Версия за печат

00057-2009-0003

BG-Твърдица: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Твърдица, пл. " Свобода " № 1, За: Любомир Леонов, Р Бългрия 8890, Твърдица, Тел.: 0454 2310, E-mail: oba_tv@abv.bg, Факс: 0454 4049

Място/места за контакт: Община Твърдица

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Община Твърдца, пл. " Свобода " № 1, За: Росица Гьонова, Събинка Димова, Р България 8890, Твърдица, Тел.: 0454 4113, E-mail: oba_tv@abv.bg, Факс: 0454 4049

Място/места за контакт: Общински център за услуги и информация

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Община Твърдца, пл. " Свобода " № 1, За: Росица Гьонова, Събинка Димова, Р България 8890, Твърдица, Тел.: 0454 4113, E-mail: oba_tv@abv.bg, Факс: 0454 4049

Място/места за контакт: Общински център за услуги и информация

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: община Твърдица
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на хляб и закуски за детските градини,детска млечна кухня,ДСП,ДЦСХ, ДВУИ и ДВПР на територията на община Твърдица

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15811100, 15813000, 15811500

Описание:

Хляб
Хранителни продукти, използвани за закуска
Продукти, приготвени с хлебни изделия

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Хляб и закуски за детските градини, детска млечна кухня,ДСП,ДЦСХ, ДВУИ и ДВПР

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 700.00 лв. под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена по набирателната сметка на община Твърдица: IBAN : BG44SOMB91303317000701, BIC : SOMGBGSF,при Общинска банка АД - клон Сливен, фирмен център Твърдица. Гаранцията се задържа и освобождава по реда на чл.28 и чл.29 от НВМОП. Условията са описани подробно в документацията за участие в открития конкурс. Гаранцията за изпълнение е парична или банкова гаранция в размер на 3 % от стойността на поръчката и се освобождава по реда определен в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще бъде със средства от общинския бюджет

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 13 от НВМОП, както и документите по чл. 50 и чл.51 от ЗОП, описани подробно в документацията за участие в открития конкурс. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1,ал. 2 и ал. 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл. 50 от ЗОП подробно описани в документацията за участие
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл. 51 от ЗОП подробно описани в документацията за участие
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 15.06.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
7 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден от 8.00 - 12.00 и от 13.00 - 17.00 часа, от 16.05.2008 г. до 18.06.2008 г., включително в Центъра за услуги и информация на гражданите.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
22.06.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.06.2009 г.  Час: 14:00
Място

Община Твърдица, етаж І, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша " № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша " № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ