431, бул. "Акад. Иван Гешов" №19 и бул. "Акад. Иван Гешов" №17
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на: Раздел І - храна за болни /възрастни/ и дежурен персонал; Раздел ІІ - храна /детска и млечна кухня/, Раздел ІІІ - хранене при различни болестни състояния.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15894220

Описание:

Ястия за болници

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Раздел І - общ обем около 75 000 хранодни. Раздел ІІ - общ обем около 13 000 хранодни. Раздел ІІІ - общ обем около 1 000 хранодни.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 800 лв. Представя се в една от формите, посочени в чл.60, ал.1 от ЗОП - безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност 90 дни от датата на отваряне на офертите или парична сума, внесена в касата на болницата или по банковата сметка на Възложителя - СБАЛББ "Света София" ЕАД – Първа Инвестиционна Банка, IBAN BG07 FINV 9150 10BG N00R YK, BIC FINVBGSF. Гаранцията за участие се задържа в полза на Възложителя или освобождава по реда на Чл.61 и Чл.62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3% от прогнозната стойност на поръчката, определена на база предходна година и служи за удоволетворяване на Възложителя при вреди от неизпълнение или лошо изпълнение на поръчката от страна на Изпълнителя. Условията на гаранцията са уредени в проекто-договора, предложен в документацията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

със собствени средства, чрез банков превод в лева, по сметката на Изпълнителя, в срок, определен в договора, след изтичане на фактурирания период и представяне на необходимите документи.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, представили следните документи: 1 Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридечско лице или обединение - еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата в която са установени - легализиран превод на български език. 2 Удостоверение за актуална съдебна регистрация - оригинал или копие и копие от картата за идентификация в регистър БУЛСТАТ - за кандидатите, които не са регистрирани в търговски регистър на Агенцията по вписване. 3. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай че това не е законния представител на участника /оригинал или копие/. 4. Санитарно разрешително с конкретизиране на характера на дейност на обекта, в който ще се приготвя предлаганата храна. 5. Техническо предложение на участника - по образец. 6. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 /т.1/ и 5 от ЗОП. 7. Декларация за наличие или отсъствие на условието по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 8. Документ за внесена гаранция за участие. 9. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП и за технически възможности и/ или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени тук по-долу в раздели ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. В случай на използване на подизпълнители - документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП се представят и за подизпълнителя. 10. Заявление за съгласие относно предлагания срок за изпълнение, съгласно образец, даден в документацията за участие. 11. Опис на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 12.Сертификати за качество, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството Други документи, посочени в документацията за участие. Основания за отстраняване на участника от процедурата: 1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2/т.1 - участникът е в открито производство по обявяване в несъстоятелност, има сключено извънсъдебно споразумение с кредитори по смисъла на чл.740 от Търговския закон/ и ал.5 от ЗОП. 2. Наличие на някоя от хипотезите по чл.69, ал.1 от ЗОП. 3.Непредставяне на някой от документите по чл.ІІІ.2 от настоящото обявление. 4. Представяне на оферта, която не отговаря на изискванията, посочени в обявлението и документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците представят следните документи по чл. 50, ал. 1 от ЗОП. 1) Копие от годишния финансов отчет на участника за предходната година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изизсква по законодателство на държавата, в която участникът е установен 2)Информаця за общия оборот и оборота на доставките, обект на поръчката, за предходните три години в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците представят следните документи по чл. 50, ал. 1 от ЗОП. 1) Копие от годишния финансов отчет на участника за предходната година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изизсква по законодателство на държавата, в която участникът е установен 2)Информаця за общия оборот и оборота на доставките, обект на поръчката, за предходните три години в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно Чл.51 от ЗОП - 1 Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет еднакъв с предмета на процедурата, за последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Списък на техническите лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството 3.Сертификати за качество, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно Чл.51 от ЗОП - 1 Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет еднакъв с предмета на процедурата, изпълнени за последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Списък на техническите лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството 3.Сертификати за качество, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена; тежест: 50
Показател: качество; тежест: 15
Показател: отложено плащане; тежест: 10
Показател: капиталова адекватност; тежест: 20
Показател: време за реакция при извънредна заявка; тежест: 5
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

2009-02

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2009/S 36 - 052442 от 21.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документация се получава всеки работен ден на Възложителя от 10 до 12 часа, в стая №20 /бул."Акад. Иван Гешов" №19 - партер/, след представяне на документ за платена посочената сума в касата на болницата или по банков път по посочената по-горе сметка на Възложителя и представяне.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
25.06.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.06.2009 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, СБАЛББ "Света София" ЕАД - бул. "Акад. Иван Гешов" №19 - аудитория, партер

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Законни или упълномощени представители на кандидатите, при извършване на действията по Чл.68, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 03592 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 03592 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно Чл.120, ал.2 от ЗОП: Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 03592 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 03592 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ