Версия за печат

00138-2009-0007

BG-Шумен: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Шумен, бул. "Славянски", За: Данаил Данчев, Р. България 9700, Шумен, Тел.: 054 857620, Факс: 054 800400

Място/места за контакт: Община Шумен

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Община Шумен, бул. "Славянски" 17, За: Бонка Ангелова, Р. България 9700, Шумен, Тел.: 054 857726, Факс: 054 800400

Място/места за контакт: Община Шумен

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Община Шумен, бул. "Славянски" 17, За: Деловодство - стая 204 етаж 2, Р. България 9700, Шумен, Тел.: 054 857653, Факс: 054 800400

Място/места за контакт: Община Шумен

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Общински социален комплекс за възрастни и хора с увреждания - ІІІ етап

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

"Общински социален комплекс за възрастни и хора с увреждания - ІІІ етап"

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45400000

Описание:

Довършителни строителни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно конкурсната документация

ІІ.2.2) Опции

Финансовият остатък от предвидения бюджет след избора на изпълнител, може да се възложи на същия за допълнителни видове строителни работи, чрез процедура на договаряне и при спазване на изискванията на НВМОП

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят оригинален документ за гаранция за участие в размер на 6000 /шест хиляди лв./ без ДДС. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Обществената поръчка е предвидена за финансиране от Проект "Красива България" към МТСП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на документите,съдържащи се в офертата подписан и подпечатан от кандидата.Заверени копия от участника от документи за регистрация на кандидата - съдебна регистрация на фирмата или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; регистрация по БУЛСТАТ/в случай,че не e регистриран или пререгистриран по ЗТР/;Копие заверено от участника, от документ за регистрация на фирмата по ЗДДС или декларация че същата не е регистрирана.Копие, заверено от участника ,на регистрация в Централния професионален регистър на строителя І ва група , І ва категория.Копие заверено от участника от валидна застрахователна полица съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ и на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риск "Трудова злополука".Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.Декларации по чл.13, ал.1 т.4 и т.8 от НВМОП. И други документи посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено от участника копие на годишния баланс и отчета за приходите и разходите на фирмата за предходната година.Удостоверение от НАП за наличие, или липса на задължения, на основание чл.87, ал.6 от Данъчно осигурителния процесуален кодекс, издадено не по рано от 25 дни преди датата на конкурсната комисия
Минимални изисквания: Декларация със списък на договори за поръчки изпълнявани през последните три години със сходен характер на извършени СМР на стойност минимум 5 000 000 лв. без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Описание на дейността на кандидата, технически възможности и професионална квалификация на кандидатите/ списък на ръководните служители, отговарящи за извършване на строителството/,Описание на техническото оборудване за осигуряване качествено изпълнение на СМР.Списък на техническите лица, отговарящи за контрола на качеството.Копия заверени от участника, от доказателства за търговската репутация на кандидата за последните три години- препоръки/ вкл. актуалния адрес, телефон и факс на издалите препоръките/,касаещи вида дейност за която се кандидатства и др. Копия, заверени от участника на удостоверение за внедрена система за управление на качеството - ISO 9001 : 2000,14001 : 2004, OHSAS 18001:2007. Списък на основните договори за строителство , изпълнени през последните три години, като се посочва Възложителя,стойността на СМР,датата и мястото на изпълнение.Списък на квалифицирани строителни работници съгласно националния класификатор на професиите и длъжностите в Република България и придружително писмо към НАП с удостоверение за регистрираните квалифицирани строителни работници във фирмата по чл. 62 ,ал.4 от КТ. И други документи посочени в документацията за участие.
Минимални изисквания: Участниците следва да изпълнят обекта на обществената поръчка в срок до 5 месеца считано от датата на сключване на договора. Регистрация на участника в Централния професионален регистър на строителя І -ва група, І ва категория.Спечелилият участник е длъжен да назначи по договор за СМР/СМР/КРР работна сила от предложен от Дирекция "Бюро по труда" списък на регистрирани безработни, която да представлява най малко 30 % от ангажираната работна сила на обекта.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 11.06.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата по възлагане на ОП се заплаща на каса 1 в Информационен център на Община Шумен, всеки работен ден от 8.30 до 16.30 часа до изтичане на срока за закупуване на документацията

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
18.06.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.06.2009 г.  Час: 10:00
Място

Зала 304 ет. 3 на Община Шумен

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства участника или нотариално упълномощено лице



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9887040, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгл. чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ